Bu ortamlar bana ters

118 6 6
                                    

" Senin canın neye sıkkın ? Öyle boşluğa bakıp dalıyorsun . " uzun süredir gözümü dikip durduğum saksıyla aramızdaki ilişkiye son verip tuncaya baktım . " Hiç . Senin kuşun yarı çapı bile etmiyecek boyutta olan beyninle hala nasıl  hayatta kaldığını düşünüyordum . " tuncay büyük bir kahkaha attı " Bulabildin mi bari " melihin salona girdiğini görünce koltuğa atağımı uzatıp sırıttım " Allahın hikmeti işte abicim . " melih abimin yanına oturmak zorunda kaldı . Oh olsun ! " Abi biz şimdi okulda aynı sınıfta olacağız ya . " " Ee " " Ha işte diyom ki orada siz iki sığır beni tanımıyormuş gibi davranın .Zaten ben o buram buram kasıntı kokan mekanda çevre edinememde mazallah sizin insan olduğunuzu sanan birkaç kişi olur , olmazda çevre yaparsınız . Bana bulaştırmayın . " Tuncay abim ayağını önündeki sehpaya uzatıp büyük bir sığır rahatlığıyla gerildi . " Bana uyar . Zaten senin gibi erkek fatmayı yanımda gezdirerek olağan kız çekimimede parazit olmanı istemem . " Bana parazit diyene bak sen hele ! " Haha ! Dikkat et abicim olağan kız çekimin devredeyken küçük bir köpekçik seni yalı kazığı sanıp dibine çömdürmesin " melih bu sözümle kıkırdadı . Onu güldürmek beni rahatsız ediyordu . Ya köpek sen kimsinki ben hd kalitedeki gömüşlerime gülüyorsun .  Ben bunları düşünürken melih konuşmaya başladı " Banada uyar . Hayranlarımın önünü kapamanı istemem . " Ayy önce kadınlar ve çocuklar ! Lütfen aşırı ego zehirlenmesine maruz kalmamak için tahliye edilsin . Bir an bağırarak ay götüm diyesim geldi ama kibarlığımı bozmak istemiyorum ... Yemişim oğlum kibarlığı  " Ay yesinler havanı cinali . Hadi sen bir koşu ata bak gel yavrum çünkü senin tek hayranın 80 ler fulyasındaki ince kitaplar . " Birde  pişmiş kelle gibi sırıtıp geriniyordu manda yavrusu . " Ne o ? Kıskandın mı ? " ya haspam kıskandın mı diyor . Kimsin ki kıskanayım seni ben . Roger kapağı kılıklı . " Ya ben senin orangutandan hallice suratının neresini kıskanayım be ibiş ! " Salondan çıktığımda yeliz abla büyük bir heyecanla odamın kapısında belirdi  . Yine içsel dünyama fazla olan bir sevinçle konuştu '' Sana süper bir yok yok iki süprizim var hadi gel ! '' Benim odama beni davet etmekte ayrı  bir kafa tabi . Odama dalmasının  peşi sıra bende içeriye girdim . Yatağımın üzerinde duran iki paket gördüm . Zaten görmemek mümkün değildi çünkü yeliz abla ışıklı kuyumcu tabelaları gibi bana paketleri işaret ediyordu . '' Bunlar ne ? '' Sesim yeliz ablanın mutlu heyecanının aksine baya soluk çıkmıştı . '' Ayça ne kadar da ruhsuzsun . Aç bakalım birini . '' Sıkıntıyla paketi alıyordum ki yeliz abla beni durdurdu .  '' Yada dur ! İçinden ne çıkacak sence . Ne hissediyorsun ? '' '' Büyük hissediyorum . Civciv çıkacak bence yada horoz . Yeliz abla ne bileyim ne var . Yarışma Programlarında gereksiz gerilim yaptıran sunucular gibisin be  . ''  Paketlerden birini  elime alıp hunharca yırttım . Gördüklerim karşısında istemsizce çığırdım . '' Bu ne be ! '' Yeliz abla sanki malmışım gibi gördüklerimi açıkladı '' E okul forması ayçacım . Yeni okula kayıt oldunuz  ya . '' Elimdeki eteği yeliz ablanın yüzüne doğru salladım . '' O kadarını bizde anladık . Bu ne abla bu . Etek bu  ya ! En son salçacı melehatın düğününde zorla giydirdiler bu meredi bana . Yemin ediyorum kendimi uzaylı zekiye gibi hissettim . Bir daha da giymeyeceğime yemin ettim ! '' yeliz abla yatağa oturdu . '' Evet kız . O düğün çok konuşuldu . Annem beni buradan Adana ya çağırdı düşün . O kız bile evlendi ya herkes evlenebilir bence .  Ayça üzgünüm  ama buradaki okul eteği kızlara zorunlu kılıyor . Yani Giymemek gibi bir lüksün yok  .  '' '' Ben bunu asla gi-  '' Lafımın devamını dinlemeden  yeliz abla beni durdurup yataktaki paketi bana uzattı . " Azıcık susta şuna da bak . " oflayarak uzattığı paketi alıp parça pinçik edip içindeki gömlek ve kotu çıkarttım " Bunu mu giyicem yani öyleyse ben biraz daha geniş bir pantolon istiyorum zira bu gereğinden fazla bir darlığa sahip ." Yeliz abla ayağa kalkıp hunharca parçaladığım paketlerde geri kalan parçaları yerden topladı . Neden filmledeki gibi ortalığı dağınık bırakıp döndüğümüzde toplu bulamıyoruz . Çünkü onlar sadece filim salak ! Tamam be sus iç ses ayrıca sensin salak . İkiside aynı kapıya çıkıyo gülüm .
" Ayçacım onu akşam yemekte giyeceksin . Gündoğdu şirketler her sene yeni üyeleri için bir yemek düzenler . Her sektörde savaş gündoğduya bağlı şirketler toplanır . Elektronik , tekstil , mobilya ve inşaat . Bizde katılıcaz . Ve evet sizi evde bırakmayı teklif ettim . Ama abin bu evde olabilecek herhangi bir yangın sonucunda kalacak bir yerimizin olmayacağını açıkça bellirtti . " " Annem anlattı dimi . Bir kere benim suçum yok ! Tüm suç ocaktaydı ve o sümüklü Mehmet beni maça çağırmıştı . Hemde gazozuna ! Ayrıca varya yaptığınız çok ayıp tesüf ederim ! Koskoca insanlar benim gıybetimi yapıyorsunuz . Ayıp ayıp ! "


GÜZEL VE ÇİRKİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin