CAMILA P.O.V
Δεν σταμάτησε να μου λέει ευχαριστώ.. έτσι την σταματησα εγώ.
-Σςςς μην μιλάς ηρεμισε.... Είσαι μαζί μου....
Καθησαμε λίγο ακόμα έτσι αλλά αυτήν ηταν πανικοβλημενη που θα ερχόταν ο πατέρας της. Γιατί?
Τι έχει να φοβηθεί.... Μοιπως είναι αυτός την είχε πάρει τηλέφωνο εκείνη την μέρα στο μπάρ?
Αλλά αποκλείεται είναι ο πατέρας της....-πρεπει να φύγω, 'Ειπε και πρώτου βγει από την πόρτα ψυθήρισε το όνομα Μου' Camila.?
-Ναι...
Γυρισα και την κοίταξα...
-Ευχαριστω 'έκανε μία μικρή παύση και συνέχισε' για όλα!
Εγώ απλά της χαμογέλασα. Αυτήν έκλεισε την πόρτα και έφυγε..
Μετά από λίγο πήγα πίσω στα κορίτσια. Την σκεφτόμουν συνέχεια δεν ξέρω τι μου έχει κάνει. Ήθελα να μάθω την αλήθεια για αυτήν τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά ... Αλλά πρώτα πρέπει λίγο να διαβάσω γιατί το έχω γαμησει το θέμα...😂😂😂
-Και λοιπόν... τι γίνεται με την Lauren?
Βράζει και χύνεται. Τι να γίνεταιρε Dinah?
-Τίποτα τι να γίνεται? Δεν σε καταλαβαίνω?
Συνέχιζα να κοιτάζω το βιβλίο μου..
-Ελα Camila ξέρουμε πως σου αρέσει.
Άκουσα την Normani
-Δεν μου αρέσει. Και να μου αρεζε δεν είναι λεσβία....
-Αρα σου αρέσει.
Χασκογελασε η Dinah.
-Δεν καταλαβαίνω γιατί γελατε και εδώ ήρθαμε για να διαβάσουμε και όχι για να αναλύουμε τα προσωπικά μου..
Πλεον φωνάζα και με άκουγε όλη η βιβλιοθήκη. Ακόμα και τα κορίτσια με κοιτούσαν χωρίς να γελαν πλέον. Πήρα τα βιβλία μου και έφυγα.
Καθόμουν έξω στο παγκάκι και σκέφτομαι... Τώρα συνηδητοποιο πως φωναξα πολύ στα κορίτσια.
Αλλά ήξεραν ότι δεν ήμουν και τα καλύτερα μου. Οπότε όταν είχα νεύρα με άφηναν να σκέφτομαι με τις ώρες!Η ιστορία μου πάνω κάτω δεν είναι πολύ περίεργη ή κάτι τέτοιο.
Είμαι η κόρη μία μαμάς που έχει πεθάνει και ενός μπαμπά που ανίκανος να με μεγαλώσει με κλείνει σε ένα πανάκριβο κολέγιο με όλες τις ανέσεις πιστεύοντας πως αυτό που έκανε ήταν καλό.
Απτό να είναι κοντά στην κόρη που νομίζω έχει. Και ναι αυτήν είμαι εγώ. Αυτήν είναι η ιστορία μου.
Μία απλή και δραματική ιστορία....
YOU ARE READING
You're not Alone «Camren greek fanfic»
FanfictionΉ Camila είναι μόλις 18 χρόνων. Και η τελευταία της χρόνια στο λύκειο. Σε αυτό το καταραμένο κολέγιο που είναι ισοκλειστη Εδώ και 4 χρόνια. H νέα χρονιά έρχεται και μαζί της φέρνει κι άλλους μαθητές. Μαζί τους θα είναι και η Lauren μια πραγματικά κ...