{ Joël }
"Ik heb het verknald."
Terneergeslagen zit ik op mijn bed met mijn hoofd in mijn handen. Ik hoor Max zuchten en naar me toe lopen. Opeens krijg ik een stomp op mijn schouder, precies op de plek waar mijn vader me ook geraakt heeft. Kreunend laat ik me achterover vallen.
"Kom op gast. Verman je." zegt Max ongeduldig. Langzaam ga ik weer overeind zitten. Met tegenzin kijk ik op. "Joël, we weten beide hoeveel je om haar geeft. Dat ga je nu niet zomaar opgeven." Ik knik. Hij heeft gelijk. "Maar Max. Hoe wil je dat doen! Ze wil niet meer met me praten.."
Max denkt even na.
"Ik heb een idee."
{ Nikkie }
Levenloos lig ik op mijn bed. Ik wil huilen, maar mijn tranen zijn op. Ik sluit mijn ogen.
Ik word wakker van een zachte klop op mijn kamerdeur. "Nikkie? Ben je wakker?" hoor ik Summer zeggen. Ik kreun. "Uuuhhhgggg" Summer zucht en loopt mijn kamer in. Ze gooit mijn gordijnen open en ik knijp mijn ogen dicht. "Doe dicht Sum!" Meteen zit ik rechtop in bed. Summer loopt naar me toe en komt naast me zitten. "Ik heb iets voor je." Ze overhandigd me een envelop. Ik zucht en gooi hem op mijn bureau. "Nikkie lees hem nou." Ik kijk de andere kant op. "Goed, dan niet. Ik heb er geen zin meer in. Ik zit beneden. Zeg maar als je weer normaal tegen me gaat doen." Ze staat op en loopt mijn kamer uit.
Mijn mond valt open. Oke, dus ze is boos. Ik zucht. Ze heeft gelijk. Ik moet normaal gaan doen. Ik pak de envelop van mijn bureau, haal de brief eruit en begin te lezen.
Lieve Nikkie.
Ik hoop dat je na het lezen van deze brief me kan vergeven.
Weet je nog dat ik weg liep met Levi en Max? Levi had van een of andere loser wat pilletjes (drugs) gekregen en vroeg ons of wij er ook een wilde. Dom als wij zijn zeiden we natuurlijk ja.
Max had niet zo veel last van de bijwerkingen, hij werd alleen erg druk, maar ik had daar wel last van. Ik werd enorm licht in m'n hoofd en zag alles wazig.
Toen je iets te drinken ging halen was je bijna meteen terug was. Tenminste, dat dacht ik. Alleen was dat Mercedes. Maar omdat ik zo wazig zag, zag ik alleen haar blonde haar. Ik weet nog dat ik het vreemd vond dat je geen drinken bij je had en me afvroeg of je jurk niet een andere kleur was. Maar ik kon niet helder meer denken.
En toen werd dat schuifel nummer aangezet. Ze ging nog dichter bij me staan en zoende me. Vlak daarna trok Summer ons uit elkaar.
Alsjeblieft Nikkie, je weet dat Mercedes een bitch is die het leuk vind om mensen pijn te doen. Ik hoop dat je me ooit kan vergeven engel en inziet hoeveel ik van je hou.
I love you
x Joël
In het hoekje van de pagina heeft hij nog iets opgeschreven.
Wouldn't it be the perfect crime if I took your heart and you took mine ♡
Tranen stromen over mijn wangen. Ik sta op van mijn bed. Ik moet sorry zeggen tegen Summer. We moeten naar Joël toe.
___________________________
OMG
Ik heb gewoon 5.2k lezers 😍
Toen ik begon met schrijven van dit boek had ik dit dus echt NOOIT verwacht. Ik wil jullie allemaal bedanken voor alle lieve comments, votes en reads.
I love all of you en echt super bedankt ♡
x Quinty
JE LEEST
Hij
RomanceNikkie is al jaren ongelofelijk verliefd op een jongen uit haar klas, Joël. Als ze op een dag op weg naar huis niet oplet en van haar fiets valt, ziet Joël het gebeuren. Snel belt hij de ambulance en gaat met haar mee naar het ziekenhuis. Joël gaat...