dla Was

7.1K 201 61
                                    

Cześć!
Ponieważ nabiliście już ponad tysiąc wyświetleń, a w ogóle się nie znamy (jakkolwiek dziwnie to zabrzmi)...
No wiecie, nic nie wiecie o autorce tego opowiadania, postanowiłam się przedstawić.
Jednak moje imię musi zostać tajemnicą ze względu na ochronę mojej twórczości :)
1) a więc mam na imię E......, mieszkam w lubelskim.
2) od dziecka uwielbiałam tworzyć, już w wieku pięciu lat tworzyłam przeróżne historie.
3) uwielbiam mieć kontakt z czytelnikami! nawet jeśli dotyczy to tylko i wyłącznie wzmianek o rozdziałach. zawsze marzyłam o czymś więcej.
4) mam naście lat, a miałam problem z alkoholem. wciąż w pewnym stopniu go mam.
5) jestem uzależniona od papierosów.
6) jestem nadwrażliwcem, zawsze zauważam więcej niż da się zauważyć.
7) od piątej klasy podstawówki zmagam się ze stanami depresyjnymi.
8) samookaleczałam się dość często.
9) szybko przywiązuję się do ludzi. uwielbiam poznawać nowe twarze, gdziekolwiek. nawet tu.
10) denerwuje mnie moja uczuciowość. rozczulam się nawet nad pięknym zachodem słońca.
11) dawniej miałam zaburzenia odżywiania. coś z nich wciąż we mnie tkwi.
12) kocham poezję!
13) miałam romans z nauczycielem.
14) tkwiłam w toksycznej relacji ponad rok, gdzie byłam wykorzystywana seksualnie i nękana psychicznie.
To chyba tyle.
Pewnie i tak to usunę.
Buziaki.

Piękna i bestiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz