**Lola**
Drzwi otworzyła mi kobieta czyli moja mama miała podkrążone i czerwone od płaczu oczy bladą cerę. Wyglądała jak wrak człowieka. Ma brązowe do ramion włosy a ubrana była w białą koszule i czarne dżinsy a na nogach szpilki jakby gdzieś sie wybierała. Z środka czuć było zapach pieczonego ciasta nie chciałam dłużej stać w tej ciszy w drzwiach więc zaczęłam rozmowę.
-Dzien dobry wprowadziłam sie dzisiaj do domu naprzeciw i przyszłam poznać nowych sąsiadów
-Dzień dobry miło że nas odwiedziałaś zapraszam do środka
Weszłam w głąb domu i odrazu rozpoznałam ten zapach mama upiekła moje ulubione ciasto. Z salonu było słychać rozmowy razem udałyśmy się tam i ku mojemu zaskoczeniu siedział tam mój tata z bratem i jego kumplami.
-Chłopcy to nasza sąsiadka....-nie wiedziała jak sie nazywam bo nie przedstawiłam się.
-Hope
Wszyscy odrazu posmutnieli.
-Przepraszam czy coś się stało?
-Ona jest taka podobna-powiedział Matt
-Ile ty masz lat? - zapytał tata
-18
-Młodziutka-powiedziała mama
-Przepraszam o co chodzi?
-Wiesz miałam córkę miała na imię Lola i tak jak ty ma teraz 18 lat a dziś są jej urodziny. Jesteś podobna do niej tylko te tatuaże ona nigdy ich nie lubiła, kolczyków też i nienawidziła farbować włosów.-powiedziała ze smutkiem i łzami w oczach kobieta
-A dlaczego jej tu nie ma skoro są jej urodziny?-spytałam
-Wyjechała 3 lata temu-odpowiedział Matt i dodał ciszej żeby nikt nie usłyszał jednak ja to usłyszałam-przeze mnie.
-To może ja pójdę
-Nie zostań z nami tak bardzo ją przypominasz zjesz z nami ciasto jej ulubione i napijesz sie herbaty.
-No dobrze ale czy mogłabym państwa na chwile prosić chciałam porozmawiać na osobności z panią i pani mężem to bardzo ważne
Nie mogłam tak patrzeć na rodziców więc postanowiłam im powiedzieć prawde.
-Oczywiście-poszliśmy do gabinetu taty zamknęłam drzwi żeby oni nic nie słyszeli.
-No cóż przepraszam za to co powiem ale mam nadzieje że mi wybaczycie to...mieliście racje że jestem podobno bo to ja jestem waszą córką- na potwierdzenie pokazałam znamie które każdy z nas miał na szyi.
Oboje otworzyli szerzej oczy i przyglądali mi sie.-Jak to córciu tak tęskniliśmy-płakała mama
-Wiem przepraszam was ale nie mogłam inaczej Matt wam chyba powiedziała dlaczego ?-oboje przytaknęli więc mowilam dalej-teraz prosze was chce sie na mom zemścić za te wszystkie lata kiedy byłam pośmiewiskiem i kiedy znęcał sie nade mną z Alecem, Samuelem i Willem i prosze was tylko o jedno-skinęli na tak głowami więc kontynuowałam-nic mu nie mówcie że to ja i zachowujcie sie normalnie ok mieszkam na przeciwko za 3 dni przyjadą moi przyjaciele którzy bardzo mi pomogli Tom, Chriss i Harry jest jeszcze Cameron ale on nie może sie przeprowadzić może kiedyś i uprzedzam są dla mnie jak bracia więc nigdy nie bede z żadnym z nim w relacji chłopak-dziewczyna.
**Matt**
Co ona sobie wyobraża jest nowa i przyszła poznać sąsiadów i już ich gdzieś zabiera.
**Alec**
Ona jest taka podobna do Loli jeszcze tyle samo lat ale nie zgadza się coś. Ona brzydziła się tatuażów, kolczyków w nosie nienawidziła farbować włosów i zawsze miała problem z rozmawianiem z innymi.
**Will**
Ta dziewczyn coś ukrywa miała dziwną mine gdy słuchała o Loli. Jakby coś o niej wiedziała.
**Matt**
Rodzie wyszli szczęśliwi po rozmowie z tą dziewczyną wydawało mi sie to podejrzane ale pod koniec zadzwonił do niej telefon podziękowała i wyszła.
-Mamo co ona Ci pwiedziała ż jesteści tacy szczęśliwi?- zapytałem
-A nic zaprosiała nas na obiad
-Aha no dobra my musimy iść już
Pożeganliśmy się i pojechaliśmy do domu.
CZYTASZ
My Bad Sister
Misteri / ThrillerLola to dziewczyna z trudną przeszłością. Uciekła z domu w wieku 15 lat przez brata i jego kumpli którzy sie nad nią znęcali. W swoje 18 urodziny Lola powraca do Londynu jako Hope i pragnie zemsty na bracie