#Connor
Wstałem była 11:00,obudziłem się w pokoju Agaty,a ona leżała koło mnie,wygląda tak słodko.
Postanowiłem jej nie budzić i poszedłem zobaczyć czy inni też śpią.
Brad spał,James z Olą też jedyny,który nie spał to Tris.
-Hej kolego -powiedział
-Hej
-Jak tam się spało?
-dobrze
-Tak a jak tam z Agą ? XD
-Tris przestań, po prostu byłem zmęczony i tak jakoś usunąłem.
-Niech będzie,że ci wierzę
-Dobra to ja idę zrobić śniadanie
-ok
Postanowiłem zrobić to:Weszłem po kolei do wszystkich pokoji i obudziłem na śniadanie.
Zjedliśmy ja i Agata nie gadaliśmy przy jedzeniu.
Gdy wszyscy poszli się ubrać ,postanowiłem zaprosić Agę na zakupy,zgodziła się,po jakiś 20 minutach wyszliśmy,nic innym nie mówiąc.Dotarliśmy do centrum handlowego,powiedziałem Adze,że jeśli zaczyna nowy rozdział w życiu,to powinna zmienić też wygląd.
Najpierw poszliśmy do fryzjera,finalnie miała takie włosy :Poszliśmy też do sklepów z ubraniami ,do makijażystki i do jubilera.
Oczywiście ja za wszystko zapłaciłem,ona mówiła że chyba oszalałem,ale tak czy siak to zrobiłem.
Postanowiłem,że pójdzie do toalety i się przebierze w zakupione ciuchy i biżuterię.
Wybrała ten zestaw:Gdy wyszła,zamurowało mnie,wygląda jak jakaś gwiazda!
-No i jak ? -zapytała
-Nie mam słów !
-Aż tak źle ?
-Nie! aż tak dobrze!
-Dzięki ci za wszystko
-Nie ma za coDotarliśmy do domu dziewczyn,przez okno zobaczyłem,że wszyscy siedzą w salonie,więc gdy wejdziemy,będą mile zaskoczeni ,,Nową" Agą.
Weszliśmy.
Gdy wszyscy usłyszeli dźwięk klamki,od razu spojrzęli w naszą stronę.
Myślałem,że wybuchnę śmiechem,ponieważ jeszcze przed wejściem umówiłem się z Agą,że będziemy udawać,że nic się nie zmieniło.
Poszliśmy do nich przywitałem się ze wszystkimi,a Agata dała chlopaką po buziaku w policzek.
Usiedłem na fotelu,a Aga na moich kolanach.
Oni gapili się na nas jak byśmy byli z innej planety.
-Co to się stało!!!-krzyknęli nagle razem
-Ale co?-powiedziałem razem z Agą.
-No to (wskazał na Agę James)
-Aa XDDDDDD
Powiedzieliśmy im całą historię, po czym wszyscy oprócz Agaty i Brada wyszliśmy.
#Agata
-Może pójdziemy do parku na spacer? - zapytał
-Ok
Poszliśmy,Brad przez cały czas był wpatrzony we mnie.
Gdy siedzieliśmy na ławce,Brad wyją gitarę za krzaków(schował ją tam przedtem , specjalnie).
Zaczął grać mi pewną piosenkę,nie znałam jej przedtem .
Wciąż patrzył na mnie z tym jego pięknym uśmiechem.
-Podoba ci się - zapytał
-Bardzo
-Napisałem ją dla ciebie ,nazwa się ,,Shout about it "
-Dla mnie ?
-Tak
-Ale czemu akurat dla mnie ?
-Bo.. bo ja cię kocham!
Serce ,,przestało'' mi bić.
Nagle Brad przesunął się do mnie i pocałował.
CZYTASZ
One Move(The Vamps) [zawieszone]
Fanfic[Patrzę przed siebie,widzę to skrzyżowanie,te same światła,sklepy i drzewa,przymykam oczy i przechodzę,wtedy jeszcze nie wiedziałem,że te kroki zmienią całe moje,nasze życie,przywołają dawne problemy,po tych kilku ruchach nasze życie zmieni się o 36...