"The Party" 9ο

371 23 10
                                    

Camila's P.O.V

Πέρασε σχεδόν μία εβδομάδα που εγώ και η Lauren κάνουμε κάτι.
Θέλω να την Ρωτησω για να δω τι θα γίνει μεταξύ μας τι ήμαστε?

Αλλά καλύτερα να το αφήσω έτσι όπως είναι. Δεν θέλω να τα κάνω χειρότερα.

Το πάρτυ είναι σήμερα. Σαββατο βράδυ.
Είναι πρωί και δεν ειναι σχεδόν κανείς στο κολέγιο αφού όλη πάνε με τις οικογένειές τους τα σαββατοκύριακα.
Ούτε η Lauren δεν πήγε σπίτι της. Γιατί προτίμησε να κάτσει μαζί μου λέει.
Μου είπε ότι μου έχει μία έκπληξη λιγο πριν το πάρτυ.
Οι σκέψεις μου ξαφνικά διακόπηκαν όταν άκουσα το κινητό μου να δονείται είχα ένα μύνημα απο την Lolo.

L: Camzi έλα στην αποθήκη αν μπορείς!

-Ενταξει Lolo.

Εγώ έτρεξα κατευθείαν στην αποθήκη. Και όταν ανοίξα δεν πιστευα σε αυτό που έβλεπα.

Ήταν γεμάτο με κεριά και στο τέλος των σκαλιών υπήρχαν  2 μαξιλάρια και στην μέση ένα κρασί.
Εγώ κοιτουσα γύρω μου έκπληκτη

-Lauren...."έκανα μία παύση αφού κοιτουσα τον χώρο με θαυμασμό μου άρεσε πολύ. Ήταν τόσο ρομαντικό" ...Τι...Τι είναι όλα αυτά?

Συνέχισα αλλά δεν μπόρεσα να πω και πολλά.

L:Σου αρέσει?.. Δ-δεν είχα πα...παρα πολύ χ-χρονο για να...Και ... δεν..

Ετρεξα κατευθείαν στην αγκαλιά της και την φίλησα δυνατά και γλυκά για να σταματήσει.

Μου άρεσαν όλα!
Ήταν όλα τόσο τέλεια.
Μα πόσο γλυκος μπορεί να είναι ένας άνθρωπος?

Αυτήν διέκοψε τον φιλί και μου είπε

L: Θέλω να σου ζητήσω κάτι... αν ....αν το ... ήθελες και εσύ.... Βέβαια.

-Εη Ηρέμησε και απλά πες μου.

Αχ δεν μπορούσα να την βλέπω τόσο ανγχομενη ήταν τόσο γλυκιά και τόσο όμορφη και τόσο τέλεια...

Αχ Camila σταματά...

L: Θέλεις να....Να γίνεις το κορίτσι μου.

ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΩ ΝΑΙ ΚΑΙ ΒΈΒΑΙΑ ΘΕΛΩ .... ΔΕΝ ΤΑ ΡΩΤΑΝ ΑΥΤΑ...

Έμεινα να την κοιταω για λίγα λεπτά με ένα ηλίθιο χαμόγελο στο πρόσωπο μου που δεν έλεγε να φύγει.

-Ναι .... Πως θα μπορούσα να αρνηθώ?

Τότε ήταν που μου έδωσε ένα φιλί τόσο στοργικό και γλυκό όσο και η ίδια....

You're not Alone «Camren greek fanfic»Where stories live. Discover now