part 20

28.8K 1.2K 79
                                    

Mind a ketten a pultnál álltunk. Én oldalról néztem, ahogy szendvicseket csinál, és közben Matt smseire válaszoltam.

- Előrelátó.
- Idióta.- vágtam vissza nevetve.
- Legjobb szakács.
- Kétlem.
- Idegesítő vagy.
- Te pedig egy faszfej.
- Nyávogós. - felvont szemöldökkel mosolygott vissza rám.
- Nem is!! Te vagy a hisztisebbik.
- Te meg szarul probálsz szarkasztikus lenni.
- Jobban megy, mint neked.- vigyorogtam.- Mr. Rosszfiúú.
- És akkor Te mi vagy? Miss Rosszkislány?
- Esetleg lehetnék csak simán Audrey, aki le se szarja mennyire menőnek hiszed magad, mert a fele se igaz.
- Akkor Miss. Szexi és ravasz.- kinyújtotta rám a nyelvét.
Feltoltam magam, és leültem a bárpultra, onnan magyaráztam neki vissza.
- Beleegyezek, hogy itt ès most, én vagyok a legszexibb.
Rámnézett.
- Szóóóval nem vagyok elég szexi, hogy elismerj?- ajaj... láttam már ezt a tekintetet. Felém fordult és a nutellás ujját a számba dugta, én pedig lenyaltam róla. Aztán még közelebb jött. Combjaimat szét tolta, hogy közelebb férjen hozzám.
Még így is egy magasságban volt velem.
Ujjaival végigsimított a lábamon. Kirázott a hideg. Mindenhol libabőrös voltam.

Alig mertem pislogni. Egyre közelebb hajolt. Azt hittem megcsókol.
Legalább egy fél percet várt, mielött nyelvével végig nyalt az alsó ajkamon.

Kieresztettem a levegőt, ami benn akadt meglepettségtől, majd felnéztem rá.
Nem vette észre, hogy közelebb hajoltam. Hááála az égnek könnyebbültem meg.
- Csak nutella volt a szádon. - kuncogott, majd vissza fordult a szendvicsekhez.

Leugrottam a pultról. Magamban már mosolyogtam a bosszún.

Mögéléptem.
Nekinyomtam magam, majd benyúltam a pólója alá.
Éreztem, ahogy megáll a mozgásban. Mintha lefagyott volna.
Ezekszerint, nem csak te vagy rám ilyen hatással.- gondoltam.

    Lassan simítottam végig a hasán. Körmeimmel végigkarcoltam, és éreztem, hogy ahol végighaladnak az ujjaim az izmok befeszülnek.
Minnél lejjebb értem, annál lassabban haladtam, míg vègül el nem értem a boxerjáig. Ott megálltam.
Mintha fellélegzett volna. El is lazult egy kicsit, de én még nem fejeztem be a kis bosszúmat.
Belenyúltam a boxerjába, de direkt nem érintettem meg. Aztán mikor kihúztam a kezeimet, vègigsimítottam rajta.
Felnyögött, én pedig magamban a világ összes létező táncát jártam.

A fejemet a hàtàra hajtottam.
- Akkor megegyezhetnénk Miss. Ravasz és szexi rosszkislányban.- suttogtam, majd elengedtem, és beleültem a bárszékbe.

Mielőtt reagálhatott volna, felcsörrent a telefonom.

" Azzal, hogy nem válaszolsz, csak még jobban akarom, hogy megtaláld az üvegcipellőd."

A szemeimet forgattam. Azon voltam, hogy egy szép hosszú smst irjak arról, hogy mennyire elegem van már ebből, mire Mark kikapta a kezemből a telefont, és megcsókolt.
A meglepettségtől majdnem félre nyeltem.

Olyan erőteljes volt, és olyan vad. Másodpercek múlva szétváltunk, mire a hajamba markolt, és hátrahúzta a fejemet. Felnyögtem, mire még erősebben fogta a hajamat. Ujjai a combomba vájtak. Nyelve végigszaladt a torkomon, aztán belémharapott.
Fájt. De inkább volt ez olyan erotikus fájdalom, mint igazi.
Levegőért kapkodva váltunk szét megint.
A szemei sötètek voltak. Tele vággyal.
Behunyta a szemét, majd sóhajtott.
Végignyalt a száján, aztán elmosolyodott.
- Ha a trónomra vágysz Audrey, meg kell küzdened érte.

Visszavettem a telefonomat, majd a melleimhez húztam a fejét.
- Örömmel.
Eltolta magát, majd felnevetett.
Odanyújtotta az egyik tányért rajta 2 nutellás kenyérrel, aztán leült mellém.

- Csak nem a szőke srác az? - kérdezte, majd a kenyérbe harapott.
- Ez az egyik zaklatóm.- válaszoltam teli szájjal.

Mire befejeztem a történetet, már mindketten befejeztük a szendvicseinket. Úgy csevegtünk, mintha a csókunk meg se történt volna, és be kell valljam, megigértem magamnak, hogy nem hagyom, hogy többé játszadozzanak velem, de ezt a fajta jatékot nagyon is élveztem.

Egész végig reakció nélkül hallgatott, majd felkönyökölt az asztalra.

- Szerintem a kis herceged, valamit nagyon el akar mondani, csak nem tudja hogyan.
Nem válaszoltam. De helyettem Ő folytatta.
- Ha belemész a játékába, többet és többet fogsz tudni, mint amit jelenleg. Had élvezzen az sms-eidre. Aztán.. Ki tudja, talán szerelmes is leszel a végén .- nevetett.

Furcsa érzés volt itt ülni Markkal szemben.
Tisztában voltam vele, hogy alig egy napja ismerem. Mégis mintha a vesémbe látott volna. És mindenre volt válasza.

- Lehet ez a baj velem.- csúszott ki a számon, mire Mark felvonta a szemöldökét.
- Túl gyorsan bízok meg mindenkiben.- motyogtam, aztán hozzátettem azt is, amin már egy ideje járt az agyam.
- Mióta elkezdtem ezt a félévet, 4 sráccal smároltam.

-Hmm. - rámmosolygott.- Ha bízol az emberekben, azt jelenti, hogy még nem kaptad meg életed leckéjét. Vagy ha meg is kaptad, csak pozitívan állsz inkább a dolgokhoz . Ez jó dolog.
Az, hogy hány emberrel smárolsz? Tényleg ? Ez zavarja a kis csinos fejedet? Had kérdezzek valamit.
Kapcsolatban vagy?

- Nem. -ráztam a fejemet.
- Akkor meg fejezd be a siránkozást légyszives.

- Köszi.- suttogtam.

Bajkeverők (+18)Where stories live. Discover now