???!!!O DA KİMM!!!???

830 52 3
                                    

     ATEŞTEN DEVAM :

Of of sinirden yaptığını bilmiyorum deliye döndüm telefonum çalmaya başladı.

"Alo "
"Abi kızı bulduk ."
"Nerdeymis siktigimin kızı"
"Pariste meyran hotelde"
"Tamam arabayı hazırlayın gidiyoruz oraya gitmeden öncede siktigimin okuluna gidelim"
"Tamam abi"
İç sesimmelek tarafı : kız sana naptı ateş naptı kız sana bi etek giydi bi şort giydi diye hemen parladın o kıza yazık deilmi hıh git kıza affettir kendini"

Ah çok haklı napıcam ben şu son bi kaç gündür nekadarda kötü.....

Ulan ateş kendine gel nediyorum açken sen sen deilsin valla bak kötü ateşi unuttun.

Bugün cidden beynimi oynatıcam.

"Lan arabayı garajdan çıkar uç çabuk ol"

Hemen yukarı çıktım ve üstümü giyindim aşağı indim arabayı çıkarmışlardı hemen arabaya bindim en yakın bara gittim yakışıklı olduğum için yine tüm gözler bende hemen bi içki aldım arkadaşlar da oradaydı hemen yanlarına gittim.

"Ooooo ateş bey uzun zamandır ortalıklarda görünmüyosunuz sizi hangir üzgar attı buraya dedi.

Güldüm bi kız yanıma geldi sarışın siyah giyinmiş dudakları kırmızıydı hemen dudağıma yapıştı gözüm barın çıkış kapısına kaydı ve ohaa alevin neyşi var lan burda gözünden bi yaş düşerken kız hala dudaklarımda olduğunu görünce şaşırdım ve kızı yere attım alev gitmişti neden geldiki şimdi bu benim keyfimi kaçırdı yere attığında kız ağlıyordu ama o umrumda bile deildi .

Hemen bardan çıkıp arabana bindim ve alevin evine doğru sürmeye başladım.

Alevden devam:

Ah nefret ediyorum hayattan nefret ediyorum ben belki üzülmüştür yanıma geliyorum onun yaptığına bak ya şerefsiz son ateş bir ümit vardı benim içimde..

Bi el kolumdan sıkıca tuttu kokusundan anladım ki
Ateş.

"PSİKOPAT "

"Noldu Paris sıktımı seni...yoksa benimi özledin "

"Saçmalama be gerizekalı ben senin için gelmedim aslada gelmem.sen insan değilsinki senin hayvanat bahçesinde maymunların yanında durman gerekmiyomu neyşin var burda "diye sinirle çemkirdim.

Bana bi tokat attı yetti be bende ona bi tokat attım.

"Sen benim kocammısın be sen benim hiçbişeyime karışamassın karnında bebeğini taşıyorum diye biyerlerinmi kalktı".

"Bana bak sikerim seni düzgün konuş benimle. sen beni daha tanımadın dimi tanıtmadım çünkü" diyip yüzüme yumruk attı".

Beni yerde sürüklemeye başladı ah derim kalktı be hayvan herif benim suçum günahın yokken bana nasıl davranıyosun sen cahil ergen .

"Ahhgghh bırak lan beni "

" Daha fazla konuşma bence yürü arabaya bin etlerim soyuldu duzim kanıyo yüzüm mosmordur kesin ALLAH'ım lütfen yardım et bana yarabbim ."

"Yürüü sabahtan akşama kadar seni bekleyemem". Diyip beni arabaya fırlattı kafam arabanın camına çarpmasıyla beynim yandı resmen. gözüm karardı...karardı...ve zifiri karanlık...

Gözümü açtığımda piç ateş bacağımı temizliyordu

"Ihh "

Çok acıyo bacağımı temizledikten sonra..

"Gözünü kapa dedi.

Anlamıyorum sen nasıl bi insanın hem dövüyosun hem iyilik yapıyorum derdin ne acaba derken ateş dibime girmişti nefesi yüzüme ferahlık veriyordu bi anda dudağıma yapıştı.

"Seni seviyorum sara"

"Sarada kim?"

Devam edecek...

VOTELEMEYİ ve yorum yapmayı unutmayın sakın ö-pül-dü-nüz.😘😘

psikopatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin