Hoofdstuk 18

12K 583 75
                                    

{ Joël }

Druk spring ik op en neer. Wow, dat pilletje helpt echt goed! Eerst twijfelde nog of ik het moest doen, maar kom op, iedereen wil Levi's vriend zijn! Ik kon toch moeilijk nee zeggen.. Nikkie roept dat ze wat drinken gaat halen voor ons. Ik ga er tenminste vanuit dat het Nikkie is. Ik zie alles wazig en zie alleen haar blonde haar op en neer dansen. Na een paar seconden is ze alweer terug, maar zonder drinken. "Je zou toch drinken halen?" roep ik. Ze haalt haar schouders op. Druk danst ze tegen me aan. Ergens achterin mijn hoofd merk ik op dat ze anders doet, maar de muziek blaast het weg. Als er een schuifel nummer opgezet word trek ik haar dicht tegen me aan. Had ze net niet een muntgroene jurk aan? Nou ja, dat zal ook wel komen doordat ik slecht zie, dat hij nu wit lijkt. Ze drukt haar lippen op de mijne.

Opeens worden we ruw uit elkaar getrokken. Mijn ogen vliegen open. Ik kijk recht in de woedende ogen van Summer. "Wat doe je sukkel?!" schreeuwt ze. Ze stompt in mijn maag. Ik klap dubbel en kokhals. "Waarom zoen je met die bitch?!" Ik kijk haar verbaast aan. "Huh? Nikkie is geen bitch.." Ze duwt mijn gezicht naar beneden. Ik kijk recht in het gezicht van Mercedes, die op de grond gehouden word door Max. Walgend kijk ik haar aan. "WAT?! Waar is Nikkie?!" In paniek kijk ik om me heen. Mercedes lacht. "Je engel is gevlucht." Ik kijk haar woedend aan. Dan draai ik me om naar Summer. "Waar is ze?"

{ Nikkie }

Snikkend zit ik op de koude tegelvloer. Ik hoor de woorden van Adele nog in mijn hoofd. "Sometimes it lasts in love. But sometimes it hurts instead" Ik geef haar gelijk. Dit verraad doet zeker pijn.

Er klopt iemand op de deur. "Laat me met rust!" snik ik naar de dichte deur. "Nikkie? Doe astjeblieft open.." zegt Joël vanaf de andere kant van de deur. Hij klinkt erg ongerust, wat me nog woedender maakt. "Nikkie, ik wist echt niet dat.."

"Hoe durf je Joël!" schreeuw ik door hem heen. "Waarom zij! Waarom Mercedes!" Ik begin nog harder te snikken. "Nikkie, astjeblieft! Laat het me nou uitleggen! Ik.." "Nee Joël! Ga weg! Ik hoef je uitleg niet!" schreeuw ik. Ik hoor hem zachtjes voor zich uit vloeken en zich omdraaien. Langzaam sterven zijn voetstappen weg.

Na een tijdje word er weer op de deur geklopt. "Ga weg Joël!" roep ik. "Nik, ik ben het.. " antwoord Summer zacht. Langzaam sta ik op en loop naar de deur. Als ik hem open doe slaat Summer haar armen om me heen. Ik begin weer te snikken. "Kom maar lieffie, we gaan naar huis." fluistert ze in m'n oor. Ik knik. Dat is het enige wat ik nu wil. Naar huis.

___________________________

Hee lieve readers!

Allemaal alvast Happy New-Year!

🎆🌌🌌🌌🎆🌌🌌🌌🎆

🎆🌌🎆🌌🎆🌌🎆🌌🎆

🎆🌌🎆🌌🎆🌌🎆🌌🎆

🌌🌌🎆🌌🌌🌌🎆🌌🌌

🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌

💕 2014 💕

Love you all!

xx

HijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu