Voorzichtig open in de koffer die op mijn bed ligt. Al mijn kleding valt er bijna uit, aangezien ik er net iets te veel in heb gestopt. Mijn mobiel koppel ik snel aan de oplader en de speaker die op mijn bureau staat. De deunen van One Republic dreunen door mijn kamer en weet mijn lichaam niet onder controle te houden, waardoor ik de hele kamer door dans. Iets wat me absoluut niet irriteert, aangezien mijn kamer hier bij papa enorm groot is vergeleken met de kamer bij mama thuis. Ik dans de hele kamer door, terwijl ik mijn koffer leeg pak en alle kleren in de kast op mijn kamer leg. Ik stop even met dansen als ik de foto van mij en Jace zie liggen in mijn koffer. Heb ik hem nog wel geantwoord? De tijd met Justin ging zo snel. Is dat fout dat ik het gezellig heb met een andere jongen? Ik schud deze twijfel meteen van mij af, als ik op mijn mobiel kijk en zie dat ik Jace als laatst een berichtje heb gestuurd in de tijd dat ik met Justin was. Ik adem opgelucht uit en kijk om me heen. Het bevalt me hier. Ik heb een prachtige kamer, ik ben bij mijn vader en heb voor mij ongekend snel vrienden gemaakt. Justin kan ik nu toch als vriend benoemen, toch? Ik kijk snel naar mijn klok boven in het scherm van mijn mobiel en lach even. Het is 19.30 uur, Justin appte me net, dat het kampvuur vanavond rond 19.00 uur zou beginnen, maar dat hij me om 20.00 uur zou ophalen. Ik kijk snel in de spiegel als ik me bedenk dat ik me dan nog moet douchen, aankleden en niet te vergeten mijn make-up en mijn haren moet doen. Ik ren snel met een setje lingerie naar de douche aan het einde van de gang en laat in de tussentijd spotify op mijn mobiel mijn kamer met muziek vullen.
main���@>4B
JE LEEST
Company
FanfictionVeronica is 21 jaar, al 3 jaar samen met Jace, gelukkig en tevreden met haar leven. Ze gaat samen met haar broertje eindelijk na 5 jaar haar vader opzoeken in Canada. Maar eenmaal in Canada begint ze aan haar leven in Nederland te twijfelen. Is haar...