Camilas P.o.vΠισω στα θρανία... Άρα πίσω και στα προβλήματα.
Το Σαββατοκύριακο για μένα και την Lolo μου ήταν μοναδικό καθώς την έκανα να μου δοθεί και ολοκληρωτικά.... Ποτέ μου δεν έχω ξανά ζήσει τέτοιο συνεσθημα.
Αχχ.... δεν την χορτενω....Η πόρτα της αποθήκης ανοίγει και τα πόδια μου.. τρέχουν κατευθείαν στην αγκαλιά της...
Μόνο εκει μεσα μπορούσαμε να ημαστε ο εαυτός μας μέσα σε αυτό το κολέγιο πιά.
Είχα να την δω μόνο μία ώρα και μου έληψε.Αχ τι έχω πάθει?
-Μου ελειψες όσο τρελω και να ακούγεται.
L: εμένα να δεις...
Αρχίσαμε να φιλιομαστε .
Όσο προλαβεναμε δηλαδή.-Δεν σου το είπα αλλά για μένα αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν μοναδικό....
Αυτήν σχημάτισε στο πρόσωπό της ένα μεγάλο και όμορφο χαμόγελο που με έκανε να την ξανά φιλήσω με δύναμη...
~~
Καθομασταν στην βιβλιοθήκη με τα κορίτσια και μιλούσαμε για διάφορα θέματα. Αλλά εγώ δεν τις ακουγα καθώς το βλέμμα μου ήταν όλο στην Lauren.
Ήταν περίεργη και σκεφτικη καθώς όλη την ώρα κοιτούσε το κινητό της έτσι την Ρωτησα
-Τι έχεις Lolo??
Αυτήν με κοίταξε και ξανά κοίταξε το κινητό της.
L:Λες να με πάρει?
Τότε κατάλαβα πως μιλούσε για τον αδερφό της.
Και εγώ δεν ήμουν σίγουρη αν ήταν στο πλάι της ή Απλός ήθελε να το παίξει ο καλός αδερφός αλλά έπρεπε να είμαι θετική απέναντι της.-Σιγουρα θα το κάνει Lolo.
Μην το σκέφτεσαι.Αυτήν μου έδωσε ένα ψεύτικο χαμόγελο και ξανά μιλησε
L: Το πιστεύεις?
Φαινόταν στο βλέμμα της πως η απάντηση που θα της έδινα και θα έπαιζε ρόλο στην ψυχολογία της έτσι της είπα ψέματα. Γιατί αλήθεια δεν ήξερα αν θα της τηλεφωνούσε.
-Και βέβαια το πιστεύω. Και αυτό πρέπει να κάνεις και εσύ.
Είπα και της έδωσα μία σφιχτή αγκαλιά.
Ίσως να της έδινα κουράγιο.Το κουδούνι χτύπησε και εγώ πήγα στην τάξη μου μαζί με την Normani. Καθώς η Lauren και η Dinah είχαν αλλες κατευθύνσεις από τις δικές μας.
Εκεί που προχωρούσα με την Normani ένιωσα κάποιον να με σπρώχνει με αποτέλεσμα να πέσω κάτω η Normani έσκυψε να με βοηθήσει και μαζί γυρησαμε για να δούμε τα μούτρα του παλιομακα Brad.
YOU ARE READING
You're not Alone «Camren greek fanfic»
FanfictionΉ Camila είναι μόλις 18 χρόνων. Και η τελευταία της χρόνια στο λύκειο. Σε αυτό το καταραμένο κολέγιο που είναι ισοκλειστη Εδώ και 4 χρόνια. H νέα χρονιά έρχεται και μαζί της φέρνει κι άλλους μαθητές. Μαζί τους θα είναι και η Lauren μια πραγματικά κ...