#14 Witaj w Domu!

42 3 1
                                    

Byliśmy pod drzwiami otworzyłem.

#Connor

Ujrzałem : Agę,Alex,Brada,Jamsa i Shawna,którzy na mój widok wyskoczyli zza mebli krzycząc : ,,Niespodzianka"
Cały dom był w balonach,serpentynach i wielu innych dekoracjach,które dawały wspaniały efekt.
-Connor, witaj w domu!-odezwał się James
-Dzięki,nie wiem co powiedzieć,jestem taki zaskoczony!
-Nic nie mów,po prostu nas przytul
-Misiaczek-przytulasek!- krzyknął Tris,na co wszyscy zamknęliśmy się w szczelnym uścisku.
Wszyscy bawiliśmy się wspaniale,lecz nagle zgasły światła i zobaczyłem jedynie małe światełko w kuchni,zbliżało się w naszym kierunku.
Była to świeczka na torcie,no właśnie: TORT był przepiękny,blado-niebieski,z podpisami wszystkich do okoła i wielkim napisem na środku: ,,Witaj w Domu Connor!"
Ale,gdy zobaczyłem tył tortu,to nie powiem ale zrobiło mi się tak strasznie miło,napisane było tam : ,,Kochamy Cię".
Tylko dlaczego było napisane w Domu i to z dużej litery,skoro dom dziewczyn nie jest mój?
Po zjedzeniu tortu,postanowiłem się o to zapytać.
-Hmm...ludzie,mam pytanie- zacząłem
-Słuchamy,chętnie i uważnie-powiedziała Alex
-Dlaczego na torcie było napisane:,,w Domu" i to z dużej litery?
-Ponieważ,my jesteśmy tym domem,kochamy się jak rodzina,a w swoim towarzystwie czujemy się jak w domu. - powiedziała Aga
-A z dużej to dlatego,że jesteś dla nas bardzo ważny,a ważne nazwy pisze się z wielkiej litery.- powiedział Bradley
- Ooo..😍,dziękuję to takie słodkie!
-Heeh..wiem,sam to wymyśliłem,jestestem taki mądry!- powiedział z dumą Tris
-Coś ci nie wierzę! - powiedziałem,na co wszyscy wybuchli głośnym śmiechem
-ej...!!!,no wiesz co zawiodłem się na tobie,byłeś jedynym normalnym,oprócz mnie z tej grupki,a teraz to już zostałem sam!
-Taki los tych ,,mądrych" xD
Po tej jakże ciekawej(wyczujcie ten sarkazm) rozmowie, Shawn postanowił zagrać nam swoją nową piosenkę,dlatego też udaliśmy się do salonu,w którym była gitara i rozsiadliśmy się wygodnie w pokoju.
-No dobra,to nazwałem ją ,,Stitches"',nie jest jakaś znakomita ale chyba się wam spodoba.
Gdy Shawn skończył,Aga i Alex były całe we łzach,a ja z chłopakami klaskaliśmy z całej siły.
To było niesamowite,Shawn naprawdę ma wielki talent,musi ujawnić go światu!

#Ola

Była już 24:00 więc Shawn poszedł już do domu mieszka kilka domów dalej więc nie chciał u nas zostać na noc,chłopcy też poszli,więc zostałam sama z Agą i wielkim bałaganem.
Zaczęłyśmy sprzątać,w końcu gdy dom był jak nowo narodzony weszłyśmy na górę się wykąpać,ubrać piżamki i iść spać.
               
              (Dla ciekawych)

Ola:

Agata:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Agata:

################################Hejooooo! Jak tam,wam dni mijają?Ja mam ferie,więc odpoczywam trochę od nauki!Mam nadzieję,że rozdział się podoba

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

################################
Hejooooo!
Jak tam,wam dni mijają?
Ja mam ferie,więc odpoczywam trochę od nauki!
Mam nadzieję,że rozdział się podoba.
Do następnego!
                                   Agatorek😘

One Move(The Vamps) [zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz