part 66

18.4K 773 133
                                    

Matt nem bírt a seggén ülni miután Evan beleegyezett a dologba.
Nagyot sóhajtozva hívta fel a haverját, akiben biztos volt, hogy majd ott lesz a partyn.

Homlokomat fogva figyeltem, ahogy Matt az éppen aktuális kedvenc számára lejt örömtáncot.

Evan lehuppant a mellettem üresen tengő helyre, majd fülem mellé könyökölve hajolt közelebb.

- Nagyon könnyen beleegyeztél ebbe a kis buliba, ahol a volt szerelmed is ott lesz.

Szememet forgattam.

- Nem voltam sohasem szerelmes Chrisbe. - jelentettem ki egyhangúan, mire Evan felkuncogott.

- Hallottam hírét, hogy pár nap után már anyuci kezeibe akart helyezni. Vagy mondjam inkább anyósnak ?

Oldalról rápillantottam.

- Csak nem vagy féltékeny ? Mr. Mindenkit megbasztam az egyetemen mert egy seggfej vagyok Úr.

- Mire lennék mégis féltékeny?- vágott vissza cinikusan.- Meg azt se felejtsük el azért Miss Jégkirálynő, hogy egyszer- kétszer azért Te is elnyögdösted a nevemet.

Az emlékek hatására összeszorítottam a combjaimat, és nagy levegőt vettem.

- Hát Chris szülei legalább benne voltak a rólam tervezett jövőképében. - hadartam.- A te szüleidről még csak nem is hallottam eddig.

Egyre kissebbé tette a távolságot kettőnk között.

- Ha szeretnéd még a jövődről alkotott terveidet is kibaszom belőled, ha ma este nem megyünk el erre a faszságra.

- Tématerelésből eggyes seggfej !- kinyújtottam rá a nyelvemet, mire ő felszisszent.

- Lementem Markért ! - hallottuk Matt hangját a konyhából.

Fel akartam állni énis, hogy valami üdítőt hozzak magamnak, de Evan visszarántott a kanapé felé.

Derekamnál fogva emelt magához, úgy hogy végül a combjain kössek ki.

Még közelebb húzta a csípömet az övéhez.

- Evan ! - támaszkodtam a mellkasának.- Mark és Matt is 3 percen belül itt lesznek.

- Gondolod, hogy az alatt betehetném ? - hangja édeskésen recés volt. Vágyakozó tekintettel nézett végig rajtam, miközben ujjai egyre szorosabban ölelték körbe a csípőmet.

Kezével a nyakam mögé nyúlt és erőszakosan húzott maga felé.
Egy apró sikolyal vegyìtett nyögés tört fel belőlem, mire Evan csípője még szorosabban nyomódott nekem.
Felmordult, majd óvatosan megszüntette a maradék távolságot is ajkaik között én pedig aléltan hagytam, hogy ajkait az enyémre nyomja. Éreztem, hogy fogaival szándékosan karcolt végig a számon.
Nem tudom Evan Beck honnan tanult gondolatolvasást, de a kurva anyját, mindig pontosan azt csinálta, amitől a legjobban indultam be. Nyelve őrületesen lassan simított végig az alsó ajkamon, és őrületbe kergetett, hogy még egy kibaszott csók előtt is az agyamat akarja húzni.

Megragadtam az arcát, és nyelvemet a szájába csúsztattam,  mire erőteljesen fújta ki orrán a levegőt. Mosolyogva néztem rá, aztán hirtelen ötletnél fogva nagyobbat haraptam az alsó ajkába. Visszahúztam a fejem egy pillanatra, mire éles szemmel engem figyelve nyalt végig a rajta. Fognyomaim még mindíg ott voltak.

- Nem tudom mennyire szeretsz a tűzzel játszani, de nem véletlenül nem kezdtem bele semmibe sem. - egyik keze átölelte a derekamat.
- Ha játszani akarsz, akkor játszhatunk...- hangja recésen visszhangzott fülemben és nagyot nyelve figyeltem, ahogy szemei elsötétednek, miközben a számat figyelte. - De nem igérem, hogy abba tudom hagyni, ha egyszer felhúzol.

Elkerekedett szemekkel figyeltem a kezét, ami lassan csúszott fel a combomon, a hasamon keresztül egészen a fülem mögé, ahol megragadta vele a hajamat, és abban a pillanatban, mikor hátrahúzta a fejem, ugyanabban a percben állt fel a kanapéról és indult meg a szobájába.

Behunyt szemmel aprót nyögve vártam, hogy mit fog lépni. Nem rakott le az ágyára. Maga mögött az ajtót berúgva nyomott neki a falnak. A plafont bámultam. Mind a két keze erősen fogott. Úgy, ahogy ő akarta.

- Mennyire izgat fel, hogy már tudod, hogy milyen érzés, mikor berakom? Mikor benned vagyok és érzed, ahogy kitöltelek ? Mikor úgy baszlak meg, hogy a végèn beleremeg mindened ?

Számat összeszorítva nyeltem egyet.

Közelebb hajolt. Lehelete a nyakamat simogatta, de nem nyúlt hozzám.
Éreztem, ahogy lejjebb csúszok a fal mentén.

És éreztem azt is, ami éppen keményen nyomódott nekem. Számba harapva mozdítottam meg a csípőmet, mire Evan ujjai még szorosabban vájtak a bőrömbe.

- De tudod melyik a kedvenc részem? - hangja ravasz volt. Nyelve végig futott a nyakam vonalán, én pedig beleremegtem.

Fogait belém mélyesztette én pedig összeszorított számon keresztül nyögtem .
Nyelvével érintett meg újra.

- Melyik a kedvenc részem Hercegnő? - hangja halk volt, mégis annyira izgató.

A fejemet ráztam, mire ő elkezdett az ágy felé sétálni.

- Találgass !

Összeszorított szemekkel újra megráztam a fejem.

Fölém emelkedve helyezett le az ágyra, de csak azt a kezét vette el, ami eddig a levegőben tartott. A másikkal még mindíg hajamnál fogva tartott szabad utat engedve a torkomnak.

- Tudom, hogy elég okos vagy, hogy tudd a választ.- suttogta a fülembe, amitől nem csak a válasz nem jutott az eszembe, de még az sem, hogy ki vagyok. Már csak a hangja volt az egyetlen, amire gondolni tudtam. Nyelve végighaladt a fülcimpámon, miközben combjaimat széttárta.
Csípőjét nekem tolva mordult fel, aztán a nadrágom gombjának esve beszélt tovább.

- Milyen arcot vághatnak majd a többiek, ha meghallják ezt. Hmm..

Ujjai egyre lejjebb simítottak, én pedig az ajtón keresztül hallottam, Matték hangját.

Egészen közel hajolt a fülemhez, mintha csak erre várt volna.

Ujjai belém hatoltak, én pedig hangosan felnyögtem.

Számra szorított kézzel ráztam a fejem, de Evan nem is nézett rám.

- Az a kedvencem, mikor minden izmod a farkam körül remeg, és a nevemet sikoltozva mész el. - a fülembe harapott, aztán nagyot mordulva kihúzta belőlem az ujjait és eleresztett.
- Hmm!

Nagyot sóhajtva néztem fel rá. Nyelve lassan haladt végig mutató és középső ujján. Összerándultam. Fèlédesen mosolyodott el, aztán zsebéből kivett egy doboz cigit, majd miután ki vett egyet, felém dobta a maradékot.

Rágyújtottunk.

Nem mertem megszólalni, de végül kopogás törte meg a csendet.

- Figyelem!- hallottam Matt hangját.- A kedvenc sorim a Szex és New York, de remélem eléggé szerettek ahhoz, hogy ma csak New York legyen szex nélkül. Mert ha én nem szexelek akkor senki más se teheti ezt meg velem. Közlendő következik !! Kérjük Audreyt fáradjon a hetes kasszához. Köszönjük !

Evan szája szétnyilt, miközben szemeit még mindíg rajtam legeltette, majd nagyot sóhajtva nyalt végig a száján.

- Itt nem csak New York lesz ma az is biztos. Az enyém leszel.

Utóirat : Hazautaztam szóval azért nem voltak részek 😆😆 de köszönöm, hogy mindíg velem vagytok ♡♡
EdinaIhos köszönöm, hogy szóltál :))

Bajkeverők (+18)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora