medya: ateş ve alev Bu nasıl olur ya hemen kapi 'dan çıktım "kitttt" "Kitttt"
Kit:noldu alev bu ne telaş
"Kit sonra anlatırım hemen ****** hastanesi'ne gidelim hemen
"Geldik"hemen arabadan indim koşa koşa hastane'ye girdim.
Hemen görevliye annemle babamın odasını sordum 2.katta 3445. Odada efendim dediği gibi asansörü bekleyemezdim merdivenlerden üçer beşer çıktım hemen 3445.odaya girdim "anne baba " annem'le babam öylece yatıyorlardı. "Anne baba kalkın siz ordan yatmayın orda yanıma gelin sarılın bana..kızım diyin... seni bırakmicaz diyin.. annem babam ayağa kalkın lütfen anne baba ben sizi çok seviyorum lütfen "
Doktor:"hastamızı ameliyattan daha yeni çıkardım hayatı tehlikeyi halla atlatmadılar durumları kıritik "
Ya ALLAH'ım neden bütün herşey üst üste gelirki naptım ben neydi günahım ALLAH'ım benim ya.
Dıtttttttttttttttttt........
"Noluyo anne anneme noluyo"
"Kalbi durdu efendim lütfen sizi dışarı alalım"
Doktor"ver kızımmm 250..300...370...500"
Hala o alet dıtttttttttttttttttt diye ötüyodu
Doktor"başınız saolsun hastayı kaybettik"diye başını öne eğdi"
"Hayırrrrrr hayırrrrrr anneeeee hayırrr annem ölmezz ölemez yalan yalan söylüyorsun annemi görücem ben annem ölmedi annem yaşıyoo"
"Ah başım dönüyor.."gerisi karanlıkGözünü açtığımda Mavi yanımdaydı
Mavi"be..ben çok özür dilerim olayı tam anlamıyla bilmiyodum o şerefsiz sana tecavüz etmiş. Ben özür dilerim alev çok özür dilerim"
"Tamam sonra konuşuruz bunları mavi"
"Bana noldu mavi biliyomusun"
Mavi :"Kanka senin annen ö..ölmüş"
"Annemmm dünyalar güzeli annem sen ölmeseydinde ben ölseydim"
Mavi:"kanka sana BİŞEY söylicem ama sakin ol tamammı "
"Tamam söyle"
"Kanka şey baban şey baban sen bir saattir uyurken Şey işte ölmüş"
"Neee"
"Ö ölmüş baban kanka"
Doktor odaya girdi.
Artık hiç bi şey hissetmiyordum annemle babam öldüler şu an ona bile üzülmüyorum.
" Doktor az önce bana noldu "
"Bayıldınız ve şu an sevinmessiniz belki ama hamilesiniz"
"Neee neşe ay şey ne diyorum ben ya nediyosunuz siz doktor ne hamilesiniz"
"1haftalık hamilesiniz alev hanım"
Mavi:ohaaa
"Tamam teşekkürler doktor saolun"
Dedim doktor gitti.
Mavi:"kanka yoksa ateştenmi hamilesiniz?"
"Yok daha neler ya ama olabilir söylemem öyle bişeyolsada zaten Kanka!!"
"Aldıramamda kendim büyütürüm"
"Kanka bizim okuldaki melisss"
"Nolmus ona "
"Kanka şimdi bizi dinliyodu kapıda"
"Şimdi sıçtık mavii"ARKADASLAR YARIN YADA GECE YRNİ BÖLÜM GELİCEK
HEPİNİZİ SEVİYORUM ÖPÜLDÜNÜZ KOCAMAN ÖPÜCÜKLERR😘😘😘😘BU ARADA KOYDUGUM SARKİYİ DİNLEMELİSİNİZ COK GUZEL ADİ
(Muhabbet dünyayı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopatım
Teen FictionAteş ve alev Birbirini seven iki çift ileride mutlu bir aile oluyorlar ve alev ve ateş birbirini ölesiye seviyorlar mesela ateş uçurumdan atlasa alev de atlar o derece seviyorlar birbirlerini acaba sonlarında neler olacak Çok merak ediyor musunuz O...