Capitolul III

95 4 1
                                    

Capitolul III

Un orasel de munte, situat pe malul unui lac. E mirific peisajul iarna, cand rasare soarele si razele mangaie copacii inghetati. 

Daca privesti in jur poti vedea varfurile muntilor care il inconjoara, cum parca incearca sa atinga cerul gol si rece de iarna.

Din cand in cand cate o camioneta comuna peisajului, mai tulbura linistea alba.

Paul, aluneca parca pe strazile inghetate. Opreste la prima benzinarie pentru a alimenta.

Il intalneste pe vechiul sau prieten Darius. Se cunosc de foarte mult timp, si au multe in comun.

Paul, amintindu-si de „Bufnita Alba” si stiind ca Darius e fascinat de paranormal si psihologie aduce acest subiect in discutie:

„Auzi ma Darius.. Tu stii ceva de „Bufnita Alba”. Adica, nu bufnita in sine. De fapt, stai sa-ti explic cum sta treaba. Acum doua zile, m-a trezit vantul care viscolea zapada in casa. Era geamul deschis, iar eu nu aerisesc  la 3 dimineata, si nici nu sunt somnambul. Apoi am adormit, m-am trezit din aceeasi cauza, si ceasul era tot 3.

-Hmm. Imi pare cunoscuta asta. O cunosti pe Carla? Lucreaza la frizeria Chop Chop. Sigur o cunosti. Mi-a povestit acum cateva zile ceva asemanator, si m-a intrebat daca am stiu ceva despre asta.

Sincer sa fiu, cand eram mai mic, un batran zicea ca sunt rude, sau spiritele rudelor care s-au intors sa transmita un mesaj. Ce sa zic. Batranul acela era senil si nici macar numele nu si-l mai amintea. Dar ..

-Mesaj? Poti fi mai explicit?

-Ti-am zis ca era senil. Nici macar nu l-am crezut pana nu am crezut pana nu m-a intrebat Carla. Eu zic sa o cauti pe Carla, si sa ii impartasesti si ei trairea ta. Poate a mai aflat cate ceva intre timp.

-La frizer am venit oricum. O sa ma duc sa vorbesc cu ea. Ne mai vedem.

-Condu cu grija! E inghetat pe jos.”

Si Paul ingandurat, se indreapta catre frizeria unde lucreaza Carla.

Lacul inghetat reflecta razele soarelui si totul parea un vis inghetat.

Era oare posibil ca spusele lui Darius sa fie adevarate?

Se opreste la o cafenea, unde ia micul dejun si o cafea. Desi era devreme, era destul de multa lume. Socializeaza cu multe persoane de acolo, si timpul trece repede. Intr-un final, cere nota, achita si pleaca.

Ajunge la Chop Chop. Intra sa se tunda, o cauta din privire pe Carla. Aceasta lipsea astazi de la serviciu.

Decide cum vrea tunsoarea si se aseaza pe scaun.

„Stii ceva de Carla? Intreaba Paul fata care se ocupa de parul lui.

-Nu. Ieri nu parea in apele ei. Nu a vrut sa ne spuna ce s-a intamplat. Ba chiar zicea ca este bine, doar ca are nevoie de o vacanta. Nu raspunde la nici la telefon. Dar de ce ma intrebi?

- Nu ne-am mai vazut de mult si ...”

Zapada receUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum