!!BAYILDIM!!

1K 71 2
                                    

      (3AY SONRA...)

      
     "Mavi kanka ben böyle okula gidemem ya"
"Ya kanka zaten melis sayesinde bütün okul ne olup bittiğini biliyor 7-8-9.aylarda okulu dondurursun şimdi gidelim"
"Ya dalga geçerlerse"
"Merak etme dalga geçerlerse görürler"
"Doğru bitane yumruk geçiririm bayılırlar"
"Hayırrr alevvv!!!"
"Tamam be kızma allah allah"hemen yataktan kalktım aynaya baktım
" kanka ya çok şişmiş bu göbüş. ay çok merak ediyorum acaba kızmı olucak yoksa erkekmi. kız olsa böyle sarı saçlı maviş gözleri olan çok tatlı olurdu ya ayyyy"
"Teyzecim annen çok heyecanlı biran önce öğrenmemiz gerek kızmısın yoksa erkekmi.=)
" ay evet ya"
"Kanka hadi sen üstünü giyin ben aşağıdayım"
"Tamam ama kanka nasıl bişey  giyinsem'ki"
"Şimdilik bişey olmaz kanka pantolon elbise istediğini giy"
"Tamam"
"Ben aşağıdayım bişeye ihtiyacın olursa söyle gelirim"
"Tamam"mavi aşağı indi bende üstüme siyah şort beyaz düz t-shirt giydim ayakkabı olarak ta siyah komvers giydim. Saçımı düzleştirip açık bıraktım. Bu arada saçım baya bi uzun.kapıyı açtım yavaş yavaş merdivenleri inmeye başladım bebe'ime zarar gelmesinde herşeye razıyım bana herşey olabilir.
" mavi midem bulanıyo"
"Kanka hamilelikten oluyo  bişey olmaz"
"Tamam kiti çağırırmısın"
Mavi:"kitttttt..kittt gel hadi okula geçkalıcaz"
Kit:"geldim bayanlar"
"Kit yavaş sür olurmu bitanem"
dedim.
Kit:sen iste yeterki güzellik"hemen arabaya bindim yavaş yavaş gidiyorduk. Midem iyice bulanmaya başladı.
Kit:geldik"
"Teşekkürler kit sen git ben seni ararım"
Kit:tamam"
Bu arada artık maviyle yaşıyorum. aynı evde kalıyoruz. Maviyle yavaş yavaş okula girdik. Herkes bana bakıp dedi kodu yapıyodu siz göreceksiniz şu çocuğumu bi doğuriyim ağzınıza  sıççam sizin.
Sınıfın önüne geldik ve kapıyı açıp içeri girdim ay midem uf  "mavi çok..... ço... Kötüyüm ben.kusucam şimdi"." kusmak istemiyorum"
Hoca derse girdi.ayağa kalktık ateş'in gözü üzerimdeydi bana bakıyordu.
Ayh yeter midem bulaniyo karnima ağrı girdi ufaktan bi ah yaptım.
Mavi:"noldu  iyimisin "
"Ha..hayır diğilim." ahhhh diye bağırdım herkesin gözü bendeydi bebeğim dersin ortasında yapılırmı bu bana aşkım ya uf.
Bö kusucam "mavi çekil" dedim zar zor
Hoca'dan izin almadan hemen koşa koşa lavoboya gittim saçlarım ıy kötü olacak dedim. Arkadan maviyle ateş
"İyimisin alev dediler ve saçımı tuttular".
"Hayır diğilim şu an benbeyaz olmuşumdur kesin. gözlerim kapanıcaktı birazdan ve gözlerim kapandı yarı uyanık yarı baygındım biri kucağına alıp biyere  doğru götürüyordu...

Gözümü açtığımda hastanedeydim.
"Noldu  bana niye burdayım " maviye.
"Kanka hamilelikte normalmiş bunlar bayıldın"
"Ne bebeğimde bişey yok ama dimi"
"Yok kanka endişelenme"
Ateş:iyimisin alev " ne ara bu kadar samimi olduk biz hayırdır  yani dedim içimden
"İyiyim saol" dedim.
"Ben iyiyim hadi gidelim ateş mavi " dedim.
Ates:"tamam "dedi işlemleri hallettik  dışarı çıktık. "Hadi bugün sınav vardı gidelim okula" dedim.
Ateş:hayır alevvv!!!okula falan gutmiceksin evde kalıcaksın hatta benim evimde "dediğinde şaşırdım kolluyormuydu beni bu hayır tabiki bebek için alev.
Ateş:aklından başka şeyler geçmesin bebek için burdayım ben"dedi.
Tipsiz ,mal, özürlü hıh odun yontulmamış pislik .
" ama sınavv??=( dedim üzgünce
Ateş:sıçarım sınavına gitmiceksin dedim o kadar"
"Hayır gidicem işte o kadar"
"Alev beni sinirlendirme"
"Sinirlendirirsem nolur he nolur " dedim.sınavdan kalmak istemiyorum.
Bana yaklaşmaya başladı geriliyordum. Duvar benim seninle çektiğim nedir ya herzaman duvar. kaçış yok zaten =( duvarla arada kaldım elini karnımın üstüne koydu ve okşadı ama bana bakıyordu bi elinide yanıma koydu ve dudağım sürttü dudaklarına ay nası güzel bişey bu.
Mavi"ben sizi yanlız bırakiyim dediği anda sıçradım resmen ateşte korktu ben sıçrayınca. Maviyi tamamen unutmuşum ya kendimizi toparlayıp ateşin evine yol aldık.....

   Devam edecek arkadaşlar hoşçakalın ;):)* -*votelemeyi unutmayın iyi gecelerde:)

psikopatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin