1986 telén, egy szerdai estén kopogásokra lettem figyelmes. Lementem megnézni ki kopog ilyenkor. A küszöbön egy borítékot találtam. Lehajoltam, majd megnéztem mi az. Egy vörös pecsét volt rajta. Szétnéztem, hogy ki hozhatta.. de egy árva lélek sem volt az utcában. Bementem a házba, majd leültem a fotelbe. A tűz kellemesen lángolt a kandallóban. A forró tea gőzölgött az asztalon. Bal kezembe vettem a teát, és óvatosan kortyolgatni kezdtem. Kicsomagoltam a fontosnak ígérkező levelet. Egy meghívó volt a borítékban:
"Üdvözlöm Mr.Kellaway.
Ön egyike azon szerencsés embereknek, akik ellátogathatnak a kastélyomba és eltölthet ott egy éjszakát.
Összesen hatan fognak ellátogatni hozzám.
Az egyikük az örökségemmel távozhat.
Szeretettel várom önt január harmadikán a Heritage kastélyban.
~Üdvözlettel: Mr.Godrick~"Kíváncsi szemekkel figyeltem a levelet.
Hírtelen kialudt a tűz. Vaksötét volt a házban. Leraktam a teásbögrét majd a villanykapcsoló után kerestem.
A villany nem kapcsolódott fel.
Fogtam egy gyertyát, meggyújtottam, majd lementem a pincébe, megnézni minden rendben van-e a biztosítékkal.
Valaki megrongálta a biztosítékot.
A szívem hevesen kezdett verni, indultam felfelé a lépcsőn, de az ajtó becsukódott előttem. Izzadni kezdem, majd rohantam a becsukott ajtó fele. Azt gondoltam, hogy valaki van a házban, valaki, aki a levelet hozta.
Felérek a lépcsőn, az ajtó előtt álltam. Remegő kézzel kilincseltem meg az ajtót, hátha bezárta valaki.
Az ajtó nyitva volt. Hamar kirohantam, majd bezártam magam mögött a pince ajtót. Felvettem a nagykabátom majd kirohantam a házból.
Abban az évben nagy tél volt, mindenki a házban volt, senki nem merészkedett ki ebben a hidegben.
Lassan éjfélt ütött az óra. Január harmadika. Sétálás után hazamentem, majd jól bezárkóztam. Nem jött álom a szememre, egész éjjel ébren voltam. Reggel a mindennapos kávémat sem ittam meg. Felöltöztem, majd indultam a kastély felé.
YOU ARE READING
Haláli játék
HorrorA történet egy 20 éves egyedülálló emberről szól, aki meghívást kap egy kísértetjárta kastélyba, ahol öt másik emberrel kell "megküzdenie" az életbenmaradásért. A kastélyban foglyul esnek, ezért szinte lehetetlen kikerülni onnan, így muszáj belemenj...