"Πικ-νικ" 11ο

337 25 5
                                    

Camilas POV

Έκανα γρήγορα ένα μπάνιο όπως μου είπε η Lauren και κατέβηκα κάτω.

Είδη από τα σκαλιά μύριζαν τα φρέσκα και κρουασάν μαζί με την Nutella και το καφέ..

Το θέαμα που έβλεπα ήταν τόσο γλυκό και τόσο όμορφο.
Ηταν η Lauren και ξεφλούδιζε μπανάνες ενώ τσιμποσε και από κανένα. Πλυσιασα κοντά της και όταν με είδε χαμογέλασε. Εγώ τότε της έδωσα ένα γλυκό φιλί και εκατσα στην θέση μου.

-Μα ποιος θα τα φάει όλα αυτά?

Ρωτησα παίρνοντας ένα κρουασανακι από το πιάτο.

L:Εσύ και εγώ

Ακούστικε η βραχνή και υπέροχη φωνή της που ποτέ δεν έχω ξανά ακούσει ποτέ καθώς μου έβγαλε την γλώσσα και έφαγε ένα κομμάτι από την μπανάνα.

L: λοιπόν τι θα ελεγες αν σήμερα δεν πηγαίναμε στο κολλέγιο? Θέλω να σε πάω σε ένα υπέροχο μέρος που σίγουρα θα το λατρέψεις.

Η ιδέα της με βρηκε κάπως απροετοίμαστη καθώς δεν ήξερα τημ αντίδραση του μπαμπά μου αν μάθει ότι έκανα κοπανα.
Από την άλλη είναι τόσο στην κοσμαρα του που έχει ξεχάσει ότι έχει κόρη.

L: Εντάξει καλύτερα ας το αφήσουμε αφού δεν θέλεις!

Ξανά είπε αυτήν και όχι δεν είναι ότι δεν ήθελα να πάω κα βέβαια ήθελα το θέμα είναι ότι φοβάμαι λίγο.

-Οχι το θέλω πολυ. Αλλά είναι η τιμωρία και δεν έχω καμιά διάθεση να φάω ακόμα μία εβδομαδιαία αποβολή.
Θέλω να είμαι μαζι σου!

Η Lauren μου χαμογέλασε και μου απάντησε κατευθείαν.

L:Μην ανυσηχεις γιαυτό ξέρω τι πρέπει να κάνεις. Αλλά το θέμα είναι αν θέλεις να το κα κανείς.

Εγώ την κοίταξα λίγο περίεργη.
Αλλά μου αρεζε ή όλη πρόταση και εξάλλου σήμερα είναι μία παρά πολύ καλή μέρα για να είσαι ισοκλειστος σε ένα μπουντρούμι.

Το σχέδιο της Lauren ήταν το εξής.
Εγώ θα εστελνα ένα γράμμα με την υπογραφή του μπαμπά μου στο κολλέγιο που θα έλεγε ότι εγ δεν θα μπορούσα να παρεβρεθω στα μαθήματα για σήμερα για οικογενειακούς λόγους.

Το ίδιο θα έκανε και η Lolo.
Και με λίγη κάλυψη από τα κορίτσια θα ήμασταν οκευ.
Έτσι και αλλιώς οι πατεράδες μας είναι σε ταξίδι έτσι δεν θα επερναν είδηση τίποτα.

Όλα πήγαν μια χαρά.
Και εγώ με την πλέον πανέμορφη κοπέλα μου ήμασταν έτοιμες να ξεκινήσουμε για τον προορισμό που ήθελε τόσο να μου δείξει.
Ήθελα τόσο να το δω γιατί μου ειπε ότι αυτό το μέρος είναι πανέμορφο και ξεχωριστό για εκείνη.

You're not Alone «Camren greek fanfic»Where stories live. Discover now