Az első láda

65 11 2
                                    

Közelebb merészkedtem hozzá, majd óvatosan szemügyre vettem. Amanda ült ott, egy tócsa vérben.
-Mi történt veled?! -kérdeztem hatalmas rémülettel.
Amanda nyakán egy vágás volt látható, ruhái szanaszét voltak szakadva, vérzett minden végtagja, a  bal szeme be volt lilulva. Úgy nézett ki, mint akit agyonvertek.
Amanda nem reagált a kérdésemre, csak sírt és sír.
-Gyere, segítek felálni. -mondta Dave, majd levette a válláról Logant és lefektette a földre.
-E-e-e-egy kopasz, szakállás férfi volt.
Lejöttem keresni a ládát, amikor is egy kopasz, szakállas, ember megpróbált végezni velem, de egyszer csak egy nő felkiáltotta, hogy "elég, keresd a többit."  és ez a fickó hallgatott a szavára, majd kiment az ajtón. -mondta nyöszörögve.
-És mi ez itt a nyakadon?
-Tör is volt nála. Éppen a torkomat próbálta elvágni, amikor megjelent az a nő.
-Na és a láda? -kérdezte kíváncsisan Dave.
-A láda az megvan. -felelte Amanda.
Boldogság töltött el engem.
-Nekem van egy kulcsom, add hamar a ládát.
Amanda hátrafordult, majd elővette a ládát.
-Lehet ha nem fog találni bele.
-Mindig ilyen pesszimista vagy? -enyhén elnevettem magam.
A kabátom belső zsebéből elővettem a kulcsot majd a ládába dugtam.
-Mi van, ha nem nyílik ki?
-Csak nyisd már! Válaszolta idegesen Dave.
Erőt vettem majd megpróbáltam elfordítani a kulcsot.
A kulcs elfordult, majd kattant egyet a zár.
Örömteljesen felnyitottam a ládát, ami tartalmazott egy doboz fájdalomcsillapítót, egy doboz cigarettát, kötszert,sebfőzőt, almát, és kekszet.
-Volt mellette egy boríték is. Nem volt időm még elolvasni.
Elvettem tőle a borítékot, kibontottam, majd olvasni kezdtem.

Látom sikerült megszerezni az egyik ládát. Nem hittem volna, hogy sikerül...
Ha mélyebbre akarnak menni, akkor kulcsot is lelhetnek, az egyik cellában elrejtve.

-Lejebb kell mennünk, de előbb együnk.
Elvettem egy almát majd falni kezdtem.
Soha nem esett még ilyen jól az étel. Mennyei érzés volt.
Miután végeztem elvettem a kötszert és bekötöztem Amanda vérző sebeit.
-Fáj?
-Már kevésbé, de.. nem hiszem, hogy sokáig bírom..
Eközben Logan ébredezni kezdett.
A szemei lassan felnyíltak, és rögtön szemet vetett az ételre.
Rögvest felült, majd falatozni kezdett.
-Induljunk tovább, hátha a szakállas fickó visszajön. Ne legyünk addigra itt.
Továbbmentünk egy másik ajtón és egy hosszú és széles folyósóra lettünk figyelmesek.
Rengeteg cella,és kínzóterem volt a folyósó mentén.
-Nem tudunk közösen hosszanmenni az egészen. Szét kell válnunk. -mondta Amanda.
-Én megyek Logannal, ti ketten menjetek külön. -mondtam, majd megindultam.
Beléptünk az első cellába.
Egy csontváz volt a falhoz láncolva.
-Logan.. ne ijedj meg.. ezek biztosan csak dekorációk, hogy megijesszenek minket.
-Oké.. én nem félek, ne kezelj dedósként.
Miután Logan befejezte a mondatot a gyufaszál pont a végéhez ért. Kialudt a fény, semmit sem lehetett látni.
Jajjgatózó hangok hallotszódtak, mintha befogták volna valaki száját, aki éppen kiáltozott.
Megijedtem, hogy Logannal történt valami.
-Logan! Történt valami?
Nem érkezett válasz.
-Logan! Ne szórakozz.
Becsapódott a cella ajtaja. Rögvest a rácsok fele futottam, de az azok már be voltak zárva..

Haláli játékTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang