Mazi Kalbimde Yara

119 7 0
                                    

Ponçik bir bölümle ki ponçik be bilmiyorum ama yazmak hoşuma gitti , bir bölümle karşınızdayım . Biraz hüzünlü birazdan az fazla komik . Tabi şimdi komik olmayada bilir . Sonuç olarak karar sizin okurcanlar . İyi okumalar dilerim

" Uyanın tembeller ! Miskinler ! Uyanınn " Elimdeki tavaya kaşıkla bir kaç kez daha vurdum . O sırada ufuk abimlerin yatak odasını kapısı açıldı . Yeliz abla uykulu gözlerle önce bana sonrada tavaya baktı . Tavaya son bir kez daha vurduğumda korkuyla yerinde sıçradı
" Kız ! Gelin hanım galk. Kahvaltı hazırla ama olmuyor böyle . Anam saat tam 7 de hazır ederdi . "
" Ayça ablacım ne yapıyorsun saat daha yedi . Dün yoldan geldik yorgunuz . Bak ufuk abim de direksiyon salladı onca saat . Hadi bizi geçtim onu bırak uyusun " Sesi çok mazbut çıkmıştı . Yada sabah halsizliğinden bana öyle geliyordu . Elimdeki tava ve kaşığı amerikan filmide silah atan adamlar gibi indirdi . Bu görüntü yeliz ablayı tatmin etmiş , tam kıçını dönüp odasına geri gidiyordu ki böğürdüm .
" Aaaçımmm ! Açım ben ! Yeliz abla bana bir yumurta kırsana ... üzme beni uyandırma görümcek hislerimiii ... Uyandırırım tavayla tekrar siziii... "
şık şıkk şıkkk ... Teşekkür ederim içsel alkış efektim şıkşıklayanın bol  olsun . Yeliz abla mor güllü sabahlığını çekiştirerek mutfağa ilerledi tabi yere bıraktığım tavaları aldıktan sonra . İçimden yılmaz morgül şakası yapardım ama kendi benliğimide sabah sabah çökertmek istemiyorum . And winner iss ... ben ! " Nihahahahah " "hişşşt " yeliz abla hastane hemşirelerini aratmayacak bir duruşla kafasını mutfak kapısından çıkarıp geri soktu .


🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

" Ay birde şu açıdan çekeyim " mahalleden tek dostum olan civciv ali benden odamın resmini çekmemi istedi . Tabiykide çektim ama odamı değil kitaplığını . Tamı tamına 40 ayrı açıdan çekip gönderdim . Yakın zamanda telefonum fazla resimden çökecek . Tam 41. Açıyı ayarlıyordumki kapım dan diye açıldı . Tabiside Tuncaydan başka kim olabilir .

" Yuh öküz bir kızın odasına böyle dalınır mı . Manda yavrusu . Hatice anneye sormak lazım seni kaç kere atıp da kaç kere tutamamış "
" Sen kız mısın ki ! Neyse... Odana bakmaya geldim . Maksat benimkiden büyükse kargaşa çıkartmak . Hadi yine iyisin benimkinde güccük ... " odamın beyaz tahta kapısının metal kolunu kavradım . " Aman ne olcak oğlum senin beyninde kafana oranla küçük ama bunca yıl sesi çıkmıyor . Bende idare ederim kesin " Ve kapıyı yüzüne kapattım . Dışarıdan gelen bir inilti bağıtı karması beni güldürdü " Ahh burnum lan ! "
" Burnunu her halta sokma mübarek ! " Abim birkaç kez kapıyı zorlasada yeliz ablanın dışarıdan gelen uyarı sesi ile gitmek zorunda kaldı . Öküz yemiş adam ya ! İnsan hiç kendi familyasını yer mi . Mehpare ! Bir anda beynime dank etti . Mehpare yoktu ! Dün boşaştmaya üşenip sadece pijama çıkartıp öncekileri deptiğim bavulu hunharca kurcaladım . Mehparenin fazla aşınmadan kıvrılmış kenarını görmemle rahat bir nefes aldım . " Oluuum desene burdayım diye . Aklım çıktı deftercan . " Etraftaki şiddetli süren defter arama çalışmalarımın enkazını görmemle ölmüş japon balığı gibi hissettim kendimi . Annem olsan bacaklarımı portatif sandalye gibi kırıp beni bazaya tıkardı . Ama o burada değil dimi . O zaman dağınıklık yapmamdada bir sorun yok . Ve pat yine kapı açıldı . Sanırsın beleş otopark benim odam . Anlamadım ki odalar arası transit geçişte istasyon olarak mı kullanılıyor benim adam .
Lan adı üstünde benim benim . My !
Bu sefer gelen Tuncay abim değildi . Olay olan tek tepkim gözlerimi kısıp tıslamak oldu " İbliisss "   Melih kapı kirişine dayanmış bana bakıyordu . " Bu ses bana bir yelerden tanıdık geliyo . Ah buldum sen şu yüzüklerin efendisindeki eciş bicüş yaratık değil misin ? " Bavullun üstünden kalkıp üstümü silkeledim . 
" Ha ha . İnsanı hısımını tanıması iyi birşey tabi . Ya ben anlamıyorum seni benimle derdin ne aslan ! Hem odama geliyo hemde 25 kuruş etmez espirilerinle soluduğum havayı kirletiyosun  . Çık bakayım . Naş canım naşş . Bu günkü ekstra mallık kotanı benden uzak biryerde doldur . " Melih odaya girip kapıyı kapttığında geriledim . " Canım ! Bakıyorumda eski samimiyetimize geri dönüyoruz güzelim " Avuçlarımı sıkmaktan kanatacam o olacak . Ya sen kim köpek dicem sülalesini tanıyorum sormama gerek yok " Melih uğraşmasana lan benle " Ardından otuz iki dişimle sırıttım " Hem senin öpmen gereken galamış ağızlı muşmula suratlı kızlar yokmu ! Git onlarla uğraş . Eminim onlar seni seve seve çekerler . Ama bu dükkan sana kabalı ! Naş dedim ! "

GÜZEL VE ÇİRKİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin