Hee lieve lezers x
Ik heb echt allemaal super lieve comments gehad van jullie. Dat betekent zo veel voor me 💕
Daarom nu weer een hoofdstukje :)
I love you all x
___________________________
{ Joël }
Ik zit op mijn bed en staar doelloos voor me uit. Waarom ik altijd? Ik doe altijd alles verkeerd. Er rolt een traan over mijn wang. Mijn hoofd bonst nog steeds. Ik moet hier echt weg, maar waarheen?
Ik voel mijn mobiel trillen en kijk op het scherm. Nikkie. Het enige wat ik doe is staren naar haar naam op mijn beeldscherm. Zo kan ik niet opnemen. Ze zal meteen merken dat er iets is. Ik zucht. Mijn vader verpest alles.
Ik sta op, draai de deur van mijn kamer op slot en laat mezelf achterover op mijn bed vallen. Ik sluit mijn ogen en denk aan Nikkie's perfecte gezicht. Aan alle dingen die ze ooit tegen me heeft gezegd. Ik glimlach.
Waarschijnlijk ben ik in slaap gevallen, want ik word wakker van het trillen van mijn mobiel. Verbaast kijk ik naar mijn scherm. 11 nieuwe berichten. Snel open ik mijn whats-app.
___________________________
Nikkie
___________________________
Hee Joël x (13:30)
Heb je je fiets nog gevonden? 😊
(13:31)
Joël? (15:25)
Joël gaat alles goed? 😥 (15:45)
OMG JOËL IK HOORDE NET VAN
MAX DAT JE VADER JE
MISHANDELT!! OMFG GAAT ALLES
GOED?! 😱 (16:56)
Please Please Please Please reageer! 😰
(17:00)
___________________________
Snel tik ik een antwoord in. Ik vind het lief dat ze zo bezorgd om me is, maar ik ben woedend op Max. Hij had belooft het aan niemand te vertellen.
Dan open ik de andere berichten.
Er zijn er een paar van Max, waarin hij duidelijk probeert te maken dat hij het niet expres doorverteld heeft omdat hij dacht dat ze het allang wist en nog een paar berichten van mijn moeder, die vraagt hoe het met me gaat.
Mijn woede zakt wat af. Natuurlijk heeft hij het niet expres doorverteld, Max kan ik vertrouwen, maar hij had toch wel iets beter op mogen letten toen hij dat tegen haar zei. Snel antwoord ik op de berichten van mijn moeder en Max, zet mijn mobiel uit en ga weer op mijn bed liggen.
Na een tijdje val ik weer in slaap.
Ik droom over Nikkie.
JE LEEST
Hij
RomanceNikkie is al jaren ongelofelijk verliefd op een jongen uit haar klas, Joël. Als ze op een dag op weg naar huis niet oplet en van haar fiets valt, ziet Joël het gebeuren. Snel belt hij de ambulance en gaat met haar mee naar het ziekenhuis. Joël gaat...