????YERİM SENİ????

946 49 0
                                    

"sarada kim!!!"
Ateş gözlerini kapatmış tutkulu tutkulu beni öpüyordu napacağımı bilemedim gözünden bi damla yaş aktı ve birden tokat attım ah hormonlar naptın sen öyle ama iyi yaptırdın günlerdir dayak yiyorum iyiki atmışım oh çak hormonlar ay saçmalama alev konuştukça batıyosun kes sesini!!!! İç sesim.

Gözünden bir damla düştüğünde elime damlamıştı 1 dakika önce düşen yaş birden ferahlık vermeye başladı.

Midemde bi kıpırtı olduah çok güzel bi his gözümü kapadım ve bu anın tadını çıkardım.bidemde birşey uçuyo gibiydi mükemmel.

Elimi birden ateş sıktı ve hafifledi gözümü açtığımda ateş yok tuhaf duygular yaşıyorum bugünlerde.

Bi anda olup bitti bidemdeki kıpırtı söndü .anlamıyordum... Nolmuştu bana?ateş neden ağladı?sara kimdi?

Beynim soru yağmuruna boğuldu hemen kendini toparlandım ve banyoya girdim kapıyı kilitledim bornozumu kapının arkasına astım.pijanalarımı hazırladım ve duşakabine girdim.

Suyu açtım ve bedenin ve ruhum suyun ferzhlığıyla irkilirken kendimi yine tuhaf hissettim belki bebişimden dolayıdır.

Yarım saat sonra:
Pijamalarımı giydim yatağa girdim birden telefonuna mesaj geldi.

Telefonunu elime aldım maviden mesaj gelmişti.

Mavi:"naber kanka =(" yazmış.

"Hiç iyi değilim sen" yazdım.

Mavi:"bende iyi değilim"

"Noldu kanka sana"

Mavi:"uzun hikaye sana noldu "

"Uzun hikaye... Kanka yarın konuşuruz yarın okula gelicem ben daha okulu dondurmadım dondurmaya gelcem okulu"

"Ne? nasıl? Neden? Bidaha gelicekmisin"

"Kanka bi sakin ya hamileyim ya ben hani (!)" Dedim.

"Haaa tamam bir an unuttum ".

Kıkırdadık

"Kanka bebişimin uykusu geldi ben yapıyorum" dedim ve esnedim .

"Tatlı rüyalar meleklerim" yazdı .

"Sanada bebeğim bye bye💜"

"Bye bye💜"

Of canım hala yanıyordu.

"NEFRET EDİYORUM SENDEN ATEŞ LANET OLSUN SANA" hemen derin bi uykuya daldım...

Sabah kalktığımda saat:7:00'idi hemen hazırlanmaya başladım.

Üstüme bol bi T-shirt giydim beyaz altımada pantolon giyecektimki.
HAMİLESİN SEN ALEVV!!
diye kendime kızdım ve birazda giymediğim için üzüldüm. diz hizamın tam ortasındaydı tabiki ateş yine kızmasın diye siyah bi elbise giyindim. Üstünde eklenmez bebek var resmi vardı çok tatlı oldum rimel eyliner ve çilek aramolu dudak besleyici sürdüm. Evet saçımıda düzleştirdim siyah zincirli botumuda giyindim tamamım.

Aşağı indim yinemi ateş "nereye "
"Okula"
"Ne işin var okulda"of of sanane ya dedim içimden sakin alev.
"Okulumu dondurucam tamammı"
"Beraber gidelim ozaman " allahım sen bana sabır ver yarabbim.
"Hayır ben kendim giderim bebek değilim" dedim.
"AMA KARNINSA BEBEK VAR ALEVV!!" Dedi.
Yeter be yeter
"Hayır dedim hayır hayııııırrrr"
"İyi naparsan yap be git" ah gerizekalı zaten gidicem sana sorucak değilim.
Dedim ve kapıyı açtım dışarı çıktım.
"Kittt"
"Evet noldu bebeğim"
Ah her zamanki gibi benim ufaklığım aşkım yaa.

"Yerim seni kit şu hayatta senden başka kimsem kalmadı diyip sarıldım gözüm dolarken "ah ağlama güzelim biz bize yeteriz".
Dedi ve yüzümü kocaman bi gülücük sardı.
"Heh şöyle gül " dedi.

Ve arabaya atladım.
"Kit okula"...
"Geldik"
Arabadan indim ve mavinin yanına koştum hemen maviye sarıldım.

İkimizde ağlıyorduk...

"Kanka seni çok özledim"

"Bende seni özledim dedim ve ikimizde birbirimizin göz yaşlarını sildim ve bahçedeki masalara oturduk.

"Mavi anlat kanka hadi "

"Daha 3 gün önce gördüğüm bi çocuk vardı o çocuk bi yakışıklı görmek lazım kanka işte o çocuk başka birinle çıkıyomuşşş"diye ağlamaya başladı of allahım ne sorunmuş be.

"Ee kanka sana nolduğğ"dedi ağlayarak"
Olan biteni anlattım.ve oha dedi yanımıza 2 kız geldi ve

"Ooo ateşin sürtük hamileside burdaymışş "

"Mavi dalıcam sakın ateşi çağırma"

"Hayır...."

"Of alev of "dedi mavi .

Kızın saçını cekiyodm üstüne çıktım tepiniyodum tepemdeki kızda bırak bırak arkadaşımı sürtük diyodu sen şimdi görürsün sürtüğü bi tokat attım mavide tokat attığım kızın üstüne çıktı.

Hemen tutuklamaya başladım ağzı gözü kan içindeydi.

Biri kolumdan çekti maviyide biri kolumdan çekti kızlar bayılmıştı.

"Alevvvv ağzına sıçtığımın kızı bak yerim seni sen hamilesinnn lannnn"dedi.

Mavi:kemal sen napıyosun ya bırak beni "derken duda...oha dudağındanmı öptü o ben rüyadamıyım yarabbim noluyo lan burda.

Ateş:eyer o bebeye bişey olsun seni mahvederim alevv"

"Ama hayır bana öyle yapıcakmıssın gibi gelmiyor Ateş"nediyorum lan ben

"Ufaklığın canı ne istiyormuş"dedi ateş .hıı şimdi sıçtık

Devam edecek...

psikopatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin