kapitel 5

468 11 2
                                    

S - AHHH!! vad var det där!! jag tittar mot hållet som jag tror att vattnet kom ifrån och där står Harry med ett glas vatten i handen och ler halvt ondskefullt. 

H - sorry Shara you where sleeping so soundly even though we are going to the plane in one hour that i just had to. säger han och ler ännu större. 

S - one hour!! why didn´t you wake me upp erlier?? halvt skriker jag och tar tag i mina kläder och byter om under täcket i rekord fart sen så springer jag till badrummet och tar snabbt bort det ut smetade sminket som jag glömde ta bort i går. 

H - well i am incredebly sorry my dear prinsess i was just hoping that you would wake up by your self.

säger han så seriöst så att det tar mig en stund att förstå att han skämtar. 

jag suckar men är ändå väldigt glad att jag kommer överränns med honom. jag sätter snabbt på mig smink och borstar håret poesis i tid för att Niall ska slå upp dörren.

N - hay!! everybody is waiting for you!! we don´t want to miss the plane!! skriker han in i rummet och direkt efter så springer jag och Harry ner till bilen med Niall. så fort vi har kastat in oss i bilen så börjar den åka och Harry stänger dörren efter oss. Vi sprang ut bak vägen men när vi kör runt så ser jag hur extremt många fans som står där. innan jag vet ordet av så slänger Louis sin munkjacka över mig och trycker ner mitt huvud och Harry försöker att dölja mig genom att sätta sig ivägen för fönstret. 

Lo - sorry Shara but as long as you don´t want to have paparatziz after you for the rest off your life this is the safest way. säger han och ler när han har slutat trycka ner mig efter som vi hamnat på en motorväg. juste!! Harry skulle säga något till mig igår innan fönstret gick sönder. 

S - sorry Harry in all this i forgot about it but what where you going to say before the window broke?? frågar jag och tittar upp på Harry efter som att jag är mycket kortare än han. jag känner hur fyra killar tittar mot oss med stora ögon. 

Z - what!! i heard that it was something that happend so that you couldn´t sleep in your room but your window broke!! how?? säger han eller faktiskt så skriker han snarare. 

S - it  was just some kid that broke the window becouse he though he was cool. säger jag och ler men märker hur Harry ser besviken ut han tror mig fortfarande inte. 

N - good it wasn´t something serius. säger Niall och ser lättad ut. 

S - Anyway Harry what where you going to say?? frågar jag och vänder mig mot Harry igen. jag ser hur han tittar på Louis och alla andra sen tittar han tillbaka på mig.

H - ehhh.... i was.... i was just going to show you our songs so that you don´t forget us. säger han och kramar till mig litte på skoj. Men jag vet redan att det inte är sant för han var för seriös för att det skulle vara något sådant. lyckat... nu tror inte någon av oss på den andra..... men vad är det som är så viktigt att han inte ens kan säga det till dom andra??

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hej det blev väldigt långt och trotts att jag inte trodde att jag skulle så hann jag skriva ett till kapitel idag :) jag kommer inte skriva ett i morgon och det vet jag. men ni får gärna kommentera idéer eller tips som jag kanske kan ha med till senare och tack för att det är så många som läser :)

// metal_mellow_pop

Why me?? (Swedish 1D fanfic)Место, где живут истории. Откройте их для себя