Felemelkedett alulról egy kéz, ami megragadta Franklin kezét, és jó erőssen szorítani kezdte.
Franklin próbált kiszabulni, a kezei közül, de nem volt elég ereje ahhoz.
-Amanda, gyere el az ajtótól- kiáltottam fel.
Egy másik holtest pedig a lábait ragadta meg Franklinnek, így teljesen leblokálták a mozgását.
-Segítsetek! -kiáltozott Franklin.
-Csukd be az ajtót hamar! -Ordítozott Amanda, aki a mondat elhangzása után azonnal becsapta az ajtót.
Hamar a hűtőszekrény mellé szaladt, majd elkezdte visszatolni az ajtó elé.
-Segíts már! Nr csak állj ott, mint fasz a lakodalomban!- kiáltozott felém.
Mindeközben, kegyelemre szoruló, vérszomjas, segítségért kiáltó üvöltések jöttek ki a szobából.
-Ne hagyjatok meghalni! Segítsetek már! -ordibálózott Franklin.
Benéztem a kilincs helyén, és a két szememmel láttam azt, hogy széttépik az amúgyis szakadtas ruháját, és azt, hogy az egyik beleharapot a lábszárába.
Ekkor hatalmas üvöltés jött ki a szobából.
Elkaptam a felyem az ajtótól, majd Amanda után kiáltottam hamar.
-A hűtőt hamar!
Amanda tolni kezdte, én pedig húztam magam felé, és hamar az ajtó elé tóltuk.
Hallatszódott, ahogy az ajtó nyílása ütögetni kezdi a hűtőszekrény hátát.
-Rohadjatok meg! -kiáltozott Franklin.
Megáltam a fal mellett és hátradőltem. Felnéztem a plafonra és a két kezemet a tarkómra raktam. Fájdalmat éreztem a mellkasomban, gyötört a lelkiismeretfurdalásom, verejtékezni kezdtem. Ekkor egy hatalmas ütés jött a fal másik oldaláról a hátam mögé.
Hamar elugrottam onnan, és amikor visszanéztem egy repedést láttam a fejem helyén.
-Úristen Mark! Most mit csináljunk ezekkel, mi lesz ha kiszabaduknak onnan? -kétségbeesetten mondta a szemeimbe nézve Amanda.
A késkétlesz felé néztem, majd hamar kiragadtam onnan kettőt. Amanda felé nyújtottam az egyiket.
-Vedd el! Fel kell készülnünk a legrosszabra.
Dörömbölések jöttek a fal mögül, egyre erősebben csapdosták az ajtót,
a hütő hátának. Továbbra is hangosan kiáltozott Franklin, és egyre hangosabban káromkodott.
A repedés egyre jobban hosszabbodott, lassan elérte az egy métert.
-Te.. Mark, mindjárt betörik az a fal.
Ránéztem Amandára, és láttam rajta a haláltól való félelmet, úgy, mint még máskor soha. A kezei remegni kezdtek, csak úgy csorgott róla a víz, a pupilláji is összeszűkültek, az arca falfehér lett.
-Menj ülj le inkább. -szóltam Amandának. A végén még rosszul leszel.
Ezekben a percekben Dave, egy hatalmas púppal a fején, ébredezni kezdett.
Jobb kezével a púpra rakta a kezét, majd összeszorította fájdalmában a száját.
-Hol vagyok? -mondta halkan.
Hátranéztem, és amikor észrevettem, hogy Dave ébredezni kezd, röktön odasiettem.
-Dave! Bocs a fejed miatt, gyere hamar állj fel! Segítek!
-Mi ez a dörömbölés, hol vagyok?-kérdezősködött értetlensége közepette.
-A konyhában vagyunk. Van egy ajtó a hűttő mögött, azon belül pedig van egy szoba, amiben halottak vannak, amik ki akarnak szabadulni onnan.
Odanyomtam a kezébe a késémet.
-Vigyázz magadra.-súgtam a fülébe.
A késkétlethez siettem, majd hamar kivettem magamnak egy másikat.
Csak néztem a falat, várva, hogy áttörjenek rajta.
Egyszer csak átütött egy ököl a falon.
A lyukat egyre inkább csak tágítani kezdték, mindaddig amíg át nem fértek rajta.
Pontkekkor sikerült a hűtőszekrényt is feldönteniük, ami óriási zajjal járt.
Lassan kijöttek a szobából. Mindössze négyen voltak.
Remegő kézzel tartottam a hozám közeledő felé a kést.
Már kapott volba utánam, amikor is hírtelen egy kés röppent bele a fejébe.
Azonnal hátranéztem. A kisfiú, Logan állt a konyha bejárata előtt. Ismétlődően elfeketedett szemekkel.
Azt sem tudtam, hogy mitől féljek jobban. A rémisztő, agyfaló zombiktól, vagy pedig a megszállot, veszélyes, 10 éves Logantől.
Volt a kezében még három kés, és megmaradt három zombi.
Csak megemelte a kések hegyét, és máris repítette bele a szörnyszülöttek fejébe.
Az utolsó kés eldobása előtt visszafehéredtek a szemei és térdre esett.
A megmaradt zombi a földön fekvő Dave felé sétált. Dave még erőtlen volt, nem bírta megvédeni magát.
A zombi megemelte a jobb karját, éz egy hatalmas lendülettel pofonsuhintotta a körmeivel Davet.
Három vörös, véredező csík jelent meg ac arcán.
Mielőtt még újabb sebet okozott volna a földön fetrengő Daven, hamar mögé siettem és a szíve táján hátbaszúrtam a szörnyet, aki azonnal a földre esett.
ESTÁS LEYENDO
Haláli játék
TerrorA történet egy 20 éves egyedülálló emberről szól, aki meghívást kap egy kísértetjárta kastélyba, ahol öt másik emberrel kell "megküzdenie" az életbenmaradásért. A kastélyban foglyul esnek, ezért szinte lehetetlen kikerülni onnan, így muszáj belemenj...