Multide Levent Tuğlu var!!!
İyi okumalar...
Yalanla Başlasak?- 2. Bölüm
"Bu Levent Tuğlu denen adam, resmen burnunu parayla siliyor!" Ceren haykırıyor derginin sayfalarını çevirirken. Ne anlattığına kulak vermiyorun. Bu gece uygun bir şeyler giymek için, gardropumu aramaya devam ediyorum.
Melih'in partisi bir saat sonra.
Banyo yapıp, saçlarımı kurulamıştım ve şimdi de çilek desenli pijamalarımda üzerime giymek için, bir şeyler arıyorum. "Gel bana yardım et!" Onunla yüzyüze gelmek için, dönüyorum. Destelerce kıyafeti odamın zemininde fark ediyorum. Bunu yaptığımın farkına varmamıştım.
"Önce sen gel."Ceren diyor, bana el sallayarak. "Gel şu Levent Tuğlu denen herifi denetle."
Tam somurtacaktım ki Ceren kafasını sallamaya başladı.
"Buna baktıktan sonra, sana yardım edeceğime söz veriyorum."
Başımla onaylayıp, ona doğru yürüyüp yatağıma onun yanına atlıyorum. Ne olduğunu bilmediğim ünlü bir dergi zengin görünen bir adamın fotoğrafını taşıyan sayfada açık. Fotoğrafta, ona özel dikilmiş bir takım elbise giymiş ve kravatını tutuyor-onu gevşetmek istercesine. Saçları dağınık, kasıtlı olarak. Ama önemli değil.
O muhteşem.
"İnanabiliyor musun?"Ceren soruyor. "O sadece yirmi yaşında ve şimdiden kendi ticeretine ve herşeyine sahip. O bir milyarder. Onunla çıkan her kız çok şanslıdır."
"Yirmi? Bu mümkün değil. Bu kadar hızlı ticaret kuramaz. En azından üniversiteyi bitirmeli. Akla uymuyor."
"Kendisi şirketini kurmadı ki. Geçen sene babasının vefat etmiş, diye duydum ve sadece bir çocuğu vardı ki şirketin iflas etmemesi için şirketi devralmak zorunda kalmış."
"Zavallı çocuk,"diye tıslıyorum, yatağımdan kalkarken. Yere serilmiş bütün kıyafetleri topluyorum.
"Zavallı çocuk?" diye soruyor Ceren. "Dünyanın en genç milyoneri oldu be o!"
"Babamın yaşıyor olmasını paramın olmasına tercih ederdim,"diye cevaplıyorum. Babamın hassas bir konu olduğunu bildiğinden susmayı tercih ediyor. Garip bir sessizlik geçiyor ortamdan. Havayı aydınlatmak istiyorum.
"Şimdi gel bana bu gece giyeceğim elbiseyi seçmeme yardım et."
Ceren yataktan aşağı zıplıyor. Yerden yeşil bir elbise alıyor. "Bunu giymelisin." diyor elindeki elbiseyi bana fırlatıp. " Gözlerinle uyum sağlayacak."
"Sağol."diyorum sırıtarak. Elbiseyi havada yakalayıp soyunmaya başlıyorum. Uzun zamandır arkadaştık, bu yüzden birbirimizin önünde kıyafet değiştirmemiz garip kaçmıyordu. Fermuarı çekip ondan yana dönüyorum.
"Ne düşünüyorsun?"
Dergisinden kafasını kaldırıp bakışlarını bana yükseltiyor. "Çok çekici." diyip göz kırpıyor. "Ben nasıl görünüyorum sence?" Ayağa kalkıyor.
"Müthiş."
Seksi pembe bir elbise ve kırmızı stilettolar var üzerinde. Kıvırcık kahverengi uzun saçları olduğu gibi doğal halinde bırakılmış. Aynaya doğru yürüyorum. Halamın düğününden beri bunu giymemiştim. Makyajımı yapıp sarı saçlarımı düzleştiriyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalanla Başlasak? #Wattys2017
RomanceBir yalan, Sahte bir ilişki, Bir milyon problem... Bir hırs yüzünden herkese çok ünlü bir milyonerle ilişkin olduğunu söyleyebilirsin ama... O adam seni ararsa işler değişir... -#687 Romantizm Tanıtım videosu: https://www.youtube...