V autobuse kapitola 3.

177 8 4
                                    

Nastupujeme do autobusu a sedáme si na svá místa, vedle mě sedí Johanka a přes řadu sedí Tomík s Honzou. Vím, že už jsem to psala hodněkrát, ale všichni se hrozně těšíme. V autobuse je to super, pouštíme si písničky a povídáme si všichni dohromady. Tak to jde asi hodinu, ale najednou se autobus zatřese tak, že většina z nás popadá do uličky a autobus se zastaví, přeběhne mi mráz po zádech. Co se to sakra děje? Když vyjdeme ven, všichni se ptáme učitelky co se stalo. Učitelka řekne, že řidič říkal, že je to v pohodě, ale podle jeho výrazu soudí, že tu budeme stát tak půl hodiny. Najednou se ozve rána a autobus spadne na řidiče, který je pod autobusem. Michal vytáhne mobil z kapsy a volá sanitku, mobil předává učitelce a my všichni ostatní se řidiče snažíme vyprostit. Sanitka přijela a odvezla si řidiče a my jsme nevěděli co máme dělat. Paní učitelka zavolala do autobusové společnosti, které patřil autobus a ti řekli že přijedu za hodinu. Úplně vystrašení jsme zašli víc do pole a tam jsme si povídali.

Asi za hodinu přijela odtahová služba kvůli rozbitému autobusu a po půl hodině přijel nový autobus. Patom konečně úplně vyřízení dojedeme na místo. Je 19:12, protože jsme jeli místo tří hodin pět. Navečeřeli jsme se a zjistili jsme, že třeťáci už jsou tu dvě hodiny. Patom jsme se rozdělili na pokoje a i když bylo teprve 20:30 tak jsme šli spát, protože jsme byli hrozně unavení. Já jsem byla na pokoji s Anet a Johčou.

Nezapomenutelná škola v příroděKde žijí příběhy. Začni objevovat