" İtide anmadık ama . " mırıldanmamın üzerine volkan gülümseyip yanımıza iki tane daha tabure çekti . " İşte yürüyen edebiyatçı . Ayça bu adam varya inşaat sektöründe çalışıyor ama edebiyat sektöründe olmalıydı . Hoş geldin kardeşim . " Bay elmacık ve yürüyen ego klasik erkek selamlaşmadını yapıp turduklarında dip boyası gelmiş arkadaş hala ayaktaydı . " Ceylan otursana ? " kız Selime niye geldik ki biz buraya diyen gözlerle baktı . Keşke konuşsaydı destekleridim ama o yürüyen egoya itaat etmeyi tercih etti . Volkan aradaki uzun soluklu sessizliği bozup konuştu . " Ayça bu benim kardeşim Ceylan . Namı değer süslü. " kız göz devirip " Abi " diye mırıldandı . Volkan eliyle bu sefer Selimi gösterdi .
" Zaten Selimi tanıyorsun . Senin değiminle yürüyen ego . Benim en yakın arkadaşım . " Yapmacık bir şekilde sırıtıp kafa salladım . Ceylansa merakla araya daldı . " Nereden tanışıyorsun bu kızla Selim ? " Selim tam ağzını açacaktı ki Melih yanımıza geldi . " Ayça ufuk abi gidiyoruz dedi . Toparlan hadi . " Melik öfkeli bakışlarıyla hem volkana hem selime bakıyordu . Volkan Melihi umursamadan bana sarıldı ve tebessüm etti . " Yarın görüşürüz atarlı kız numaram sende var . Süpermanden sonraki en hızlı kahraman olarak bay elmacık senin emrinde " Bu sözleri beni güldürdü . Selimde aynı şekilde ayağa kalkıp elini uzattığında önce elime sonra kendisine baktım . " Yok ya ben almayayım . Ben sizin türden değilim . Canım değipte canın çıksın demek isteme . Neyse o . Sonuç olarak senden hoşlanmadım sarı kafa . Egonu vestiyere bıraktığında görüşelim ama . " Ceylan elini uzatmamıştı bile . Melih az önceki konuşmamdan zevk almış alacak ki gülümsedi tabi bu gülümseme terastan çıkana kadar sürdü .
" O Elma mıdır patates mi ? Her neyse ne ayak o . Numara almalar asılmalar . Yeni manita mı yaptın ? " "Sen niye her insan evladını kendin gibi sanıyon be tosuncuk . Yazık sana acıyorum "SELİMİN AĞZINDAN :
Şu çok bilmiş kız bak be . Bu ne cürrettir acaba . Konuşmama parazit olması yetmedi birde bu küstah tavırlar . Sanırsın patronun kızı . Sahi kimin kızı bu ? " Kimin kızı bu ? "
Volkan hiç düşünmeden cevap verdi
" Tekstilde pazarlama müdürü Ufuk karanın kız kardeşi . Adanalı . 17 yaşında . Burcuda... Balıktı sanırım . "
" Kısa sürede iyice kaynaştınız her halde " " Araştırmaya değer bir tip . Hem sıcak kanlıyım bilirsin . Oda öyle . " Bana hiç o yönü denk gelmedi ya neyse . " Yavaş kayna bu kızları tanırım . Bu küstahlıklar yükseklere ulaşmak için . Onu kendinden ve çevremizden uzak tut . " Ceylan omuzumdan destek alarak bana dayandı " Ayol bu çıksa çıksa ağaca çıkar ne yükselmesi . Hem boş ver baksana varoşun gülü bile değil . Ay abi çok zevksizsin bari güzel bir kız olsa " Volkan sıkıntılı bir nefes verdi . " İkinizde baydınız ama . Ceylancım güzellik görecelidir dimi abicim . Belki ben senin gibi boyalıları sevmiyorumdur . " " Yani o kızdan hoşlandın ? Öyle mi ? " Bu ani sorumla volkan afalladı . " Şeyy . İyi kız tamam mı . Arkadaşız işte . Bu seni neden rahatsız ediyor Selim ? " Ne diyordu bu çocuk ? Ben o kızdan rahatsız olmaya bile tenezzül etmem . Volkan yermezmiş gibi Ceylanda sorguya başladı . " Hakikaten sana ne Selim . Hem nereden tanışıyorsun sen bu paspalla . Ne işin olur ki senin bu tiple " Sıkıntıyla iç çektim " Ben eve dönüyorum . Seni abin bırakır ceylan🍏🍏🍏🍏🍏🍎🍎🍏🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍏🍏🍏
Eve ulaştığımda yorgundum Fatma Sultanın en son ziyaretinde dolaba sıkıştırdığı dolmalardan bir tabağa doldurdum . Anneannemdir diye söylemiyorum çok maharetlidir . Annem ? Annedir işte ya . O yemekten anlamaz tabi yanmışlar sayılmıyorsa . E Anneannem saolsun evin erkeklerine yemek stoklar . Bizde gizli gizli böyle gece saatlerinde yeriz .Aman spor hocam duymasın. Ve annem de . Kendisine yemeklerinin kötü olduğunu söyleye bilem babannem dışında cesur bir aile ferdi yok . Tabağı alıp balkona çıktım . O kız ! Yine aklıma heldi . Yanından o iki erkeği ayırmıyordu . Abileri miydi acaba . Yalnız kızdaki cesaret hayranlık uyandırıcıydı . O kaba tavrının altında zarif bir edebiyatçı taşıdığına kim inanır ki . " Ne yapıyorsun burada Selim " Annemin sesi ile irkildim " şey ben . Yaprak sardım . " Annem gülerek karşıma oturdu . " Sen sardın ha . Ne beceriklisin ya . Sen evde kalmayacaksın . " " İnandın mı ? " " Sence ? " Tabi karşımda kaçın kurası var . " Kurra murra ne biçim içsel konuşmalar bu . İçine biber sürerim senin . Bu hikayenin kurucularındanım ben sen kime şekil yapıyon oğluşum " Evet annem içimi bile kontrol eder ! Nede olsa Sinem gündoğdu ! " Babannemin zulasın . Şey sen yemek yaparken çok yoruyorsun bizde ananeme anlattık oda evde yaptıklarından fazlasını koyuyor . Hep kızı için " " Ay fatma sultan mı yaptı ? Banada versene " Annem elimdeki tabaktan bir iki tane sarmayı avuçladıktan sonra konuştu " Aşık mısın sen ? " Annemin ani sorusuyla dona kaldım . " Hu oğlum sana diyorum yavrum ? " " Anne pat diye sorduğun şeye bak " Annem şaşkınlığımdan istifade birkaç parça sarma daha aşırdıktan sonra devam etti " Şimdi normalde bu kısmı baban alacaktı ama adamı işten çağırdılar . Bu işte bana kaldı . Ben uzatmaları sevmem aşık mısın değil misin ? " "Anne saçma saçma konuşma aşık falan değilim " Annem terliğini ayağından çıkartıp hızla bana salladı " Annenim ben senin düzgün konuş . Üniversitede her haltı öğrettilerde teliğin annenin ebedi silahı olduğunu öğretmediler mi oğluşum ! " " Ya tamam özür dilerim. Ben uyuyacağım sende sakinleş süt iç uyu . Uyku başına çarpmış anne . " Tabağı masaya bıraktığımda arkamdan mırıldandı " Sen onu benim külahıma anlat . Yeşil gözlü kara kıza aşık olmuşun . Buda babası gibi saf . Neyse bunlarıda ben yiyeyim zebil olmasın yarın veririm zaten " Deli bu kadın ya .
🍏🍏🍎🍏🍎🍎🍎🍎🍏🍏🍎🍎🍎🍏🍏🍏🍎🍎🍎
AYÇANIN AĞZINDAN :
" Yetiştim mi ? " Tuncay abim hüzünlü gözlerle bana baktı. " Malesef o artık yanımızda değil Ayça . Yapmayın etmeyin Ayçada görmeli dedim ama dinlemediler " " Hayırr ! O beni terkedemez ! Dokunmayın aşkıma ! Dokunmayın menemenime ! Onu bende yiyecektim . Bende ekmeğimi banıp banıp yutacaktım . Neden gittin ey menemen ... Neden ? " Tuncay Melih ve Yeliz abla kıkırdamaya başladılar . Ufuk abim ise her zamanki huysuzluğundaydı . " Giden menemenin ardından şiir düzeceğine ocak orada yap kendine ." Yeliz ablaya yağmurda ıslanmış üşüyen minik kedicik bakışlarımı attığımda bana cımış olacak ki ayağa kalkıyordu . Tabi Ufuk abim onu durdurmasa planlarım tıkır tıkır işleyecek ama ... " Yeliz otur ! Uşağı yok burada . Üşengeç cadı az işin ucundan tut " " Abicim senin dünkü kibar versyonun demo sürümdü bitti her halde . Devamını nereden satın alabiliriz " Dememle bana çatal fırlattı . Ama denk gelmedi tabi " ıskaladı ki zaa ! Bana fırtına Ayça derler canım ya " Çok havalıydım taki o afilli dönüşü yapmaya çalışana kadar . O dönüşü yapmayacaktın kızım Ayça. Yere çakozlandım ! Masadakiler büyük bir mutluluk duydular bu durumdan . Gülüp duruyorlar maşallah ! Çeneniz kopacak . " Tuncay şu fırtına Ayçadan kalan molozları topla . Ben aşağıda arabada sizi bekliyorum . "
" Nereye Ufuk abi. " Melihe laf yetiştirmek isterdim ama kızılan bir bölgem olup olmadığı şu an benim için daha mühim bir meseleydi . Abimse bana olan tavırının aksine ona kibarca cevap verdi . Çifte standart sayın seyirciler ! " Okula Melih " sonunda bedenimi mutfak fayanslarından ayırıp sızılar içinde ayağa kalktım . " Ne okulu be abi daha yeni geldik biz ! Misafiriz misafir ! " " Ayça düştüğünde gevezelik hünerlerini unutmanı yeğlerdim . Ayrıca ne misafiri be . Kaç misafir koltukta amuda kalkmaya çaba harcar . " Tuncay iri dişlerini sergileyerek sırıttı . " İddalaştık dün . Bu salak tabi ki efelendi ve kaybetti . 3 hafta tuvalet sırası önceliği bende . Zaten ondan menemeni kaçırdı . Yeminle bunun IQsu küçükken damdan çok düştüğü için eksilere inmiş . " Ufuk abim üzerini silkeleyip masadan kalktı . " Tamam ! Laklak yapmayı kesip toplanın . Aşağıda bekliyorum ben . 5 dakikanız var ! Tam 5 dakika sonra arabayı çalıştırırım . Kalan kalır ! Akşamda sonuçlarına katlanır! " Askeri düzene hoş geldik .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL VE ÇİRKİN
HumorBu hikaye eminim size köyden indim şehire tarzında gelecek . Ayrıca karakterler gerçek sadece isim yada görevleri değiştirilmiş olacak . Tabi bu demek değilki korku filim girişi gibi bu gerçek yaşamdan alıntıdır . Sadece karekterler . Ha bu arada bu...