V pondělí se nestalo nic zajímavého. K obědu byly špagety a k večeři byla rýže s masem. Celí den jsme hráli v týmech přehazku. A v úterý jsme hráli různé nudné hry našich vychovatelů. Taky jsem zapomněla zmínit, že jsme se každý poledňák scházeli u nás na pokoji a hráli jsme pravda nebo úkol a takovéhle kraviny. Asi v šest hodin jsme šli vyznačit místa, kde povede bojovka, fáborky. Abyste rozuměli, my víme, že ty fáborky v devět hodin nebudou vidět, ale my je vyznačujeme abychom zítra nemuseli hledat cestu. No prostě tam pak jednoduše rozestavíme elektrické svíčky.
Potom jsme šli na večeři, byly plněné knedlíky. Po večeři jsme si šli povídat. Povídali jsme si asi do půl desáté a potom jsme šli na své pokoje.
Dneska je středa a my se nemůžeme dočkat bojovky, hned ráno dovymýšlíme detaily. Po snídani jdeme ven hrát fáborkovanou, jsou čtyři týmy: v prvním je: v 1. Oli, Kryštof, Bolek, Jana, Tom, Vendy, Eliška ve 2. Já, Franta, Terka, Šimon, Mia, Michal, ve 3. Honza, Ema, Viky, Míša, Adam, Filip a ve 4. Johanka, Tomík, Lucka, Matouš, Naty, David a Anet. Když dojdeme do cíle (před naší chatu) tak ve vypuštěném bazénu hrajeme vybiku. To je opravdu zábava, zkuste to taky :-D. Už byl čas oběda, ale poslední tým pořád nikde. Navíc vycházeli v 10:10 a teď je 11:30.
Z pohledu Johči: Konečně jsme došli do cíle, už máme hlad, ale mi tu nikoho nevidíme. Tady před chatou je to úplně prázdné. Před chvílí tady někdo prošel, ale teď tu nikdo není. Po chvilce přemýšlení jsme přišli na to, že už asi šli na oběd. Tak jdeme do jídelny.
Z mého pohledu: Naši vychovatelé i my jsme byli úplně v šoku a tak nám řekli, že máme jít na oběd a oni tu počkají. Když jsme došli do jídelny, tak jsme tam uviděli poslední tým, prý nás neviděli (to asi proto, že jsme byli v bazénu) a tak šli do jídelny. My jsme tak inteligentní, že nás ani nenapadlo dojít za vychovateli a tak si tam sedíme a jíme oběd. Asi za deset minut příjdou do jídelny totálně zdeptaný vychovatelé, ani nevíte jak na nás začali řvát, když zjistili, že tu celou dobu s námi jsou.
ČTEŠ
Nezapomenutelná škola v přírodě
AdventureAhoj jmenuji se Kačka a chodím do páté třídy. Všichni v mé třídě jsou super. Jednoho dne se dozvíme, že jedeme na školu v přírodě. Ani si nedokážete představit jak se těšíme. Může se snad něco pokazit?... S prvními částmi příběhu nejsem spokojená...