ouch.. mitt huvud... var är jag? jag tittar runt och ser att allting är vitt i stort sätt.... är jag på ett sjukhus?? varför? nej vänta... juste jag skulle till mamma och pappa på planet, PLANET!! jag sätter mig upp så snabbt att jag börjar må lite illa och får ännu mer huvud verk... kul! det här är så typiskt mig!
- don´t sitt up so fast! you hit your head pretty hard. jag tittar dit där rösten kommer i från och ser att någon sitter vid kanten av min säng.
- do i know you?? you seem familiar... frågar jag med en sludrande engelska efter som att allting fortfarande verkar snurra runt.
- haha wery funny. säger han och med ironi...
-so i sould know?? who you are?? are you somone of dad´s friends?? säger jag men kommer genast på att han omöjligt kan vara det, han är alldeles för ung för det....
- you seriusly don´t know who i am?? don´t you hava a cumputer our a TV?? i am Harry Styles from one direction how can you miss that!! säger han och tittar på mig som om jag är en utomjording.
- my family dosn´t have so much mony so no i don´t have a computer our a TV but i think i heard about one direction in school..... wait i don´t have time for this i have to get to my plane!! and where am I!! and why on earth are you here if you are so famus and everything!!?? mitt huvud gör ont av allt det här men jag tvingar mig själv att ställa mig upp men jag ramlar baklänges. presis innan jag slår huvudet i golvet igen så fångar Harry mig och lyfter mig upp tills jag står och håller mig så att jag inte ramlar igen.
H - Shara it is no point, your plane whent away a hour ago and the next one don´t lift till next morning.
S - how do you know my name?? and how do you know whitch plane i was going to take? frågar jag när jag kan stå stadigt mer eller mindre.
H - after I (not on purpes) hit you so that fell i helped you to the hospital, which was really hard, your mother called becouse she woundered where you were i tould her what happend and that i would return you safely to London to repay what i have don.... do you understand?? frågar han och tittar på mig som om jag är helt snurrig. vilket jag kanske må vara men ändå!!
S - wait so you mean that i will go whit you a famus pop star in a plane to London?? frågar jag för att se om jag verkligen hörde rätt
H - well not really the others in one direction will also come along couse they wanted to help. säger han och verkar glad att jag till slut fattar.... jag... i ett plan med one direction...... jag känner hur mina ben sviker under mig och sen blir allting svart igen.
--------------------------------------------------------------------------------------------
haha hej jag hade inget att göra så jag tänkte att det skulle vara kul att lägga upp ett till kapitel :) förlåt att hon är lite otrevlig men hon är egentligen snäll hon är bara lite snurrig just nu. förresten så får nu mer än gärna rösta min min berättelse och kommentera vad jag kan göra bättre för jag är bara en nybörjare och vill gärna höra vad som jag kan förbättra eller vad som var bra :)
//metal_ Mellow_pop
ESTÁS LEYENDO
Why me?? (Swedish 1D fanfic)
Fanficden här handlar om Shara som är en tjej på 14 år som bor i Sverige . hela hennes liv förändras när hennes familj flyttar till London för att hennes pappa ska komma närmare hans jobb. men sen så av en olycka möter hon värdens största pojkband och sen...