bugün çok mutluyum

907 53 3
                                    

           sabah kalktığımda saat 6:00 dı hemen banyoya girdim 1saat dış aldıktan sonra mini bi etek giyindim siyah muz çorap.. yada muz çorap giyinmicem.siyah bol mini eteğin üstüne beyaz şapkonlu üstünde mikimaus olan bir kazak geçirdim bu arada mikimaus'u çok severim şapkonun içi yumuşacıktı içi tüğ doluydu çok güzel siyah botumu ve siyah hırkamıda giyindikten sonra saçlarımı düzleştirdim ve hazırım göbüşüm şişmiş ıhıhı.

Bayadır derslerimden 'de kaldım ya uf uf.hep hamileyim diye. hep ateş yüzünden diye.

A..ateş oha benim şimdi gizliden çıkmam gerek yavaşça kapıyı açtım aşağı inmeye başladım.

Aşağı indim kapıyı açıcakken bi el belime sarıldı ve irkildim ateş sıçarım şimdi.

Ateş:nereye böyle hayırdır? Hem bu minnacık etek ne böyle hıh".

"Uf sanane be sana hesap vericek değilim ben. ayrıca sanane istediğim yere giderim"dedim ve bileğini sıktı

Ateş: nereye gidiyorsun dedim çabuk söyle tabi canının açılmasını istemiyorsan"

"Okula gidiyorum bırak şimdi "dedim sinirlenunce bayılabilirim ufff sinirden fışkırıyorum şu an ya"

"Bir şartla gidersin okula"

"Neymiş o"

"O eteği çıkarıcaksın yoksa bacaklarını kesmemimi istersin.l".

"Of of "diyip yukarı çıktım altına siyah pantolon giyim aşağı indim.

"Seni ben bırakıcam "

Yeter bu kadarı da fazla ama

"Ya yeter ya istediğimi yaparım sevgilim gelecek benimde bi hayatım var yeter".

Bişey demedi. ve kapıdan dışarı çıktım hayır sevgilim yoktu bu halimle kim sever 'ki beni zaten hemen kiti çağırdı yavrumm al benim sevgilim işte ya her halimle seven bi sevgili.

"Aşkım diye arabana sarıldım"

"Özledinmi beni sevgilim"

"Evet" dedim ve arabaya bindim "okula aşkım"

"Tamam bebiş iki dakikaya ordayız"

"Geldik"

"Okul çıkışı alırsın "

" Tamam"

Hemen okula girdim her zamanki gibi gözler üstümdeydi hemen sınıfıma çıktım maviyi görür görmez sarıldım.

"Bitanem ne özledim seni ya "

"Bende seni çok özledimmmm".

Ateşle ilgili olanları anlattım maviye çok şaşırdı. şimdide derse giricez matematik en sevmediği ders o yüzden notlarım 70 80 bu derste diyet derslerin 95 100 alev tahtaya gel yap bakalım.

Hemen ayağa kalktım ve yaptım sonra oturdum.

Yarım saat sonra:

Zil çaldı ve gezmeye kantine çıktık. Uf okula gelmesemiydim.

Ahhhh...

Çocuk geçerken üste döktü kahveyi bildiğin üstelik karnıma of yanıyo hemen ateşi aradım.

"Ne var"

"Ateş hemen bana bi kremle bide üst getir hadi ."

"İyi misin noldu"

"Gerizekalı bi çocuk geçerken üstüme kahve döktü"

"Gelince sıççam içine o çocuğun tam kapa geliyom"

5 dakika sonra ateş geldi şimdi karnıma krem sürdüm karnım kızarmış ve yanıyo ufff üflemeye başladım.

Ateş çocuğun içine sıçıcsm dedi kesin çocuğu dövmüştür.

Ateş geldi

"Daha iyi misin"dedi ve oda karnımı üfledi ve kremi eline sürdü ve karnımı okşmaya başladı bu nasıl bi duygu böyle ama bu sefer gerçekten aşığım galiba.

DEVAM EDİCEK...

psikopatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin