part 18

30K 1.3K 104
                                    

Másnap reggel már fenn voltam, vagy 6kor .
Ami nem volt túlságosan jellemző rám, hogy őszinte legyek.

Mattel együtt eldöntöttük, hogy nem válaszolok a srácnak, ugyanis elég volt a játszadozásokból.

Nem akarok bedőlni több játéknak, megcsalásnak, pótlásnak. Távol tartom magam, minden fiútól.
Ezért is neveztük el a titokzatos idegenünket Evan 2-nek.

Mire megfürödtem, és felöltöztem, pont időben voltam, hogy beèrjek társadalom jogra.
Általában egyedül ültem ezen az órán, de most egy táska volt a székemen. Mindenki tudta, hogy én ülök ott, szóval furcsának találtam. Mindenesetre arrébb toltam a táskát és leültem.

Mikor elkezdődött az ára, a tanár figyelmet kért.

- Ma új diák jött az egyetemünkre, és nem szokásom bejelenteni, ha bármi hasonló történik, de mivel az év felénél járunk, így muszáj vagyok.
Kérem a padtársat, hogy segítsen neki a mai nap folyamán eligazodni. Mindkettőjüknek igazolom ezt a napot.

Ekkor sétált be a terembe.
Fekete kócos hajával, fehér pólójával, sötét szemeivel.
A teremben lévő összes lány egyszerre kezdett el sugdolózni, én meg csak a táskát bámultam magam mellett.
Padtárs huh?!
Mire visszanéztem, a tanár újra beszélni kezdett.

- Mutatkozzon be a szaktársainak, aztán mindketten mehetnek.
- Mark.

Ennyi ?
Felnevettem.
Páran, beleértve Markot és a tanárt is rámnéztek.
- Esetleg valami vicces ? Elárulhatja nekünk is! - eltakartam a számat és csak ráztam a fejem.
Pár percet beszélt a sráccal, aztán rám mutatott.
Najóóó. Azért ennyire nem volt nagy ügy, hogy felnevettem.
Lesétáltam a lépcsőn, aztán megálltam a srác mellett.

- Mi is a neved ? - kérdezte a tanár .
- Audrey .- válaszoltam.
- Nos Audrey, ma te fogsz Marknak segíteni. Elég, ha körbevezeted, aztán mára ennyi számotokra. Az irodában leigazolom az óráidat, szóval amiatt már nem kell aggódnod.
Ezzel elkezdte az órát, mi pedig kimentünk a teremből.

Kínos csend volt köztünk, aztán végül ő szólalt meg.

ISZONYAT SZEXI HANGJA VAN !!! -sóhajtottam magamban.
- Figyelj, igazából elboldogulok magam is, nem akarlak terhelni azzal, hogy engem kell kisérgetned. -akcentusal beszélt.
Felnevettem.

- Igazából örülök, hogy nem kell ma semmit se csinálnom. Nem érzem a mai napot amúgy se.- mosolyogtam.

Felnéztem rá, ő pedig visszamosolygott.
Az a tipikus féloldalas mosoly volt, amit csak filmekben látni.
Éreztem, hogy elpirulok, úgyhogy inkább elfordultam.
- Kezdetnek megmutathatnád az órarendedet.

Odanyújtott egy sárga cetlit, rajta az óráival.

Még hangosabban nevettem, mint előtte, aztán a számat eltakarva néztem fel rá .
Megvakarta a tarkójàt és szemöldökét felvonva nézett rám.

- Szerintem nincs szükség a mai napra. Minden óránk közös.
Nagy szemekkel nézett rám. Elvette a kis papírt, aztán elrakta .
- Akkor, a mai napért, meghívlak egy kávèra mit szólsz ?
- Felőlem oké !- válaszoltam.

Csöndben sétáltunk a kávézóig. Aztán együtt beálltunk a sorba.
-Sokat jársz ide ? -kérdezte.
-Túl sokat. Mattel minden nap eljövünk szinte.
- A barátod?

- A legjobb meleg barát, akinél jobbat nem is kivánhatnék.- nem tudtam, miért tettem hozzá, hogy meleg.
- Oh. -oldalra döntötte a fejét és úgy nézett rám.

Mi jöttünk a sorban. A barista, aki állandóan zaklatott, nem volt itt. Helyette egy vöröshajú lány volt.
Én még a muffinokkal szemezgettem, míg Mark rendelt magának.
-Egy frappuchino lesz. Tripla karamell és dupla mogyoró aromával, tejszínhab nélkül. És amit a hölgy kér.

Rámmosolygott.
De nem tudtam magamon segíteni, csak bambultam rá, mintha azt mondta volna, hogy 6 fejem van . Vagy valami ilyesmi.
Tuti tátva volt a szám is.
Én voltam az egyetlen az egyetemen, aki így kérte a kávéját. Tudtam, mert a barista minden alkalommal elmondta.
-Audrey? -kérdőn nézett rám.- Valami baj van?
- Ömm...Semmi.-haraptam be a számat.- Ugyanazt, és egy muffint kérek.

Az asztalnal ültem, és kavargattam a kávémat, mig Ő cukorért ment.
Mikor leült elmosolyodott.
-Meglepettnek tűnsz? Elég válogatós vagyok kávéval kapcsolatban.- oldalra húzta a száját, mintha valami nagy hiba lett volna. Rágyújtott.
-Hmm.-belekortyoltam a kávéba.
-Talán nem izlik ? -húzta fel a szemöldökét.
Elmosolyodtam.

-Pont úgy iszod, ahogy én iszom.
-Viccelsz ?- az asztalra könyökölt, aztán elővette a telefonját, és odanyújtotta.
-Add meg a számod, és a következőt én  csinálom.

Hazafelé sétáltunk, amikor Evan tűnt fel a sarkon.

A szivem hatalmasat ugrott. Visszamosolyogtam Markra, majd vártam, hogy Evan megjegyzést tegyen, lecsapjon, bármit..
De nem történt semmi sem. Úgy haladt el mellettem, mintha egy idegen lennék, a szupermarketben.

Mark oldalról nézett rám, majd megállt egy pillanatra, aztán visszasietett mellém.
-Ex ?
Megráztam a fejem. És Ő szavak nélkül megértette, hogy nem akarok beszélni róla. Ehelyett témát váltott.
-Segítesz kipakolni?

Felvontam a szemöldököm és úgy néztem vissza rá.
Kezeit feltartva nevetett.
- Tényleg csak kipakolni kell! Semmi szex.
- Dekááár !- feleltem ironikusan.

Már a harmadik dobozt bontottam ki.
Tele pulcsikkal, könyvekkel...piával.
Felemeltem az egyik tequilát, és nagy szemekkel néztem rá.

- Nemadom! -probálta kivenni a kezemből, de én erősen szorítottam.
- A kedvenceeeem !- könyörögtem.
- Ahogy az enyém is! - húzta maga felé.

Egy pillanatra elvesztette az egyensúlyát, ahogy nekiütközött az egyik doboznak. Kihasználtam az alkalmat, és a hátam mögé rejtettem az üveget.
Átlépett a dobozon, majd felém közelített.
Felnevettem, és felugrottam az ágyra.
- Ha nem adod vissza, elterjesztem, hogy elsőre az ágyamban kötöttél ki.
- Hogy te mekkora aljas vagy. - nevettem.- Nem is igaz.

Vigyorogva mutatott az ágyra, amin álltam, majd kacsintott egyet, és kinyújtotta a kezét az üvegért.

Belecsaptam a tenyerébe, de az üveg még mindig a hátam mögött volt. Kinyújtottam a nyelvem rá, mire fellépett az ágyra .

Olyan jól éreztem magam. Nem gondolva semmire. Mintha csak Ő kellett volna, hogy elfeledkezzek mindenről..

- Audreeey ! - mondta ki a nevem.
Kirázott a hideg.

A falhoz szorított. Az üveg még mindig a hátam mögött volt. Egyik kezét a fejem mellé, csipőjét pedig nekem nyomta. A nyakamhoz hajolt. Éreztem a leheletét magamon. Lefagytam.

Aztán éreztem, hogy kihúzza a kezemből az üveget, és puszit nyom az arcomra..

Bajkeverők (+18)Where stories live. Discover now