- AAAHHH!!! jag sätter mig upp och känner hur jag svättas och andas tungt..... det var bara en dröm..... det är samma dröm varje gång.... jag ser hur Clara tar tag i Sharas hår medans hon skriker på mig om hjälp men jag kommer aldrig........ jag lutar mitt huvud mot mina händer.... jag orkar inte mycket längre.... det har bara gått en vecka sen Clara blev vår maneger och jag har haft samma mardröm konstant efter det.... dom vill att jag knäcks.... dom vill ha boken och samtidigt tysta mig....dom vill knäcka mig mentalt och tänk at dom kan få en sådan här reaktion bara av att göra Clara till min maneger.... dom måste vara överlyckliga...... och om jag fortsätter det här kommer folk börja tro att jag är galen....
- HARRY!! are you okay?? what happen?? skriker någon och nästan direkt efter så kommer Louis in rusande i rummet. han ser väldigt orolig ut som han har gjort alla dom senaste gånger jag bara skriker till lite om jag så blir skrämd av att någon stöter till i mig..... det har varit så sen jag fick lappen....
H - it´s fine i just had a bad dream... säger jag och försöker fösa bort honom...
Louis ser argt på mig och ställer sig upp sen tar han upp något ur fikan och håller det framför mig... det är massa olika bitar och den är igen tejpad över allt..... men vänta jag känner igen den.....
H - how did you do this!! säger jag medans jag försöker ta lappen men han drar tillbaka den utom reck håll.
Lo - I pikt up all the pices when you left and i fixt i some days ago and hoped that you where going to tell us but i have lost my patiens tell me now!!! what is this all about!? and in how are Clara in this cause is could see they way you looked att her and it wasn´t in a good way, and even i can figure out that Shara have somthing to do whit this to..... säger han och ser argt på mig.... han har verkligen listat ut allt.... tänk att han verkligen samlade ihop alla bitar bara för att pussla ihop dom igen.... hur kan han sådant här??
H - this don´t have anythig to do whit you.... säger jag och ser på honom kalt... han må var en av mina bästa vänner men det här är för personligt jag kan inte dra in honom eller någon annan i mina problem jag har orsakat tillrekligt mycket skada som det är.
Lo - this has everything whit me to do!!! your one of my best friends and then you get a treat that tell you that they will kill everybody you know and that includs me so I should at least know why sombody will kill me if you don´t give them some stupid book!! säger han argt tillbaka. jag ställer mig snabt upp och tar tag i hanns krage och håller i den hårt.
H - don´t you dear to say that.. some poeople that is weary dear to me has set there life on the line for that stupied book as you call it... säger jag lågt nästan viskar jag till honom och känner mord i blicken. sen så inser jag vad jag håller på med och släpper ner honom... jag sätter mig på sängen och lägger huvudet i mina händer och suckar.
H - there are many thing in my life that must be known to anyone on this world and I even swore and writed a contrakt that i would keep this sekred safe so that no one came in harms way..... and you wonder why i wont tell you?? säger jag och ser på honom och jag kan se hur han börjar ta allting på större och större alvar. han sväljer näsrvöst men sen så drar han en stol till sängen och ser på mig.
Lo - you can keep some of the ditels away from me but i want to know why Clara are and what i should do and shouldn´t do when somthing happens. I´m friend you can at least tell me that... säger han alvarligt. han kan verkligen hitta kryphåll och förstå allt..
sex timmar senare
jag tog på mig kläderna jag skulle ha på seenen. jag har berättat för Harry tillrekligt så att han förstå att han borde vara rädd för Clara men inte tillrekligt för att Shara´s föräldrar ska vara i fara. jag går ut genom lorsen och mot senen en kort tjej som jag inte känner igen går förbi mig.... vänta lite.. jag vänder mig om.
H - Shara...?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hej!! ledsen att det tog sin tid med kapitlet men jag hoppas ni gillar det :) tack så sjukt mycket för alla som läser det här jag är sjukt glada att ni orkar med mig :* hejdå
// metal_mellow_pop
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Why me?? (Swedish 1D fanfic)
Фанфикden här handlar om Shara som är en tjej på 14 år som bor i Sverige . hela hennes liv förändras när hennes familj flyttar till London för att hennes pappa ska komma närmare hans jobb. men sen så av en olycka möter hon värdens största pojkband och sen...