Prefata

240 1 0
                                    

  Zapada Rece

Contine 11 capitole scurte. Deci este o lectura usoara.

 Autor: Oancea Cristian Bogdan.

In primul rand vreau sa precizez, ca asta a fost, si inca este prima mea “carte”. Prima proza pe care am scris-o. In afara de compunerile din generala, si liceu. Asta nu o spun ca pe o scuza, ca sa scap de feedback negativ sau sa incerc sa intru pe sub pielea cititorilor. Daca chiar a citit-o/citeste cineva.

Zapada Rece. Un titlu despre care mi s-a spus ca ar fi pleonasm. Cred ca e mai putin important titlul. Cum si coperta buna nu face cartea excelenta.

Actiunea se desfasoara in Peachville. Oraselul montan care are un lac superb in apropiere. Padurea care o veti descoperi in primele capitol nu am descries-o prea mult, pentru ca nu voiam sa umplu pagini. La fel si orasul PeachVille. Sunt totusi cateva locatii care devin mai familiare. Sper ca aveti imaginative bogata, pentru ca va asigur ca aveti nevoie!

Personajele am incercat sa le conturez cat mai bine, dar sa las si o urma de mister. Personajul principal, care suporta foarte multe, este Paul. Un barbat tanar, care abia a trecut de douazeci si ceva de ani. Apoi o cunoaste pe Carla, care nu este la fel de bine descrisa. Din acelasi motiv, nu vreau sa fie ecranizata cartea, asa ca am decis ca fiecare sa-si faca “filmul” lui.

Undeva printre primele capitole il veti intalni pe Darius. E un om simplu , de care nu va sfatuiesc sa va atasati, ca nu prea ii place sa fie in prim plan. Sau cu alte cuvinte, nu vrea sa fie persoana publica.

Celelalte personaje, va las sa le descoperiti singuri..

Actiunea a fost influientata de starile mele, care va asigur ca au fost foarte diferite, de la capitol la capitol. Asta se poate observa, sper, ca actiunea nu este deloc previzibila. Sau cel putin asta am incercat.

Zapada rece are tente de Horror, Drama, Romance (desi am incercat cat am putut, sa nu devina telenovela), are si evenimente amuzante (nu as spune totusi Comedie.

Lectura placuta, si sper sa nu fi dezamagit pe nimeni.

Zapada receUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum