Sabah kalktığımda yataktan zıplicakken bebişimin olduğunu hatırladım her sabah yaptığım şeyi yapamıyorum.
Ama olsun kızım için değer zıpkamasamda olur.
Hemen üstümü giyindim üstüme japene kollu bi siyah T-shirt giydim. Altımada siyah şort banane giyinicem ateş kızamaz o kimki kızıyor banane banane giyinicem hıh .
Ayakkabı olarakta Adidas giydim spor.
Siyah üçken şeklinde üçlü bi kolye taktım üstünde hırka olarak gri hırka giydim hıhı çok tatlıyım.
Makyaj hımm..
Rimel,ruj,eyliner.
Hemen rimelimi çekti. Hafif pembe ruj çektim eylinerdanda çektimmi tamamım.evet hazırım bugün okulumu dondurmaya gidicem.
Aaaayyy dondurma ateş bana alır.
Hamileyim sonuçta yapcak dediğimi işte banane.
Hemen aşağı indim.
Ateşi sevmeyemi başladım ben ya.çok güzel bi his var içimde.
"Ateşşş"
Seslendim ses yok solona girdim ordada yok ofiae baktım ordada yok nerde bu ya.
"Ateşş"
"Ne başımın tatlı belası"
Sesin geldiği tarafa döndüğümde ateş havuzda yüzüyodu allahım o nasıl bi baklavaaaa... Ağzının suları aktı.
"Noldu çokmu yakışıklıyım"
Dediği anda kendime geldim.
"Yoo hiçte bile..yakışıklı.. deilsin tabiki ya"
"Evet o yüzden öyle bakıyorsun"
Lafı hemen değiştirmek gerek ya ben dondurma yicektim doğru.
"Ya ateş dondurma alsana bana ben okulumu dondurmaya gidicem"
"O altındaki şortla hiç biyere gidemessin ".
"Niyeymis sen kimsin bana karışıyosun"dedim sinirle.
"Alevvvv beni sinirlendirme bak fena olucak ama yinede sen bilirsin gelince olucaklarada katlanırsın".
"Umrumda deil bana bişey yapamazsın sen karnında çocuğunu yaşıyorum burda ben hatta dur duzeltiyim benim çocuğumu"
"Alevvvv"dedi dedi sudan çıkıyoken .
Alevv yavrum fırla bence yoksa hem kacamassin hem kotu şeyler olucak 1-2 oha geliyo lan hemen hızlıca kaçabildiğim kadar kaçmaya başladım ve kapıya doğru koştum .
Kapıdan çıktım maviyi atiyom en iyisi ilk kiti cagiriyim ama .
"Efendim"
"Kit hemen ateşin oraya gel oralardayim 1 saniye sürer"
Kit geldi hemen atladım
"Bas gaza basarak basss"
"Allah kahretsin takip ediyo uç kit"
Kit son gazla gitmeye basladi.
"Oha ya sen ne ara aldım kitin aynisindan yuhh kesin yetişir ya."
Telefonum çaldı. Atesti of of ya
"Efendim"
"O arabayı durdur "
Pes ederek.hayır pes edemem ya beni döver ama eninde sonunda dovcek belki dovmucektir ama.
"Ordamisin alevvv!!"
"Of ne bagriyon ya kulagim patladı burda of ya of tamam dur kit" dedim.
Kit durdu ateş yanıma geldi ve beni arabadan çıkarıp kendi arabasına yasladi. Yetti canıma be.
"Senden nefret ediyorummm"
Diye bağırdım ab bu kadar heyecan çok fazlaydi basim dönmeye başladı .
"Ateş ateş çekil nefes almam gerek çekil"
"Alev iyimisin noluyo "
"Yok bişey biraz basim döndü "
"Geç arabaya bin"
"Okula git ateş dondur okulumu..
Zaten dondormomo olmodon bono"
Dedim. Kızarak ve üzülerek birazda şımarıklık diyelim.
"Alırız okulada gideriz bende senden nefret ediyorum merak etme sana meraklı değilim ben umrumda deilsin seni sevmiyorum sevmicemde".
Ulan yeter tansiyonum düştü şimdi bayılıcam yeter ya kalbimi çok kırdı .
"Ateş dur inicem"...
"Ateşş du... Dur inicem dedim."
Ateş durdu ve hemen aşağı indim arbadan .
Küstüm yine ve ateş yüzünden ben senle bidaha konuşursam ateş umrumda deil dondurmada istemiyorum.kusmam bittiginde ateşe döndüm ve
"Ateş dondurmada arabanda senin ne bokun varsa hepsi senin olsun artık peşimi bırak bıktım senden"
"Ben sana çokmu merakliyim sen geliyorsun peşinden sen benim umrumda bile deilsin bebeğim yeter bana sendeki hiç bi bok istemiyorum ben "
"Ulan ben seni ufakta olsun sevmiştim içimde bi kıpırtı olmuştu BEN SENİ NEDEN SEVİYORUMKİ YA HAKETMİYOASUN ATEŞ SEN BENİM HİCBİRSEYİMİ HAKETMİYOSUN
bebeğimi sana vermicem anladinmi vermicem"."O benim çocuğummm alev onu ben yaptım tek başına mı yaptın saniyosun"
"Adı pislik utan be utan nasıl konusuyosun sen öyle ya pislik odun".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopatım
Fiksi RemajaAteş ve alev Birbirini seven iki çift ileride mutlu bir aile oluyorlar ve alev ve ateş birbirini ölesiye seviyorlar mesela ateş uçurumdan atlasa alev de atlar o derece seviyorlar birbirlerini acaba sonlarında neler olacak Çok merak ediyor musunuz O...