A rejtélyes lény

27 6 0
                                    

Kiléptem az ajtón, de Amanda nem volt ott, csak a láda.
Szétnéztem magam körül. Előszőr csak azt hittem, hogy Amanda próbál viccelődni velem, majd egy sikítást hallottam, és kétségbe estem.
Hamar felkaptam a ládát és a sikítás irányába futottam.
Egy hosszú folyósó végén volt Amanda a falhoz szorítva, de semmi sem volt mellette.
Megnyugvás töltött el, de Amanda továbbra is sikítozott.
-Mitől ilyedtél így meg? -kérdeztem furcsálva.
-Mark! Segíts már, ne csak állj ott! -üvöltötte könnyes szemekkel.
Lassú léptekkel, közeledni kezdtem felé.
-Semmi sincs itt? Mit kéne segítenem?
Amanda csak sikítozott, és sikítozott.
Kezdem megijedni már a viselkedésétől, majd sietni kezdtem felé.
-Fejezd már be! -üvöltöttem neki.
Amanda kétkézzel megragadta a fejét és összetiporodott. Sírni kezdett.
Már szinte ott voltam mellette, amikor két egymással szemben lévő ajtó kinyílt előttem és akármennyire is próbáltam visszahúzni azokat, nem mozdultak. Nem tudtam átmenni az ajtókon. Teljes erőmből csapkodni kezdtem a tenyeremmel az ajtót, és Amanda nevét kiálltottam.
Állítása szerint egy meggörbült sovány lény állt vele szemben, és a haját simogatta, meg a nyakát csókólgatta. De én semmit sem láttam Amanda mellett.
-Hagyj engem békén! Áh! Tünj el innen! -kiáltozott Amanda könnyes szemekkel.
-Elmondjam neked hol a harmadik kulcs? Megmondom ha.. -szólt rémisztően suttogó hangon a lény.
-Menj innen! Segíts Mark! -szakította félbe Amanda.
Én csak ütögettem a két rozoga ajtót, és Dave után kiáltoztam.
-Amanda, csak képzelődsz! Ez nem igaz! Csak nyugodj meg! Nincs melletted semmi! Csak a képzeleted játszik veled a félelem, és az éhség miatt.
Amanda arccal fordult a falnak és szép dolgokra próbált kincentrálni.
Az egyik pillanatban megjelent Dave meg Logan a folyósó végén és rohanni kezdtek felénk. Ebben a pillanatban becsapódott a két ajtó és rögvest Amanda mellé futottam, majd szorosan átöleltem.
-Semmi baj, már itt vagyok -suttogtam halkan a fülébe.
Amanda keserves állapotban zokogott a karjaim között.
Odaértek Loganék mellénk, mand rémült arccal megkérdezték:
-Mi történt?!
Csak megráztam a fejem és Davere néztem. Jeleztem neki, hogy most inkább maradjunk csendben, és ne beszéljünk erről.
-Kaptatok valamit?- kérdeztem a többiek felé fordulva.
-Biztos, hogy hálószobát írt a levélben? Nem volt ott semmi. -tette hozzá Dave.
Belenyùltam a zsebembe és kotorászni kezdtem benne. Kivetten a levelet, kinyitottam, majd újra felolvastam:

"Ne várjanak engem. A játék elkezdődött.
A kastélyban 4 kulcs van elrejtve. Mind a négy kulcsnak van egy-egy ládája. Az egyik ládát a padláson, egyiket a pincében, egyiket a hálószobában, a negyediket pedig a gyermekszobában találják. A ládákban gyógyszerek, víz, meg élelem van. A tét a túlélés. Ötük közül egy valaki a kastély kulcsával élve távozhat. A többi meghal."

-Igen, biztos jó szobában voltatok?
-Biztos! Vágta rá Logan.
-A pincében lévőt megkaptuk, ott kaptunk is egy kulcsot -szólt Dave.
-A padláson megkaptam a ládát, de el is vesztettem. -tettem hozzá.
-A gyerekszobában megkaptátok?- kérdezte Logan
-Meg, itt van nálam. -mondtam Logannek
-Akkor maradt még a hálószobában lévő, és a padlásról való amit elhagytál.- szólt csendesen, depis hangulattal Amanda.
-Nyissuk ki ezt a ládát hamar! Majd éhen halok! -mondta Logan.
Kinél van a kulcs, amit a pincében kaptunk?
-Itt van nálam! -szólt Logan, majd a kezembe adta.
Leraktam a ládát a földre, majd beleillesztettem a kulcsot, de az nem fordult el a zárban.

Haláli játékDonde viven las historias. Descúbrelo ahora