Acum doua zile am fost la o intrunire unde au venit multe persoane in calitate de medium. Unul dintre ei a propus o sedinta de Brain Storming pe tema asta. Ceilalti au fost de accord si unii dintre ei, chiar stiau despre ce este vorba.
Un om in varsta, cu parul alb si cu pielea plina de urme lasate de timp, zicea ca a trait o asemenea experinta. Dar se intamplase cu foarte multi ani in urma. Singura problema este ca, cei care il cunosteau ziceau ca este senil..
Nu stiu ce sa zic. In fine. Se vorbea despre un spirit, care ar fi eliberat in anumite circumstante. Dar de fiecare data se intampla iarna.
-Sunt confuz..
-Eu am facut cercetari si aproape toti vorbeau de tulburari psihice, dar tu spui ca s-a mai intamplat si altora.
-Da. Asta am zis. Mi-as dori sa stiu ce anume provoca acest.. [si incearca sa-si gaseasca, cuvintele].. nici nu stiu cum sa-i zic. « eveniment » !
Dar din cate am auzit, persoanele care au trecut prin asta au raportat iluzii sau chiar ca timpul se oprise, sau ca s-au trezit in locuri total straine, dar intr-un final totul revenea la normal.
Ciudat e ca majoritatea au disparut sau au murit. Dar sunt sigura ca asta au fost doar coencidente, si sunt de parere ca nu e cazul sa va faceti griji.
Cei care au trait aceste fenomene stranii au vazut ceva ce statea nemiscat si parea sa le urmareasca fiecare miscare.
-Gen.. O bufnita ?
-Alba !?
-Ciudat.. daa.. Dar de und…
[si Amelia intervine inainte ca Paul sa-si termine ideea]
-Pai, hai sa-ti povestesc ceva. Cand erai mic si visai ceva, nu te duceai repede la bunici sa-i intrebi ce inseamna ? Se spune ca bufnita este o legatura cu viata de dincolo de moarte, si simbolizeaza moartea, ghinionul si intunericul spiritual.
Sau ar putea fi doar o coencidenta morbida, dar avand in vedere situatia ta, faptul ca ai vazut o bufnita inrautateste lucrurile. Sau as putea spune ca mareste probabilitatea ca varianta mea sa fie cea adevarata.
-Stai, stai, stai.. Acum mi-am dat seama, ai spus cumva ca oamenii au murit? Cum s-a intamplat? Au murit din cauze naturale?
-Autoritatile au spus ca unii au suferit morti suspecte.. Propun sa ne intalnim tot aici la Vista, peste doua zile si sa continuam. O sa mai fac cercetari intretimp, dar sper sa pot convinge pe cineva in masura sa trateze aceste probleme, sa vina la intalnire.
Imi pare rau, dar deja e tarziu si trebuie sa merg acasa. Maine am o zi plina.
-Ok, si noi ar trebui sa plecam. E interesant cum vii sa mananci si pleci noaptea tarziu, dupa ce ai aflat ca poti muri oricand. Cred ca exagerez. Sa ai spor maine, Amelia!
-Multumesc. Sper sa va pot spune mai multe data viitoare. [incercand cumva sa se scuze ca trebuie sa plece asa brusc]
-Noi, mergem?
-Da.. Si eu trebuie sa ma duc la munca maine dimineata. Vorbim. Apropo Paul, iti multumesc mult ca m-ai scos din casa astazi. Iti raman datoare!
CITEȘTI
Zapada rece
ParanormalZapada Rece. Un titlu despre care mi s-a spus ca ar fi pleonasm. Cred ca e mai putin important titlul. Cum si coperta buna nu face cartea excelenta. Actiunea se desfasoara in Peachville. Oraselul montan care are un lac superb in apropiere. Padurea...