HAYVAN HERİF!!!

1.2K 74 12
                                    

Arkadaşlar beni çok mutlu ettiniz bu kadar kişinin okuyucani bile bilmiyordum çok sevindim bugün çok fazla yazicam .


Hocayı takmadan sınıftan cikmistim. Hoca kesin notlarımı düşürücek. Hep o gerizekalı ateş yüzünden allahım napıcam be...
Hemen laoboya koştum.
Noluyordu bana .Neden durduk yere kustum'ki laobodan çıktım. Çıkmam ile ateşe çarptım. Ondan çok utanıyordum. Ve önünden geçiyordum'ki kolumdan tuttu ve kendine çekti ve "bakın millet dün akşamki sürtüğüm "dediği anda kaşlarını çattım. Ne aleve bak sen
Oha kızım şu yeni gelen kız diyilmi
Herkes benim hakkımda konuşuyordu. Maviyi gördüğümde senden beklemezdim alev dedi.iğrenerek. Ağlıyordum sadece yüzüne bakıp nasıl derdi bana bunları herkesin önünde rezil olmuştum yüzüne bi tane şaplak attım ve "HAYVAN HERİF"!!!
Diye bağırdım. Ve ordan uzaklaşarak kaçtım milletin önünde küçük düstüm.mavi bile artık benden iğreniyo. sana göstericem gününü ATEŞ BEY senden nefret ediyorum adi herif . piç okuldan çıkmıştım. Evin önüne gelmiştim. Anahtarımı çıkarıp İçeri girdim annem'in bugün arkadaşlarıyla alışveriş günüydü annem'in alışverişe gitmesi iyi oldu. yoksa kızım neden erken geldin bişeymi oldu gibi sorular sorardı.bende tabi cevap ne dersen diye düşünürdüm.neyse hemen odama çıktım. Üstümü değiştirdim hâlâ ağlıyordum adi herif herkesin önünde rezil etti ya. Normal bi kıyafet giyinmiştim.

Aşağa indim yaa şu an vazgeçtim hemen yukarı çıktım mayomu giyindim havuza giricektim bu bana iyi gelicek. Hemen mayomu giyindim.
Hemen aşağı indim bahçeye çıktım ve havuza biraz bakınıp balıklama atladım. Rahatladım be of
Hayır hayır şimdi dill ku... Demeden kustum noluyo bana bu iki oluyo ya havuzu bağırdım ıyyy hemen havuzdan çıktım mayomu çıkardım ve banyoya girdim köpüklü köpüklü bu arada yarın okuldan sonra bi doktora görünüm iyi olacak.

1saat sonra

1sattir banyodayım akşam oldu annem gelmiştir üstümü giyindim saçlarını kurulayıp solona indim "ANNE" diye bağırdım ama hiç ses gelmedi "anne baba " telefonum çaldı "efendim"
.....
" Ne nediyosunuz siz nasıl olur "
.......
"Ta... tamam geliyorum"
İNANMIYORUM YALAN SÖYLÜYORLAR BANA BÖYLE BİŞEY OLAMAZ OLMAZ :( :(

ARKADASLAR BİRAZ MERSKLANIN İSTEDİM YARIN YADA PAZARTESİ GÜNÜ YENİ BÖLÜM GELİCEK.
SEVİLİYOSUNUZZZ😍😘😍😘

psikopatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin