jag kan inte fatta det.... jag missade henne precis jag va med henne hela tiden men jag märkte inte att det verkligen va hon förrens hon var borta... jag är en sån idiot... jag blev ledsen när hon inte kände igen mig första gången men hon behövde låsas att hon var någon annan trotts att hon var vid min sida hela tiden.... och jag märkte det inte.... idiot..... jag sitter på min säng med huvudet i mina händer.. vi ska snart åka härifrån till nästa plats och då är det kört att leta efter henne.... men det kankse är lika bra... då behöver hon inte bli upptäkt av orginasonen genom mig igen... jag ställer mig upp och tittar ut genom fönstret. det är ett stort torg utan för med massor av mäniskor och vem som helst kan vara Shara men jag kommer aldrig att kuna ta reda på det nu.
Shara´s perspektiv
jag tränger mig genom folk massan. det är så sjukt många här!! jag kan inte ta mig fram!! jag kollar upp mot Harrys fönster en sista gång sen så vänder jag mig om och fortsätter att gå bort från det. jag känner hur någon drar i min arm genom folk massan. vem är det?? är det någon från orginisaonen?? ska jag springa?? han som tog tag i min arm tittar tillbaka på mig. det är Jack!! eller Ethan som han hätte för någro dagar sen fast då hette jag ju Jack... förvirrande.. vi lyckas ta oss igenom massan av folk och smiter in i en liten gränd.
J - Angie säger han och jag vänder mig runt och kollar runt men det är bara vi här.
S - do you mean me? säger jag förvånat och forrtsäter att titta runt.
J - yes from now on we have made you a new identity. your name is Angie Kelli Chambley and your my daughter and my name is James Chambley we lived in Nebraska until we moved to North Carolina when your mother Sophia Chambley left me two years ago. and you have a little different dialect because my mother, your Grandmother lived in Norway and you often where whit her. säger han och ger mig häften där det står massa olika saker som jag har "gjort" och mitt familje träd och massa andra saker,
S - so from now on my name is Angie Kelli Chambley? how did you come up whit that name? säger jag rågande och forttsäter att blädra igenom papprerna.
J - it make´s it easier to the base to remember you. säger han och ler
S - how dose this make it easier to remember me?
J - you should be died even twice but you are still alive and fighting the organization.. you are our little Angel now.
(från och med nu så kommer jag skriva från Shara´s eller rättare sagt Angie´s perspektiv. men i vilket fall när Shara pratar kommer jag från och med nu sätte ett A framför efter som hon heter Angie nu)
jag tittar ut genom fönstret på bilen. det rängnar utanför.... och jag är på väg mot det som kommer att bli mitt hem... och mitt nya liv... men den här gången finns inte Harry med i det... jag känner till one direction men jag gillar inte deras typ av music.... eller vem jag nu än ska vara... jag är inte säker längre... mitt liv har vänts upp och ner för andra gången någonsin.... jag har fått reda på allt om mina riktiga föräldrar och att jag var vän med Harry.... hon måste ha blivit så sjukt ledsen när jag inte kände igen honom... och jag kommer alldrig kunna göra något år saken.... jag ser en bil som kör tätt in till oss. jag ser igenom fönstret och ser någon som verkar bekant...
A (Angie) - DET ÄR EMMA!!! skriker jag av förvåning. vad gör hon här? jag har inte tens tänkt en tanke på henne sen jag lämnade Sverige... tänk att det har gått så lång tid...
J - what did you say? säger Jack eller jag menar James till mig.
A - it´s Emma from my School in Sweden. säger jag glat och tittar på henne.
J - you have never been to Sweden Angie. säger han med en sträng underton.
A - off course i have i have lived there my whole life!! säger jag till honom förvånat.
J - no you have never been in Sweden a girl named Shara have been there but your not her.. who are you? säger han och jag fattar vinken...
A - I´m Angie Kelli Chambley and i have never been in Sweden just in Norway whit my Grandma, Dad. säger jag till honom... jag är inte Shara längre... och mitt namn är Angie... det här kommer ta ett tag att vänja sig vid...
A - ledsen jag vet att jag inte ska prata svenska men varför tar du hand om mig? jag känner knappt dig! säger jag och ser på han som från och med kommer att va min pappa och har riskerat sitt liv för att ta hand om mig. han suckar och tittar snabbt på mig men fortsätter sen titta på vägen.
J - jag är vän med dina riktiga föräldrar och när du skulle flytta till Sverige så var det jag som tog hand om dig medans du skulle glömma dina riktiga föräldrar och sen så låvade jag att ta hand om dig och jag skulle hålla koll på avståd när du bodde i Sverige. men jag började jobba innuti Orginasionen för att förstöra dom innefrån men det gick inte som planerat. dom fick tag i dig och jag var tvungen att sammar beta och det var därför jag var tuvngen att skada dig på flygplatsen. sen så när vi tog dig till hotelet så tänkte jag rädda dig när jag fick skansen men du hoppade ut genom fönstret. och sen så fick jag helt enkelt springa ner och ta dig ur vattnet till sjukhuset där jag sen förklara allt för dig om Harry och boken för vi kunde inte lämna dig ovetande. men jag skulle hålla koll på dig så jag vill se till att skyda dig den här gången. säger han och ler mot mig. och jag kan bara tänka på allt han tvingats att uppleva för min skull.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ledsen att det blev så ångt och tråkigt men jag behövde ett kapitel för att pressa in all information vad som har hänt med Angie (Shara) när vi inte var med henne och allt med när hon bytte identitet för att det skulle bli så lite förrvirande som möjligt. ska göra ett mer spännande kapitel senare. hoppas ni gillar det och rösta gärna och komentera om ni inte fattar så ska jag försöka att förklara
//metal_mellow_pop
YOU ARE READING
Why me?? (Swedish 1D fanfic)
Fanfictionden här handlar om Shara som är en tjej på 14 år som bor i Sverige . hela hennes liv förändras när hennes familj flyttar till London för att hennes pappa ska komma närmare hans jobb. men sen så av en olycka möter hon värdens största pojkband och sen...