part 3

42.6K 1.6K 55
                                    

Álmosan keltem fel.
A hajam teljesen az arcomban, a lábam lelógott az ágyról. Ahogy az órámra néztem, a szivem megállt.
Már 9 óra elmúlt, és a biosz továbbképzésem már javában folyt.
Felfogtam a hajam, gyorsan felhúztam a kedvenc nadrágom és egy hosszúujjú croptopot, és elindultam.
A folyosé végéről futottam vissza a cipőmért, majd átrohantam a kampuszon az előadóterembe.
- Hosszú éjszakád volt ? - mosolygott rám Chris.
- Ne is mondd! Miről maradtam le?
- Nagyjából semmiről. - rámnézett, és mintha elemezte volna az arcomat. - Tudod Audrey, jól áll neked a fáradtság. - Felnevettem. Ő pedig gyorsan elkapta a fejét és a füzetébe meredt, de észrevettem, hogy a füle teljesen piros volt .

Magamban elmosolyogtam, majd a táblára próbáltam koncentrálni.
Nem ment.

Egész órán a tegnap történteken rágódtam. Hogy fajulhattam addig, hogy akár csak gondolatban is hagytam Evan Becknek, hogy a földbe tiporjon.
Újabb név lettem volna a "kit húztam meg a suliból" listájáról.

Kicsöngettek én pedig, azt se tudtam, hol vagyok. Ha Chris nem kocogtatja meg a vállam, talán észre se veszem magamat.
- Oh.
- Figyelj csak Audrey..- tarkójára tette a kezét, mintha megvakarná, de tudtam, hogy csak ideges. Nagy levegőt vett. - Nincs ..

Ekkor egy hideg kéz a vállamon szakította meg Chris mondanivalóját. Nagyot nyelt.
- Helló Evan! - összepakolta a cuccait, és mindkettőnket kikerülve elhagyta a termet .

- Királylány! -balra döntötte a fejét.
Ma fehér póló volt rajta, és a bőrkabátja.
-Evan!- bólintottam, majd megpróbáltam kikerülni. Nem hagyott.
- Tegnap nagyon csúnyán ott hagytál.- összehúzta a szemöldökét, és fekete szemeivel engem figyelt.
- Nem tudom miről beszélsz. - félrenyomtam az utból.

Csuklómnál visszarántott. Majd mikor felé fordultam, gyengített a szoritásán.
- Tudom, hogy Te is úgy kivántál, ahogy én Téged Királylány. Biztos vagyok benne, hogy élvezted volna ha nem csak a nyakadat csókolgatom.

A kezem az arcán csattant, mire magához rántott, és a fenekemre csúsztatta a tenyerét.
- Evan! Azonnal eressz el! És meg ne probálj..

A szája már az ajkaimon volt, és miközben csókolt még közelebb húzott magához.
Szétnyilt a szám és beengedtem a nyelvét, mire Ő óvatosan kutatott az enyém után.
Nem volt erőszakos, inkább vágyakozó.
Belenyögött a csókba, majd megfogta az arcom és eltolt magától, de nem eresztett.

- Bassza meg.- fújta ki a levegőt. Felnéztem rà. A tekintete kutatóan járta be az arcomat, majd újra a számon állapodott meg .
- Bassza meg Hercegnő! -ismételte . Ajkai szétváltak.

Nem tudtam mit mondjak. Fogtam magam felkaptam a telefonom az asztalról és elrohantam.

A szünet már véget ért, de nekem lyukas orám volt .
Fellélegezve szivtam bele a cigimbe, mikor valaki a nevemet kiálltotta.

Te jó isten, ez utánam jött, de mikor megfordultam Chris állt felettem.

Rám mosolygott, én pedig csak bambultam fel rá. Nem voltam magamnál. Úgy össze voltam zavarodva, hogy azt sem tudtam álmodok-e vagy sem .

- Valami baj van, Audrey?- aggodalommal telt el a szeme.
- Nem. Nem, dehogy. - keresztbe fontam a karjaimat, ahogy a hűvös szél átsüvített rajtam.
A croptop mégsem volt a legjobb ötlet.
- Ennek örülök. Evan képes néha faszfejként viselkedni. Nem tudtam mit akart, de eléggé azt sugallta, inkább húzzak el a picsába onnan. Sajnálom.
De nem csak ezért jöttem. Meg akartam kérdezni, hogy mit csinálsz a hétvégén. - kisfiús mosolyát rámvillantotta, és megjelentek a gödröcskéi. Ellenálhatatlanul édes volt.

- Hát ..- teljesen kiment a fejemből, min gondolkodtam egy perccel ezelőtt. - Semmi programom nincs, Chris.
- Hétvégén bulit rendeznek a fiúk, és nagyon örülnék, ha Te is ott lennél Audrey. - teljesen elpirultam.

Chris most komolyan elhívott ? Ha nem is randi, de valami olyasmi .Csak abban reménykedtem, hogy Chris a csipős időnek tudja be a vörösségemet.

- Hááát ,- minden része az agyamnak azon volt, hogy értelmes választ találjon ki, de az, hogy Chris egyáltalán elhívott, nagyon meglepett.

Fogalmam sem volt róla, hogy kedvel e egyáltalán. Nem beszéltünk túl személyes dolgokról sose. Vagy csak nekem nem tűnt fel.
- Ha ..
- Nagyon szeretném. - szakított félbe, és ki is találta, mit akartam mondani.

Állam alá nyúlt és csókot nyomott a hajamra.
- Pénteken 8-ra nálad leszek. - kacsintott.

Majdhogynem ugrálva mentem vissza a szobámba.
Basszus ... Matt nagyon ideges lesz rám, hogy nem jöhet. Lucas a focicsapatból volt az e havi nagy szerelme és biztosra vettem, hogy ő is ott lesz .
Talán meg tudom beszélni Chrissel.

Evan ... Evan is ott lesz ..fogtam a fejem. Audrey te hülye idióta ... Várjunk csak ..
Chrissel megyek. Hozzám se nyúlhat , mert Chris randija leszek.

Felkaptam a marketing füzetemet és elindultam a kávézóba, közben sms-eztem Mattnek.

Bajkeverők (+18)Where stories live. Discover now