"Σχεδον ενας μηνας" 12ο

325 21 3
                                    

*Τρεις εβδομάδες μετα

Lauren P.O.V
Καθόμουν σε ένα από τα παγκάκια στο προαύλιο του κολεγίου. Δεν ειχα μπει στο μάθημα καθώς πήρα άδεια γιατί και καλα ημουν αδιαθετη.

ο καθηγητής ψαρωσε αμέσως όπως όλοι τους εδώ μέσα. Κοιταν μόνο τον εαυτουλη τους και το χρήμα. Δεν νοιάζονται ούτε για το πώς είναι ο μαθητής ούτε τίποτα.
Οι περισσότεροι τουλάχιστον.

H Camila και εγώ τα πάμε αρκετά καλα. Έχουμε ανοιχτή η μία στην άλλη και τα συνεσθηματα μας άρχιζαν να μπαίνουν σε δεύτερο στάδιο. Πράγμα που αρχίζει να με τρομάζει.

Αυτήν περίμενα τώρα. Θα ερχόταν από το σπίτι καθώς δεν είχε κοιμηθεί εδώ την προηγουμένη μέρα που ήταν κυριακη. Με έβαλε σε πολλές σκέψεις το ότι προτίμησε να κάτσει σπίτι της από το να έρθει μαζί μου.. Τι να έχει γίνει?

Τις σκέψεις μου τις διέκοψαν δύο χέρια που μπήκαν μπροστά στα μάτια μου και μία αλλαγμένη φωνή.

Χχ:Ποια είμαι?

Κατάλαβα και μόνο από το άρωμα της πως ήταν η Camila απλα ήθελα λίγο να την κοροϊδεύψω.

-Alex εσύ.... ?

τα χέρια της από τα μάτια μου βρέθηκαν να με χτυπάνε στην πλάτη.

-Ελα ηρεμισε ήξερα ότι ήσουν εσύ.

Της ειπα και την έφερα κοντά μου.
Το πρόσωπό της έδειχνε σαν μικρού παιδιού που δεν του έδωσαν το γλυφιτζουρι του.

C:Τι κανεις εδώ έξω μόνη ? Δεν έχεις μάθημα?

Ή αλήθεια είναι ότι δεν ενιωθα καλά. Αλλά όχι επειδή με πονουσε το κεφάλι ή κάτι τέτοιο. Αλλα επειδή σε λίγο θα περνούσε ενας μήνας και τότε το παραμύθι που ζω με την Camila θα πρέπει να λάβει τέλος.
Γιατί ? Ναι μάντεψε. Ο πατριός μου έρχεται και δεν θέλω να τον δω με νεύρα.
Και ουτε εσείς θέλετε.
Η Camila Αφού έβλεπε πως δε μιλάω ξανά πήρε τον λόγο.

C:Είναι για τον Πατριό σού έτσι?

-Τι πρέπει να κάνω για να μείνει μακριά μου Camila? Δεν μπορώ άλλο. Έχω εσένα. Δεν θέλω και δεν άντεχε να με πληγώνει έτσι.

Τα είπα...Αν και δεν είναι η πρώτη φορά που τις τα λέω.

C: Γιατί δεν του μιλάς? ίσως κάτι βγάλεις?

-Ναι τα ρούχα μου..

Είπα ηρωνικά. Ναι είχα νεύρα όταν μιλούσα με την Camila για αυτόν.

C:Προς το παρόν πρέπει να μιλήσεις σε κάποιον που Να μπορεί να σε βοηθήσει. Έναν μεγάλο.

You're not Alone «Camren greek fanfic»Where stories live. Discover now