Capitolul VII

54 1 0
                                    

Capitolul VII

Fiecare isi vede de drumul lui. Paul ajunge la masina lui, parca prea stresat, incercand cu greu sa se tina pe picioare. Carla, isi intoarce capul cu o miscare rapida incercand sa-l “urmareasca” pe Paul.

-Paul! Esti bine? si incepe sa alerge dupa el.

Momentul cand Paul cade tinandu-se de masina usor. Carla ajunge foarte repede la el si il intoarce cu fata in sus. Palid la fata si cu ochii mari si negri, adica, complet negri spune ceva ragusit, aparent in latina. Apoi se trezeste brusc, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

-Carla!? Tu ma tii? M-ai atacat si apoi ai incercat sa-mi furi banii? si incepe sa rada, dand semn ca e o gluma.

- Ha haa.. Nu iti amintesti nimic? Ai lesinat si ai inceput sa.. vorbesti..

-Am lesinat? Si ce am zis? Interesant. E prima data cand lesin..

-Nu stiu ce ai zis, era un soi de latina, sau ceva. Si.. sii… Aveai ochii negri.

-Pai eu oricum am ochii caprui inchis, asa ca e posibil sa..

-Nuu!! N-ai inteles. Negri complet. Adica tot, sclerotica, iris si pupila, erau negre!

-Whohoaa! Esti sigura? Tot ce imi amintesc e ca m-am uitat catre tine si apoi am vazut o .. bufnita. Cred..

-Si apoi ai lesinat! Stii ce? In seara asta o sa stai la mine!

-Stai, ce? Sunt bine, daca la asta te referi, dar daca vrei sa vin la tine, ok!

Carla zambeste usor. Se  urca amandoi in masina ei, ca nu voia sa-l lase pe Paul sa conduca, si se indreapta catre casa ei.

Ajung acolo, Carla urca prima si ii deschide usa lui Paul. Intra amandoi, isi lasa hainele groase in cuier si se aseaza pe o canapea.

-Iti fac o cafea? Sau, e tarziu si vrei sa dormi.

-Nu, nu. E ok. Nu vreau sa te deranjez. O sa dorm aici, pe canapeaua asta, daca nu te deranjeaza.

-Nu te pot lasa sa dormi pe canapea. Nu ne-am mai vazut de mult si sa te las sa dormi pe un strain. O sa dormi cu mine, sa pot avea grija de tine. apoi zambeste usor.

-Vrei sa-mi faci vreun rau? zambeste si el.

-Termnina cu astea.. Hai sa faci un dus!

*Si de aici nu mai continui ca nu vreau sa se transforme in telenovela*

Zapada receUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum