Lauren P.O.V
Πέρασαν δύο εβδομάδες από εκείνο το γαμημενο Πάρτυ.
Τι είναι η απογοήτευση?
Είναι ένα συνεσθημα που νιώθεις όταν Έχεις προδωθεί από ένα ατομο?
Είναι λύπησει για εκείνο το άτομο ?
Τι ειναι?Καθώς έτσι νιώθω εγώ απο αυτό που έγινε με την Camila.
Προδομένη και απογοητευμένη.
Πιστεύω και νιώθαμε το ίδιο. Ή μάλλον εγώ ένιωθα.Δεν την έχω δει από τοτε. Έχουν περάσει 2 εβδομάδες
Τα κορίτσια προσπαθούν να μου εξηγήσουν αλλά κλεινομαι συνέχεια στην αποθήκη και γενικά είμαι απόμακρη!
Ομολογώ πως δεν περίμενα να με καλυψει η Normani και να μην πει τίποτα σε κανέναν. Την Ευχαριστω για αυτό (Θα το δείτε στο Flash back ποιο κάτω)Αν θέλουν να την δικαιολογήσουν μπορεί να το κάνει και η Camila.
Με πέρνει πολλά τηλέφωνα αλλά δεν απαντάω.Επιπλέον δε μπορώ να καταλάβω η Dinah πριν λίγο καιρό τον γουσταρε και τώρα προσπαθει να καλύψει την Camila Που βγήκε με τον Brad.
Κάτι άλλο έχει συμβεί.
Αλλά θέλω να το ακούσω από το στόμα Της.Σήμερα ειναι Κυριακη.
Αποφάσισα να πάω σπίτι μου αφού ο καλός πατριός με ανάγκασε.
Ακόμα με πονάει το χαστούκι που μου είχε δώσει. Ακόμα με πονά τα λόγια του. Και τι γρατσουνιές που είχα κάνει η ίδια στον εαυτό μου.Flash back *
-Σου Είπα πως δεν θέλω να έρθω Mike!
Του φωναξα Θυμωμένη.
M:Για ακου εδώ μπασταρδακι θα κάνεις ότι θέλω οπότε το θέλω!
Κατάλαβε το.Και με το που τέλειωσε το χέρι του βρέθηκε με πολύ δύναμη στο πρόσωπο μου. Με αποτέλεσμα η μύτη μου να ματωσει.
Ετρεξα και έφυγα με δάκρυα στα μάτια ενώ η μύτη μου εμωραγουσε πήγα στο δωματιο και πήρα ένα ψαλίδι. Τρέχοντας πήγα στο μπάνιο έφερα την λεπίδα στο χέρι μου και με αυτό αρχισα να κανω γρατσουνιές.
Δεν άντεχα αυτον τον πονο.
Δεν καταλαβαίνω τίποτα μπροστά σε αυτά που μου έλεγε αυτός που πριν λίγο στεκόταν στην πόρτα του κολεγίου και με αποκαλούσε μπάσταρδο που με πηδουσε χωρίς σταματημό. Δεν άντεχα άλλο. Δεν ήθελα την ζωή μου. Ήθελα να φύγω μακρυα του.....Τα μάτια μου κλίνουν όλα μαύρα. Μετά από ώρες άνοιξαν ήμουν στο δωμάτιο του κολεγίου μαζί με την Normani με βρηκε μέσα στα αίματα στις τουαλέτες.
YOU ARE READING
You're not Alone «Camren greek fanfic»
FanfictionΉ Camila είναι μόλις 18 χρόνων. Και η τελευταία της χρόνια στο λύκειο. Σε αυτό το καταραμένο κολέγιο που είναι ισοκλειστη Εδώ και 4 χρόνια. H νέα χρονιά έρχεται και μαζί της φέρνει κι άλλους μαθητές. Μαζί τους θα είναι και η Lauren μια πραγματικά κ...