jag ser ut genom fönstret. jag har aldrig åkt flygplan förut. men det är väldigt mycket på bara cirka ett dygn som har varit första gången för mig. det är första gången jag träffat en kändis och dess utom fem!! och det är första gången jag sov i en killes rum...... så mycket har hänt och det känns som om jag bara släppas efter. och den där lappen....
H - SHARA!! halv skriker Harry i mitt öra och jag vänder mig förvånat mot honom.
S - what is it?? säger jag förvånat för jag glömde ett tag att han var där.
H - i have said your name for like ten minutes!! didn't you here me?? u were like some place else where i couldent reach you.... is it that note?? viskar han och tittar oroligt på mig. han tror mig verkligen inte..... fast han har alla anledningar i värden att inte göra det.... det är som om han ser rakt igenom mig.
S - no Harry it's nothing.. i was just away whit my thought... you don't have to worry... viskar jag och ler mot honom men han blir bara ledsnare.
H - you can talk to me about anything. you don't have to hide anything i am here for you. säger han och när jag ser honom i ögonen förstår jag att han verkligen menar det.
S - I don't get it!! i have just known you for a day!! but you have been nice to me the whole time when i have been nothing but meen to you!!! if i had been one of your fan girls then i would had understand but i didn't even know who you where but still you are nice to me, you are all still nice to me and i don't get it!!!! skriker jag och andas långsamt. jag kunde inte hjälpa det när jag väll började så kom bara allt jag kom att tänka på ur mig. jag känner hur alla från one direction stirrar på mig... det är ingen här inne förutom dom i one directon...... undrar varför.... men vem bryr sig nu har dom sätt hur jag är i vanliga fall med mina fina utbrott...... men det är inte direkt så att jag kommer att se dom igen.
H - Shara even thought i have only known you for a day it feels like i have know you for years and i am nice becouse i want to and you are pretty nice in your own way. säger han och ger mig en lätt kram.
Lo - and it is the same for us!! we are nice to you becouse we want to and not to impres on someone.
Z - and that you are not a fangirl is just good couse you don't behave difrent becouse we are one direction you treat us like anyone ells and that feels good some times. säger dom och ler mot mig och jag ser hur Liam och Niall och nickar instämmande. jag känner hur jag håller på att börja gråta men sen så känner jag hur killarna kramar mig och då börjar jag verkligen gråta jag kan inte fatta hur dom kan vara så snälla men jag kan åtminstone lova att jag är ett evigt one direction fan.
" please sitt down and take on your seat belt. we are landing in ten minutes" hör jag och killarna släpper mig och vi sätter oss och tar på oss säkerhetsbalterna. Harry håller mig i handen hela tiden för jag får typ panik när jag tänker på hur fort marken kommer närmare oss. fast jag önskar att den skulle komma lite långsammare för jag vet vad som väntar när jag kommer ner. när vi landar så märker jag att det är många fangirls som väntar där nere.... hur kan dom veta vart dom ska hela tiden?? det här var väll oplanerat??
N - i think that we have to part here if we don't want her to be crushed by the fans. säger Niall med ett ledset leende. dom kramar mig var och en för sig.
Lo - don't you dare to forget us couse we will become number one and finde again. säger han och ler mot mig och jag märker på dom alla att dom verkligen inte vill att jag ska glömma dom.
S - its okej i wont forget you i am from now on one direction bigest fan and bisides Harry have made a bump in the bake of my head to make shore that i can't forget you. säger jag med ett stort leende. vi kramar varandra och jag och Harry kramar varandra tills jag verkligen måste gå. jag kan inte fatta att allt är över.... jag har varit med dom en dag men det känns så mycket längre att jag inte kan fatta att jag inte får möta dom igen. jag bara går runt tills jag fattar att jag nog kommer att gå vilse om jag fortsätter så jag stannar och försöker att fatta vart jag ska.
BINABASA MO ANG
Why me?? (Swedish 1D fanfic)
Fanfictionden här handlar om Shara som är en tjej på 14 år som bor i Sverige . hela hennes liv förändras när hennes familj flyttar till London för att hennes pappa ska komma närmare hans jobb. men sen så av en olycka möter hon värdens största pojkband och sen...