kapitel 11

369 12 2
                                    

Harry´s perspektiv om någon glömt

jag vaknar och tittar upp i taket. jag hade en så sjukt hemsk dröm. jag sätter mig upp och ser på Liam, Zayn, Niall och Louis se på mig oroligt och med sorgsna miner och fattar direkt att det inte var en dröm. jag tar handen mot min panna och låter mitt huvud falla tillbaka på kudden.

H - how long have i been sleeping?? säger jag med en stor suck. 

Li - like the whole day. as fast as you heard...... the news you just whent up and whent to bead and whent right to sleep. säger han och ler sorgset. dom vet hur sjukt nära jag var med Shara även om hon inte viste det. dom vet bara att vi var nära som syskon men något hände så hon flytta och ville inte komma ihåg vad som hände så hon glömde mig med. dom är mina vänner jag ville åtminstone berätta lite om varför jag åker till Sverige hela tiden så fort som vi har ledigt men jag kunde inte berätta allt för då skulle dom kanske hamna i fara. jag ler mot dom så gott jag kan men jag vet att det måste se så fejkt ut som det bara går. dom ler tillbaka som om dom inte märkte något. 

Z - ehh..... Harry do you want to do somthing like play a game our somthing?? säger Zayn lite försiktit. 

H - sorry guys I´m not in the mod to do anything untill i really have to but thanks anyway... säger jag och låter min hand glida ner för pannan så att den täcker mina ögon. killarna verkar förstå och sen så går dom till sina rum. jag känner hur tårar rinner men jag försöker inte ens att stoppa dom. 

först så var jag vän med Amanda men hon försvan för mig för flera år sen så lyckades jag bli vän med Shara igen bara på en dag bara för att hon skulle dö några dagar efter.... den enda tjejen som har varit i mitt huvud i flera år och den jag till och med försökt att ersätta med andra flickvänner som ändå aldrig funkat har jag äntligen mött igen så att jag fick tillbaka hopp om att kuna verkligen vara med henne....... sen så försviner hon ur mitt liv igen förutom att jag inte kommer hitta henne den här gången.... och det är bara en vecka sen så måste jag ha konsert som om inget någonsin har hänt...... det käns surt att jag gjord allt det här för henne men nu måste jag losas om att hon inte finns för det.... det är suger........

jag orkar inte göra något längre. jag försöker sova men jag vet att jag kommer att ongra det.... jag kommer bara drömma om henne....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hej :) ledsen för att det är så tråkigt men jag tycker att man behöver sådana här kapitel för det kan inte bara vara massa saker som händer hela tiden för då blir den jobbig att läsa men för er som gillar späning så fortsättläsa för jag kan låva er att nästa kapitel kommer vara sjukt mycket mer spänande så häng med mig!! föresten så blir det nu 800 läsare!!!!!!! tack så sjukt mycket så se till att läsa vidar är ni snälla!!! älskar er!! <3 <3 :* 

//metal_mellow_pop

Why me?? (Swedish 1D fanfic)Where stories live. Discover now