#Agata
Dzisiejszy dzień był taki jak każdy,wstałam wyszykowałam się, poszłam do szkoły i wróciłam około
16.
Jak zwykle mamy i taty nie było w domu,tylko przesiadywali w pracy.
Tata jest... dobre pytanie
Nie wiem jak to nazwać, ale nagrywa
teledyski różnych gwiazd.
To dzięki niemu poznałam między innymi : Saszan,
Ewę Farnę,czy Dawida Kwiatkowskiego.
Mama natomiast jest projektantką mody,gdy nie jest w pracy zawsze siada w swojej pracowni i szyje różne ubrania.
Za niecały tydzień mam swoje 17 urodziny mam takie szczęście , że akurat wypadają w sobotę, czyli dzień wolny od szkoły.
Gdy wróciłam do domu zjadłam obiad i usiadłam na swoim łóżku,postanowiłam poczytać książkę, gdy nagle zadzwonił mój telefon, była to moja najlepsza przyjaciółka Ola :-Hey Aga,jak tam przygotowania do imprezy urodzinowej ?
-Przepraszam bardzo, ale czy ja przedtem mówiłam coś o jakieś imprezie ?!
-No nie żartuj sobie ze mnie, urodziny bez tego to nie urodziny!
-Dobrze wiesz, że nie lubię imprez i hałasu
-Oj no dobra do jutra
-Do jutra !
# Tydzień później /dzień urodzin
- Hej Aga - powiedziała Ola wpadając do mojego domu
-Hej -odpowiedziałam
-Agata może pójdziemy gdzieś na kawę do miasta?
-No ok , tylko muszę się przebrać
Po jakiś 15 minutach byłam gotowa do wyjścia wybrałam to:
Wyszłyśmy,Ola zaproponowała naszą ulubioną kawiarenkę ,,Skrzydlaty zaułek " ,oczywiście się zgodziłam i sprężystym krokiem dotarłysmy na miejsce.
Weszłyśmy, nagle ze wszystkich stron wyskoczyły nasze rodziny i kilka znajomych.
Wszyscy razem z Olą krzyknęli :
- Wszystkiego najlepszego !
Bardzo się ucieszyłam i od razu podziękowałam każdemu z osobna.
Przyjęcie trwało już z jakieś 3 godziny,
pod koniec moi rodzice i rodzice Oli powiedzieli , że mają dla nas wielką niespodziankę , z okazji tego, iż wygrałyśmy w międzynarodowym konkursie muzycznym.
Tą niespodzianką był ....
😉Podtrzymam Was trochę w niepewności !
Zgadniecie co to będzie ?Bonus koffam to !
CZYTASZ
One Move(The Vamps) [zawieszone]
Fanfiction[Patrzę przed siebie,widzę to skrzyżowanie,te same światła,sklepy i drzewa,przymykam oczy i przechodzę,wtedy jeszcze nie wiedziałem,że te kroki zmienią całe moje,nasze życie,przywołają dawne problemy,po tych kilku ruchach nasze życie zmieni się o 36...