!!DOĞURUYOM LAGNN!!

785 70 7
                                    

Lafı değiştirmek istiyorum ki ateş dudağından öptü ben ciddiyim artık ateşe şe..şey oldum ben a..aşıkmı oldum ben sana diyordum ki içimden birden.
"Evet" diye bi ses duydum.
Noluyo lan ateş içimi okudu resmen kesin yine dıştan konuştum of alev ya ateş dudağından çekildiğinde.
"Alev be..ben galiba sana aşık olmaya başladım".

Dediği şeyle ağzım açık kaldı.

"Alev seni ilk gördüğüm zaman asi aptal bi kız sanmıştım"

Şu anda dalmak istiyorum ateşe ama kıyamamki ben şu surata bak yaaaa.

"Hatta senden nefret ediyordum ama gün geçtikçe sana aşık olmaya başladım "

Ayy ne tatlı yaaa

"Biliyorum bebeğim tatlı ve yakışıklı olduğumu ".

Ne diyo lan bu nereden duyuyo benim  sesimi içimden düşünüyorum ben şu anda rüyadayım kesin ve bu rüyayı hormonlarım sayesinde  görüyorum bence ne saçmalıyorum ben.

Alevv..alevvv

"Hıh"
"Nereye daldın evlenmeye hayalinimi koruyosun?"

Şimdi bayılıcam başımmmmm başım çatlıyo bi anda gelen ağrıda ne böyle.
"A...ateş "

"Noldu duyunca dilinmi tutuldu çok normal böyle şeyler hayatım".

Hayatımmı dedi i ahh neyse ya

"Ateş şimdi sıçıcam hayalinde sanad.. ahhhhhhh ".

"N.. noldu alev "

Bidakika benim başım ağrıyı gibiydi bi dakika ben doğrucakmıyım e ama ben yeni yeni 6. Ayıma gidiyorum.erken doğum kahretsin.

"Ahhhhhhh a ateşşş su suyum geldi".

"Alev bunun için mi bağrıyodun sen bekle kantinden alıp geliyim".

Ah allahım nolurda artık doğurucağımı anlasın şu yakışıklı malı ya .

"Ateş mal nereye gidiyorsun sen ya do.. ahhhh"

Mavilerin yanımızda olduğunu çoktan unutmuş .

Mavi sömürdün adamı lan kaç saattir öpüşüyosunuz siz abi yakında bebeğiniz olur sizin. benden  söylemesi

"Mavi ateş doğuruyorum duyum geldi yeterrrr doğuruyorummmm"

Patlıcam burda ya

Ateş hemen kitimi çağırdı ateş beni arabaya koydu.
"Dayan meleğim as kaldı ".dedi ateş ve karanlık."

Uyandığımda ateşle mavi yanımdaydı ve iki bebek vardı biri ateşte diyeti ise mavide mavinin soluma baktığımda mavinin yeni sevgilisini g9rdüm anlaşan ida gelmiş .

"Mavi eyer oracıkta bebeklerin fışkırsaydı seni öldürürdüm resmen orda sevgilinin dömürüyodun 1 saatir ben orda bağrıyodun bikere bile bakmadın" dedim. trip atarak.

Mavi kızarmıştı ne diğeceğini bilmediği için sudmayı tercih etti sanırım konuşmadığını göre.

Ateşin ve mavinin  elinde olan iki bebeğe baktığımda ne kadar tatlıları onlar öyle inanmıyorum gözümden yaşlar akmaya başladı.

Ateş"Ştt tamam ağlama al bakalım". Dedi.ateş ve anlımdan öptü mavide bebeği kucağına verdi şu anki günüm en mutlu günüm sanırım.

Arkadaşlar bi zaman düşündüm ve tekrar yazmaya karar verdim hepinizi çok seviyorum votelemeyi yorum yapmayı ve hikayeyi KÜTÜPANENİZE EKLEMEYİ unutmayın.

Hepiniz SEVİLİYOSUNUZ😍😘

psikopatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin