#Bradley
Czy byłeś kiedyś w ciemności,ciemności,która Cię przytłacza,ciemności,która sprawia,że twój umysł zaczyna wariować,ciemności o której nie masz pojęcia,że cię dopadła?
Ja byłem i uwierzcie mi to nie jest przyjemne uczucie.Leżałem na chłodnym asfalcie,w okolicy nie było ani jednej żywej duszy,a może była?
Może nawet cały tłum,który przypatruje się mojej skromnej osobie?
Nie wiem,w tamtym momencie nic nie wiedziałem.
Wiedziałam jednak jedno ta niska duszyczka,która w tamtym momencie była rozmazana jak moje myśli nie chciała mnie zabić,nie chciała mnie potrącić jadąc tym motorem,chciała jedynie przekazać mi tą wiadomość.
Ale o co jej chodziło jakie znowu nasze piękne życie?
Kompletnie nie rozumiem,o co w tym wszystkim chodzi.
Chwila,zrobiło się ciepło,czuje miłe futerko,jak za dawnych czasów gdy babcia szyła mi sweterki.
Próbuje otworzyć oczy.
Nagle jakiś kolor,kątury,twarz,wszystko wiruje jak na karuzeli, chce mi się wymiotować.
Dźwięk,głos,Tris.
Dotyk,przyjaźń,brat.
Zawsze rozpoznam jego dotyk jedyny w swoim rodzaju,kocham go.
Oczywiście nie to,że jestem gejem,po prostu traktuje go jak moją Natalie,która wcale nie umarła,tylko jest żywa w postaci Tristan'a.
Ciecz,strumień,woda,potrzebna do życia,trudno ją przełknąć gdy ktoś ci ją podaje prosto do ust,jednak się udało.
Wciąż słychać głosy,w zasadzie to dwa,dwaj bracia,dwie dusze,dwa serca.
Tris...Con...
Coraz wyraźniej brzmiące,delikatne i niewinne.
Imię,moje imię Bradley Will Simson,lub po prostu Brad, nic z tych rzeczy nie mówili tego.
-Braddy Bear co z tobą?
Jedyne co zrozumiałem,szloch,łzy przeplatane z tęsknotą i bezbronnością.
Próbuje ponownie otworzyć oczy...
Światło razi mnie od razu,obraz nabiera ostrości.
Hotel,pokój,łóżko,bracia...
Rozglądam się,ścisk,przytulas,miłość.
-Miśki - mój głos jest zachrypnięty,a gardło boli mnie jakby ktoś otarł nim o papier ścierny.
-Brad o Boże żyjesz! Jedziemy do lekarza,Con dzwoń po taksówkę!! - Tristan wpadł w szał.
Nie odezwałem się,nie mogłem,całe moje ciało odmawiało posłuszeństwa.
Po 5 minutach jechałem już taksówką,moje ciało gibało się w każdą stronę,głowa mi pękała.
Zadałem sobie proste pytanie : czy to już koniec?
Nie,na pewno nie przecież jeszcze tyle przede mną...
Co z moimi marzeniami,planami na przyszłość,z przyjaciółmi?
Sam już nie wiem
Przymknąłem oczy
Od tego nadmiaru emocji,bólu i Bóg wie co jeszcze,po prostu ponownie odpłynąłem.#############################
Witam ponownie!
Czy słyszeliście już ,,Middle Of The Night" to perła!!!💖
+
Album,,Night&Day" będzie podzielony na 2 części.
1 część ,,Night" wychodzi w moje urodziny!!!
14.07.2017💞
Love you!
Agatorek😘
CZYTASZ
One Move(The Vamps) [zawieszone]
Fanfiction[Patrzę przed siebie,widzę to skrzyżowanie,te same światła,sklepy i drzewa,przymykam oczy i przechodzę,wtedy jeszcze nie wiedziałem,że te kroki zmienią całe moje,nasze życie,przywołają dawne problemy,po tych kilku ruchach nasze życie zmieni się o 36...