part 33

22.8K 1K 67
                                    

Oldalra forditottam a fejem. Már nem bírtam a szemébe nézni.
Az idióta meg csak mosolygott, mintha ez lenne a legtermészetesebb dolog a földön.

-Nos ? - hajolt közelebb, majd ujjaival a hajamba simított.- Nem szeretem, ha egyoldalú a dolog. - hümmögött.

Nagy levegőt vettem, miközben a szivem zakatolt. Oldalról rápillantottam, majd felé fordítottam a fejem. Ajkait harapdálva nèzett le rám, majd elmosolyodott.
- Mi olyan vicces seggfej? - csattantam fel.
- Semmi különös, csak azon gondolkodtam, vajon mit kène tennem, hogy ne tudj kiverni az agyadból.

Végig futott rajtam a remegés. Az a fajta, ami átrázza az egész tested, és utána meleg bizsergésként száll ki belőled.

Ne tudjam kiverni a fejemből? Hát az ujjazós akcióját azthiszem életem végéig se tudom majd kiverni a fejemből.

Hideg ujjai újra végig futottak a nyakamon, lefelé a melleim közé. Másik kezével pedig hátam alá nyúlt, és úgy kapcsolta ki a melltartómat.

Átfutott a gondolataimon, vajon hány lány feküdt ugyan itt, és hány lánnyal csinálta ugyanezt?

Hátra hajtottam a fejem, és becsuktam a szemem.
Feljebb tolta a felsőmet, mire libabőrös lettem. Nem is vettem észre, hogy hideg volt a szobában.

Miket gondolok ???!?!?! Hideg szoba ?? Ki a faszt érdekel ez most?

Óvatosan játszadozott a bőrömmel, aztán forró lehellete érintette a medence csontomat.

Túl gyorsan halad, ha lejjebb megy...
Összeszorult a gyomrom a gondolatra, hogy Evan Beck kipipálhat engem is a kis listáján.

Megráztam a fejem, mire Ő megállt és úgy nézett le rám.

-Azt ne mondd, hogy félsz. -húzta össze a szemöldökét, majd ujjbegyeivel óvatosan körözni kezdett a melleimen.
Hangosan szívtam be a levegőt és újra becsukott szemmel leejtettem a fejem az ágyra.

Visszahajolt felém. Nyelve végig futott a puha melleimen, majd szájába vette a mellbimbómat.

Felnyögtem, mire Ő gyengéden megharapott.
A hátam ívbe hajlott meg alatta, de Evan csak fogta magát és tenyerével egyenesbe nyomott, vissza az ágyra.

- Milyen kis érzékeny a tested. - suttogta a fülembe, aztán szájával lassan haladt újra lefelé a nyakamtól.
- Szeretem a puha bőrű lányokat. Olyan jól reagálnak.

Kipattant a szemem.

MI A FASZ ??!!

Nem mozdultam, csak felvont szemöldökkel bámultam rá. Azt kívántam bárcsak gyilkolni tudtam volna a tekintetemmel.

Szereted a puha bőrű lányokat? Huh?
Mi a jó istenről papol ez most nekem? Más lányokról?

És én meg azt hittem, hogy ez most más lesz. Idióta ! Idegesítő faszfej!- ordítottam magamban.

De magamra haragudtam a legjobban, hogy jöttem, mint egy pincsi kutyus.

Félretoltam, ő pedig úgy tűnt felfogta, hogy mit is mondott.
Forrtam a dühtől.

A falhoz dőlve a hajába túrt, és helyet hagyott, hogy felálljak.
Vissza csatoltam a melltartómat, és  megigazítottam a ruháimat. Az ágy végéből néztem vissza rá.

Szánalmasan éreztem magam. Egyik pillanatról a másikra.

Megalázottnak.

És pont annak, akinek nem akartam. Egy újabb pipának. Evan Beck híres listáján.
Összezavart.

Mi változott?
Annyi mindent kérdeztem volna. Annyi mindent mondtam volna neki, de csak az ajtóhoz fordultam, mire a kezem után kapott.
Összeszorított fogakkal fordultam vissza felé.

- Sajnálom Aud!- suttogta.

Kirántottam a kezem az övéből, és nagyot nyelve emelt fővel néztem magam elé.

- Megtanultam a leckédet Evan, akármi is volt. Eljöttem, mert egy idióta voltam. Vonzódtam hozzád, mert azt hittem különleges voltam. De ..- nevettem fel.- Csak arra jöttem rá, hogy meg akartál húzni. Majdnem sikerült.

Az ajtóhoz léptem. És komolyan azt vártam, hogy majd valamit mondd. De nem tette.
A kilincs felé nyúltam, amikor kicsapódott az ajtó, így fájdalmasan félre lökve a kezemet.

Magamhoz szorítottam a csuklómat és úgy néztem fel a hosszú, sötétbarna hajú lányra, aki magassarkúban billegett előttem.

Belül úgy éreztem sírnom kéne, de hatalmas mosollyal fordultam vissza Evanhez.

- Megértettem. Jó szórakozást! - ezzel félre tolva a lányt kisiklottam az ajtón. Mielőtt elhagytam a lakást, még visszanéztem újra.
Az exxxxxtra mini szoknyájára, és vékony lábaira.
A fejemet fogva, nevetve sétaltam ki a folyosóra. Ott nekidőltem a falnak, és lecsúsztam a padlóig.

Elővettem a telefonom, és elkezdtem írni egy üzenetet Mattnek, aztán fél úton kitöröltem, és csak zsebre vágtam a telóm.

- Aaaaaagggh !- sóhajtottam, majd kezeimbe temettem az arcomat.
- I-di-óó-ta ! -simított végig a hajamon valaki.

Könnyes szemeimmel felnéztem rá. Sötét hajára, szinte feketének tűnő szemeibe...

Kézen fogva húzott ki a kollégiumból, a friss levegőre, ami égette a szemeimet.

Ujjaimat a szájához vette, és csókot nyomott rá.

- Mindig vissza futsz ahhoz, aki eldob? - szegezte nekem a kérdést, majd magához húzott, és erősen ölelt magához.

- Úgy tűnik én sem tudom, mit is akarok.- suttogtam a nyakába.

Eleresztett, és államnál fogva húzta ajkaimat közelebb a szájához.

- Csak azt kellett volna mondanod, összezavart, hogy az exxeddel találkoztál, és játszani akarsz. Evan Beck nem fog megbecsülni úgy, ahogy én! -apró csókot nyomott az ajkaimra, aztán eleresztett, és felém nyújtott egy szál cigit.

Rágyújtottam, és a füst mögül kutattam Mark arcát.
Kisujját felèm nyújtotta, én pedig átkulcsoltam az enyémmel.

Legszivesebben kifutottam volna a világból.

Bajkeverők (+18)Where stories live. Discover now