A gyilkos játék

109 13 0
                                    

Ahogy meghallottam Elisabeth sikolyát kifutottam a folyósóra, de senkit sem láttam.
Visszasiettem az ebedédlőbe.
Az ajtót nem zártam be, vártam Elisabeth érkezését.. de nem jött meg. Leültünk mind az öten az asztalhoz.
Én, Joe, Amanda, Dave meg Logan.
Feszült volt a légkör. Amandán látszódott a félelem. Láttam rajta, hogy ha történne még valami, akkor biztosan szedi a sátorfáját.
Joe az ujjait ropogtatta, az arca egyre jobban elfehéredett.
Ahogy Davet elnéztem nem igazán hatotta meg az eset. A szemei azt árulták el, hogy őt nem lepte meg annyira az eset. Inkább csak azon gondolkozott, hogy mi is történhetett.
Logan egy visszahúzódott 10 éves fiú volt, aki az apja helyett jött el a vendégségbe, mert neki fontosabb dolga akadt.
-Minden rendben Logan? -kérdeztem aggódóan.
-I-i-igen -nyöszörögte. Csak kicsit félek.
-Nincs mitől félned. Hamarosan megérkezik Mr.Godrick.
Ebben a pillanatban egy ilyesztő női nevetés hallatszódott az ajtó mögül.
-Elegem van! -pattant fel a székről Joe.
Én már itt sem vagyok! Nem érdekel a pénz. Sok sikert nektek.
Joe felállt a székről majd az ajtó fele sietett.
Az ajtó zárva volt.
Kívűlről zárta be valaki.
Látszódott Joe arcán a félelem. Izzadságcseppek tüntek fel a fején.
Rángatni kezdte az ajtót.
-Nyissák már ki a rohadt életbe! -ordította mérgesen.

*Lépés hangok hallatszódtak az ajtó mögül,
majd kopogás hangok hallatszódtak.*

Joe az ajtóval szemben állt. Egy lépést hátralépett, mivel az ajtó befele nyilt. Gondolta, hogy Elisabeth jött vissza.
Az ajtó kilincse lenyomódott majd lassan nyilni kezdett.
Az ajtóban Elisabeth állt. Hatalmas szemei voltak, a pupillái kitágultak.
Pont engem nézett.
A szívem hevesen kezdett verni.
Megijedtem a nézésétől.
-Minden rendben? -kérdezte Amanda.
Elisabeth nem válaszolt.
Nem pislantott, nem reagállt semmire.
Mindannyian megijedtünk. Dave oda ment hozzá, megfogta a két vállát, majd megrázta őt.
-Elisabeth! Hallassz engem?!
Dave leengedte a kezeit.
Ahogy leengedte, Elisabeth teste elkezdett előre dőlni.
Dave elkapta az éppen orra eső nőt, majd lefektette hassal a földre.
Egy kés állt ki a hátából. A fehér ingjét vér borította. Elisabethet valaki hátbaszúrta.
Egy üzenet volt a kés nyelére kötve.
Lehajoltam, kihúztam a kést Elisabeth hátából, majd levettem róla a levelet. 
Remegő hanggal olvasni kezdtem:

"Ne várjanak engem. A játék elkezdődött.
A kastélyban 4 kulcs van elrejtve. Mind a négy kulcsnak van egy-egy ládája. Az egyik ládát a padláson, egyiket a pincében, egyiket a hálószobában, a negyediket pedig a gyermekszobában találják. A ládákban gyógyszerek, víz, meg élelem van. A tét a túlélés. Ötük közül egy valaki a kastély kulcsával élve távozhat. A többi meghal."

Rémület fogott el. Nem juttam szóhoz. Kiesett a levél a kezemből.
Térdre borultam. Megfordítottam Elisabeth testét, majd becsuktam a szemeit.
Amanda sírni kezdett. Dave meg Joe a bejárati ajtó felé siettek. Zárva volt. Hatalmas nagy ajtó volt. Nem lehetett betörni. Az ablakokon vasrács díszelgett, amiket lehetetlenség áttörni.
A kastély fogjai lettünk.

Haláli játékTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang